امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فیلم سینمایی دونالد ترامپ در دست ساخت است!

#1
طبق آخرین اخبار، فیلم سینمایی بلندی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، با عنوان The Apprentice در دست ساخت قرار دارد ..

فیلم سینمایی بلندی با عنوان The Apprentice (کارآموز)، از دونالد ترامپ، چهل‌وپنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، در دست ساخت قرار دارد. عنوان فیلم جدید برگرفته از برنامهٔ تلویزیونی The Apprentice، متعلق به ترامپ است که در ۱۵ فصل و ۱۹۲ قسمت، بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷، از شبکه NBC پخش شده است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلم سینمایی دونالد ترامپ در دست ساخت است! 1

تنها یک سال پس از تصدی پست ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، فیلمی سینمایی از شخصیت جنجالی دنیای تجارت، تلویزیون و سیاست ساخته خواهد شد و قرار است در این فیلم، دوران ابتدایی تلاش‌های ترامپ برای رسیدن به جایگاه کنونی، چگونه به قدرت رسیدن وی و راه یافتنش به کاخ سفید، به نمایش درآورده شود. ترامپ در انتخابات سراسری ۸ نوامبر ۲۰۱۶، به طرزی غافلگیرکننده‌ بر هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات پیروز شد و وی مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده آمریکا، با ۷۱ سال سن است. فیلمنامهٔ فیلم The Apprentice را گابریل شرمن، خبرنگار ویژهٔ مجلهٔ ونتی فِر، خواهد نوشت و قرار است تمرکز فیلمنامه بر نحوهٔ ظهور این شخصیت و به قدرت رسیدنش باشد و همچنین کسانی که در این راه سخت و طولانی به وی کمک کردند و مشاورش بودند، معرفی شوند. کمپانی Gidden Media امی بائر، تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

فیلم The Apprentice هنوز در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد و طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، قرار است داستانی واقعی را شاهد باشیم. گابریل شرمن در اعلانی رسمی راجع به این فیلم گفت که فیلمنامه را بر اساس تجربیات ۱۵ سالهٔ خود از گزارش زندگی ترامپ خواهد نوشت و بیان کرد که وی از قدیم مجذوب ظهور خیره‌کننده و کم کم به قدرت رسیدن این شخصیت بوده است. وی همچنین گفت که فیلم The Apprentice دورهٔ سازندگی و زمینه‌سازی شخصی را نشان می‌دهد که هم‌اکنون در کاخ سفید سرنوشت کشور را دست دارد. اگرچه گابریل شرمن اشاره‌ای به تاریخ دقیق تایم‌لاین فیلم نداشت، اما به‌صورت سربسته اعلام کرد که داستان این فیلم قرار است در دههٔ ۷۰ و ۸۰ میلادی شهر نیویورک روایت شود. هنوز مشخص نیست که زمان حال نیز بخشی از فیلم خواهد بود یا خیر، و اگر دوران ریاست ترامپ به تصویر کشیده شود، چه جزئیاتی به تصویر کشیده خواهد شد و چه مقدار از زمان فیلم به دوران کنونی اختصاص داده می‌شود.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلم سینمایی دونالد ترامپ در دست ساخت است! 1

امی بائر، تهیه‌کنندهٔ فیلم The Apprentice، با اشاره به موضوع نگارش فیلمنامه این فیلم توسط گابریل شرمن، در سخنانی از وی تمجید کرد و توضیح داد چرا از نظر او، شرمن کامل‌ترین و بهترین انتخاب ممکن برای نگارش فیلمنامه بوده است. صحبت‌های وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:
گابریل شرمن، خبرنگاری کامل و بی‌کم‌وکاست و البته داستان‌سرایی عالی و برجسته است. بازهٔ زمانی مناسب موضوع داستانی در کنار تجربه‌ٔ حرفه‌ای گابریل در شجره‌نامه‌نویسی و بی‌همتا بودنش در این زمینه، معجونی استثنايی از استعداد و موضوعیت را به وجود آورده است.

با وجود آنکه گابریل شرمن به‌صورت حرفه‌ای و تمام وقت مشغول تهیه گزارش‌های سیاسی و اخبار این حوزه است، نگارش فیلمنامهٔ The Apprentice اولین فعالیت وی در سینمای هالیوود محسوب نمی‌شود. وی پیش‌تر کتابی با عنوان طولانی و عجیب The Loudest Voice in the Room: How the Brilliant, Bombastic Roger Ailes Built Fox News and Divided a Country را نوشته است و این کتاب در حال حاضر منبع اقتباس ساخت سریالی تلویزیونی قرار گرفته است. شبکه شوتایم و بخش تلویزیونی کمپانی Blumhouse، تهیه‌کنندگی این مجموعهٔ تلویزیونی را بر عهده دارند و تام مک‌کارتی، نویسنده و کارگردان برندهٔ اسکار فیلم Spotlight (اسپات‌لایت)، تهیه‌کنندهٔ اجرایی این پروژه خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که زمان حال نیز بخشی از فیلم خواهد بود یا خیر، و اگر دوران ریاست ترامپ به تصویر کشیده شود، چه جزئیاتی به تصویر کشیده خواهد شد ..

فیلم The Apprentice اولین فیلم بلند سینمایی بر اساس زندگی دونالد ترامپ است و همچنین در دستهٔ محدود فیلم‌های سینمایی قرار می‌گیرد که روایتگر زندگی و اتفاقات مربوط به رؤسای جمهور ایالات متحده آمریکا، در بازهٔ زمانی دوران ریاست آن‌ها است. دو فیلم Southside و Barry سرویس استریم نتفلیکس نیز که هر دو در مورد زندگی و دوران جوانی باراک اوباما بودند، در این دسته قرار می‌گیرند و البته فیلم W (دبلیو) الیور استون که در ماه‌های پایانی دوران ریاست جمهوری جرج دبلیو بوش، ساخته شد.
برنامهٔ تلویزیونی The Apprentice از سال ۲۰۰۴ به میزبانی ترامپ روی آنتن شبکه NBC رفت. در این برنامه برای احراز شغلی مدیریتی سطح بالا در یکی از سازمان‌های متعلق به ترامپ، بین چند نفر مسابقه برگزار می‌شد. هر هفته در جریان اتفاقات مختلف، ضعیف‌ترین عضو گروه از برنامه اخراج می‌شد و در نهایت آخرین فرد باقی‌مانده شغل را به دست می‌آورد.
ترامپ در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ با کسب ۳۰۶ رأی الکترال (انجمن گزینشگران) در برابر ۲۳۲ رأی کلینتون پیروز شد. او رأی مردمی کمتری از کلینتون به دست آورد و پنجمین کسی شد که بدون بردن آرای مردمی رئیس‌جمهور می‌شود ..

منبع: screenrant, zoomg
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط Dead Silence ، ѕтяong
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  ساخت نسخه انگلیسی فیلم Another Round با بازی لئوناردو دیکاپریو
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  دیوید لینچ احتمالا سریالی جدید برای نتفلیکس خواهد ساخت
  آهنگساز Far From Home بازگشتش برای ساخت موسیقی متن فیلم Spider-Man را تایید کرد
Video انصراف جلیل سامان از ساخت ادامه سریال "زیرخاکی"
  اسپین‌آف فیلم A Quiet Place به کارگردانی جف نیکولز در دست ساخت است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان