امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محتوای هوشمند و تاثیر آن بر سئوسایت

#1
محتوای هوشمند، فناوری را با قابلیت انسانی ترکیب می کند که از اهداف سازمان پشتیبانی کند. چه چیزی باعث می شود "هوشمند" را در اصطلاح "محتوای هوشمند" قرار می دهد؟ چیزهای گوناگون. مثال ها:

رویکرد راهبردی برای توسعه و مدیریت محتوا به عنوان یک دارایی تجاری
استفاده موثر از فرآیندهای محتوا، افراد و تکنولوژی
معیارهای تلاش های محتوا
محتوای طراحی شده برای اتوماسیون، از جمله اجزای محتوا
محتوای مناسب برای بازیابی و استفاده مجدد
محتوا به شیوه ای ارائه می شود که برای مشتریان و مشتریان بالقوه ارزشمند باشد: محتوای مناسب دقیقا به همان شخص و در زمان مشخص ارائه داده می شود.

محتوای هوشمند از دستکاری انسان ها دور است به جای آن متکی به داده ها و فراداده ها می باشد.

محتوا هوشمند راه رسیدن به بلوغ دیجیتالی است
چند اصل محتوای هوشمند که ویژگی های آن را بیان می کند :

محتوا همه چیز سازمان را توضیح می دهد.
محتوا اشکال مختلفی دارد و بر میزان آگاهی، هوش و رفتار انسان تاثیر می گذارد.
برای رسیدن به انسانها و روباتها، محتوای منتشر شده باید هوشمند باشد.
محتوا هوشمند زمانی که انسان ها و روبات ها با آن ارتباط برقرار می کنند ارزشمندتر می شود.
نمایش ها توسط ساختار فعال می شوند و توسط استفاده مجدد از محتوای آنها هدایت می شود.
محتوای هوشمند در میان کانال های مختلف توزیع می شود
برای کسب تجربیات، محتوای باید در دسترس باشد انتشار یک بار در یک کانال نمایش را محدود می کند و نیاز به استفاده مجدد آن می باشد.
با استفاده مجدد، ارزش محتوای هوشمند می تواند بیشتر ازهزینه آن باشد
محتوای هوشمند مقصد نیست بلکه یک راه به کانال های توزیع ماست.
مزایای کلیدی محتوای هوشمند
بهبود تجربیات در سراسر کانال های انسان و ربات و در سراسر چرخه عمر فروش، عملکرد فروش، معیارهای فروش و کانال های فروش.
کاهش هزینه ها
رضایت مشتری به دلیل شخصی سازی و تعامل متقابل
بازاریابی و فناوری صلح آمیز که باعث رضایتمندی بازاریابان و توسعه دهندگان می شود.
چرخه توسعه کارآمد
کارآیی سرمایه گذاری، بازگشت بیشتر برای پول.
نمونه ای از محتوای هوشمند چیست؟
وقتی Scott Abel و Rahel Anne Bailie زبان استراتژی محتوا را ایجاد کردند، آنها فقط محتوای مفید را ایجاد نکردند، بلکه از یک رویکرد محتوا هوشمند نیز استفاده کردند.

سئو و محتوای هوشمند برای شما چه کار می کنند؟
به طور خلاصه، برای ایجاد سئو و محتوای هوشمند فروشندگان باید 5 نکته را دقت کنند:

درک اینکه چگونه کاربران بر روی رتبه بندی و تعامل با شما تاثیر می گذارد.
لیست کلمات کلیدی و استراتژی محتوایی را گسترش دهید.
از معیارهای SEO مناسب برای نظارت بر پیشرفت بازاریابی محتوا استفاده کنید و تنظیمات را در صورت نیاز انجام دهید.
افزایش بازاریابی محتوا و توجه هایی که به آن می شود نشان می دهد سئو و بازاریابی محتوایی رو به افزایش می باشد.

چگونه محتوای هوشمند در عمل کار می کند؟
فلمینگ از نمونه کسب و کار خیالی برای نشان دادن اینکه چگونه محتوای هوشمند در عمل کار می کند، استفاده کرد.

این کسب و کار معمولا دارای هشت نسخه مختلف از محتوای مشابه در کانال های مختلف می باشد:

صفحات تولید وب ، کپی ایمیل، پرسش های متداول مشتریان، سوالات متداول کارکنان، تبلیغات چاپی، پروفایل های رسانه های اجتماعی، آگهی ها و چت روم.

بسیاری از شرکت ها دارای محتوای زیادی هستند، اما آیا محتوای هوشمند برای همه مناسب می باشد؟
محتوای هوشمند برای هر شرکت نمی باشد. بیلی به عنوان کارشناس استراتژی محتوایی میگوید:" محتوای هوشمند برای این شرکت هایی که دارای 50 صفحه ای از مطالب بازاریابی بسیار حرفه ای است نمی باشد" همچنین اضافه می کند برای شرکت هایی که محتوای ساده دارند نیاز می باشد.

اما برای شرکت هایی که با مشکلات بزرگ و پیچیده مواجه هستند مانند شرکت هایی با تولیدات زیاد ، بالا بودن خطوط تولید، زبان های متفاوت ، فراوانی نقاط هر زبان ، مخاطبان زیا د برای هر خط تولید و فروانی زبان ها و نقاط ، پیچیدگی تولید محتوا بسیار سخت و دردناک می باشد.

بازاریابی سئو و تاثیر سئو
موسسه بازاریابی محتوایی، بازاریابی محتوایی را به این صورت تعریف می کند:

" روند بازاریابی و کسب و کار برای ایجاد و توزیع محتوای مرتبط و ارزشمند ، برای جذب و به دست آوردن یک مخاطب هدف مشخص، با هدف جذب مشتری سود آور"

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیز به معنی زیر می باشد:
فرآیند مواجه شدن با یک وب سایت در نتیجه جستجو موتور گوگل . که ممکن است انواع جستجو ها ماندد جستجو تصویری ، محلی و ویدئویی و غیره در موتورهای جستجوگر باشد.

اگر نگاه دقیق به تعریفات گفته شده بیاندازید ، متوجه خواهید شد که محتوای دیجیتال بهینه شده یک توافق شفاف بین بازاریابی محتوا و SEO است.

علاوه بر این، کارشناسان معتقدند که همبستگی بین دو ادامه خواهد داشت. یک مقاله اخیر فوربس در مورد روند غالب جستجوگرها در سال 2015 تاکید کرد: "SEO به عنوان یک زیر مجموعه ارزشمند برای بازاریابی محتوا باقی خواهد ماند".

تمرین های بازاریابی محتوا = روش های جستجوگرها
تجربه ی کاربر:

بازاریان محتوا سعی می کنند با ایجاد مطالب قانع کننده، طراحی تمیز و بارگذاری سریع صفحه وب تجربه ای مفید را برای کاربران ایجاد کنند.

گوگل با استفاده از به کارگیری این تکنیک ها بازاریابی محتوایی را پشتیبانی می کند و باعث افزایش سرعت وب سایت و در نهایت افزایش رتبه بندی وب سایت در موتور های جستجو می شود.

چرا بازاریابی دیداری برا سئو مناسب تر می باشد؟
بریان دین - بنیانگذار backlinko.com متخصص SEO، اظهار داشت: "استفاده از تصاویر، فیلم ها و نمودارها می تواند میزان گزافه گویی را کاهش دهد و زمان ماندگاری بازدیدکنندگان بر روی سایت را افزایش دهد."

جف بوللاس، یک ستاره بازاریابی محتوا، بر این تأکید می کند: " ما در دنیای بصری زندگی می کنیم. تکنولوژی دیجیتال با سرعت در حال تحول است و به بازاریابان فرصت داده است تا از طریق استفاده از فیلم ها، تصویر، عکاسی از داستان ها استفاده کند"

چگونه وبلاگ نویسی برای افزایش سئو مناسب می باشد
بر خلاف سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که به ناگهانی (و اغلب ناخواسته!) تغییر می کنند، وبلاگ برای کسب و کار شما همیشه یک رسانه دیجیتالی با دوام می باشد.

همانطور که شما می خواهید وبلاگ خود را به یک وسیله جذاب برای جذب کاربران و مشتریان تبدیل کنید شما باید تاثیر سئو و بازاریابی محتوا را بر روی وبلاگ خود مد نظر داشته باشید و وقتی استراتژی بازاریابی محتوا را طراحی میکنید، مطمئن شوید که این دستورالعملهای اثبات شده را دنبال کنید.

در مورد موضوعات وبلاگ دقت داشته باشید که در خور کسب و کار شما باشد.
به طور مداوم محتوای با کیفیت مطلوب را منتشر کنید و مطمئن شوید که فرمت محتوای دیجیتال (ویدیو، متن، تصاویر، پادکست ها و غیره) را متنوع می باشد تا هر فردی با هر سلیقه ای آن را بپسندد.
قدرت نفوذ محتوای خود را بالا ببرید . به عنوان مثال، شما می توانید با ساخت یک مجموعه آموزشی بر اساس آن یک موضوع محبوب ایجاد کنید .در نتیجه، شما می توانید کاربران خود را به حداکثر برسانید و بازدید وب سایت خود را بالا ببرید.
اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی در عناوین وبلاگ باشد.
کلمات کلیدی بیش از حد در پست های وبلاگ می تواند منجر به مجازات گوگل شود. در عوض، مطمئن شوید که کلمات کلیدی به طور طبیعی و یکپارچه در محتوای شما جریان می یابد.
به گفته مت کاتز، مهندس نرم افزار گوگل، تاکید می کند که هیچ قاعده ای برای تراکم کلمات کلیدی و اهیمت خلق محتوای با کیفیت برای اطمینان از رتبه بندی بالای صفحه وجود ندارد .
اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما شامل کلمات کلیدی مطمئن و صحیح می باشد.
برای افزایش رتبه بندی سایت خود از برچسب ها در وبلاگ خود استفاده کنید. استفاده از آنها باعث ایجاد لینک های داخلی می شود که شامل کلمات کلیدی شما در متن هستند. این به خزنده موتور جستجو کمک خواهد کرد کل وب سایت شما را نشان دهد و آن را برای کلمات کلیدی مورد استفاده در برچسب ها و دسته بندی ها رتبه بندی کند. اگرچه تگ ها و دسته بندی های وبلاگ شما برای بهبود سئو مناسب تر هستند ولی پاداش های سئو بسیار بزرگ تر از آن ها هستند.
محتوای هوشمند و تاثیر آن بر سئوسایت 1
سئوسایت دارکوب
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست قیمت و فروش ارزان انواع قفل دیجیتال و هوشمند
  سیستم صوتی خانه های هوشمند و مدرن
Heart تاثیر دعوای پدر و مادر بر رفتارها و اعصاب کودکان و نوجوانان
Bug ᴥماندگارو تاثیر گذارترین عکس های تاریخᴥ
  کلیپ خدایی خدا غریبه واقعا تاثیر گذاره....
  تابلو سازی و تاثیر آن در رونق کسب و کار شما
  تاثیر بنر در کسب و کار ما چقدر است؟
  نسبت متن به کد در صفحات وب سایت و تاثیر آن بر روی سئو
  طالع بینی هوشمند اعتقاد داری بیا داخل همه چیز درسته میگه من خودم انجام دادم درسته
  با تشکر از فیلترینگ هوشمند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان