امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جاذبه های دیدنی خیابان معروف روستاولی در تفلیس

#1
خیابان روستاولی شاهرگ حیاتی تفلیس ، پایتخت گرجستان است . گردشگران تور تفلیس در این خیابان با ساختمان هایی مواجه می شوند که به سبک قدیمی خود باقی مانده و فقط بازسازی شده اند . تعدادی از ساختمان های مهم تفلیس در این خیابان واقع شده اند که از معروف ترین ان ها می توان به ساختمان سابق پارلمان گرجستان ، قصر Youth ، تئاتر اپرا ملی گرجستان ، تئاتر آکادمیک دولتی روستاولی ، آکادمی علوم گرجستان ، کلیسای کاشوتی ، موزه ملی گرجستان و مجتمع سینماهای تفلیس اشاره نمود . هتل های 5 ستاره ماریوت و بیلتمور نیز از هتل های خیابان روستاولی تفلیس هستند . در واقع در این خیابان گردشگران تور تفلیس با ترکیبی از سبک معماری قرن بیستم و مدرن روبرو خواهند شد .

گردشگران در خیابان معروف روستاولی تفلیس Rustaveli avenue Tbilisi می توانند سبک معماری بناها را تماشا کنند ، در امتداد این خیابان 1.5 کیلومتری قدم بزنند ، از تفریحات شبانه لذت ببرند . همچنین آنان می توانند با سر زدن به کافه ها و رستوران های موجود در این خیابان انواع غذاهای اصیل گرجستان را بچشند و با نشستن بر روی نیمکت هایی که در کنار خیابان تعبیه شده رفت و آمد مردم و جنب و جوش آنان را نظاره گر باشند . گردشگران با پرسه زدن در خیابان روستاولی گرجستان با فرهنگ مردمان این سرزمین آشنا خواهند شد .

فرهنگ دوستان نیز با مراجعه به تئاتر آکادمیک روستاولی و یا خانه اپرای گرجستان می توانند از نمایش های جذابی که اجرا می شود لذت ببرند . این خیابان از مراکز اصلی خرید در تفلیس نیز می باشد لذا گردشگران در آن گزینه های مختلفی برای خرید پیدا خواهند کرد از مراکز خرید مدرن و بازارهای روباز تا دستفروشانی که انواع سوغات گرجستان را به فروش می رسانند . به گردشکران عزیز توصیه می گردد یکی از هتلهای خیابان روستاولی تفلیس را برای اقامت انتخاب کنند . در طول این خیابان وسایل حمل و نقل عمومی زیادی مثل مترو و اتوبوس وجود دارد که رفت و آمد را آسان می کنند . بهتر است هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نقشه شهر تفلیس را به همراه خود داشته باشید .

منبع : lezatesafar.com
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Rainbow 6باغ زیبا و دیدنی درجهان!
  10 جاذبه برتر گردشگری در استانبول
  مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری استانبول و کشور ترکیه
  پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (1)
  تصاویری دیدنی از نیویورک پیش از آنکه به شهری وسیع و مدرن تبدیل شود../
  معرفی 4 مورد از هتل های 3 ستاره در شهر تفلیس
  جاذبه های گردشگری قسمت اروپایی استانبول
  تصاویر باغی شگفت انگیز و دیدنی در هلند
  معروف ترین بنا‌های تاریخی در اروپا
  گردشگری/ جاذبه های گردشگری مسکو شهر مسکو پایتخت و قلب روسیه به شمار می رود. مسکو همچ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان