امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

همه قربانیان رونالدو برای رسیدن به گل شماره 101

#1
همه قربانیان رونالدو برای رسیدن به گل شماره 101

درخشش در لیگ قهرمانان، عادتی مستمر برای کریستیانو رونالدو در فصول اخیر بوده است.



به گزارش "ورزش سه"، با شروع دور جدید لیگ قهرمانان، روزهای درخشان رونالدو نیز آغاز شده و او با دبل برابر پاری سن ژرمن، تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال شد که از مرز شگفت انگیز به ثمر رساندن 100 گل برای یک تیم نیز گذشت.



در 95 بازی برای کهکشانی ها در این رقابت ها، ستاره پرتغالی موفق به زدن 101 گل و ثبت میانگین فوق العاده 1.06 گل در هر دیدار شده است. 13 پنالتی، 10 ضربه ایستگاهی، بخشی از عملکرد رونالدو بوده و مجموعا او 85 گل خود را از درون محوطه و 16 گل را از پشت محوطه به ثمر رسانده است.





71 گل با پای راست، 17 گل با پای چپ و 13 گل با ضربه سر، آمار باورنکردنی CR7 برای قوهای سپید را رقم زده تا او با اختلاف فراوان، صدر جدول بهترین گلزن تاریخ این رقابت ها را از آن خود کند.



در این میان، کریم بنزما با 11 پاس گل، گرت بیل با 7 پاس گل، مارسلو با 6 پاس گل، دی ماریا با 4 پاس گل و کارواخال، مودریچ، ایگواین، خدیرا و اوزیل با 3 پاس گل، بالاترین آمار را در مهیاسازی شرایط گلزنی برای کریستیانو داشته اند.





جالب اینجاست که رقبای آلمانی مورد علاقه ترین حریفان رونالدو در لیگ قهرمانان بوده اند و بایرن مونیخ با دریافت 9 گل، دورتموند، شالکه، یوونتوس و آژاکس با دریافت 7 گل، آپوئل و گالاتاسرای و مالمو نیز با دریافت 6 گل، قربانیان مورد علاقه ستاره 33 ساله در مهم ترین تورنمنت باشگاهی جهان لقب گرفته اند، پس دروازه هیچ سنگربانی به اندازه مانوئل نویر برابر رونالدو باز نشده است.



رونالدو در فصل 2014-2013 با زدن 17 گل و فصل 2016-2015 با به ثمر رساندن 17 گل، بهترین کارنامه خود را بر جای گذاشته که حاصل هر دوی آن، قهرمانی با لباس سفید رئال مادرید در لیگ قهرمانان بوده است.



رونالدو تنها ستاره تاریخ این رقابت هاست که 7 فصل متوالی حداقل موفق به 10 بار گلزنی شده و نزدیک ترین رقیب لیونل مسی است که تنها 2 سال متوالی چنین کارنامه ای رقم زده است.





به جز دی استفانو با گلزنی در 5 فینال اروپایی، رونالدو تنها بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان است که در فرمت جدید است که موفق به باز کردن دروازه رقبا در 3 فینال مختلف شده است تا اینگونه لقب پادشاه لیگ قهرمانان را از آن خود کند.



فراموش نکنیم که این کارنامه تنها در لباس رئال مادرید برای رونالدو حاصل شده و او در دوران حضور در منچستریونایتد نیز موفق به زدن 16 گل برای شیاطین سرخ شده بود.
+ هی سرباز
- بله قربان؟
+اون شخصِ روی نیمکت رو می بینی که هی فرت و فرت سیگار می کشه؟
-بله قربان!
+بغضشُو هدف بگیر تا خفه نشده!
-اطاعت قربان ..!



پاسخ
 سپاس شده توسط mih
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  شب نسبتا آرام رشید و کلین‌شیت شماره یک(عکس)
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان