امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مقایسه ای میان پیشرفته ترین لپتاپ مایکروسافت و مک بوک پرو

#1
همانطور که میدانید یکی از بزرگترین رقبای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اپل در دنیای لپتاپ ها، مایکروسافت است و یکی از پرطرفدارترین لپتاپ های تولید شده توسط مایکروسافت نیز Surface Book 2 میباشد. هر چند مایکروسافت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در این عرصه از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اپل پیشی بگیرد اما باز هم غول بزرگ تکنولوژی، بر این حوزه نیز مسلط شده است. در اینجا پیشرفته ترین لپتاپ مایکروسافت را با یکی از مک بوک های اپل با نام مک بوک پرو 15 اینچی 2016 مقایسه می کنیم.

در ابتدا باید بگوییم هر دو لپتاپ ذکر شده از جدیدترین تکنولوژی پردازنده و کارت گرافیک استفاده کرده و اپلیکیشن های مدرن به همراه ویژگی های نرم افزاری پیشرفته در آنها راه اندازی شده اند. طراحی هر دو لپتاپ ذکر شده بسیار جذاب و چشمگیر است اما تفاوت هایی نیز در بین آنها وجود دارد. طراحی 2 در 1 لپتاپ Surface Book 2 مایکروسافت، امکان تا شدن صفحه نمایش به سمت عقب یا جدا شدن از کیبورد به صورت کامل را فراهم می کند. مک بوک پرو اپل به چهار پورت USB نوع C مجهز است و این قابلیت در Surface Book 2 نیز وجود دارد.

هر چند از نظر اندازه باید بگوییم که صفحه نمایش لپتاپ مایکروسافت دارای ابعاد 3240×2160 میباشد و اندازه ابعاد صفحه نمایش مک بوک پرو اپل 2880×1800 است اما وضوح تصویر در صفحه نمایش مک بوک اپل بسیار بالاتر از مایکروسافت است.

هر چند مک بوک پرو 2016 دو سال قبل تولید شده اما از جسچرهای مختلف پشتیبانی می کند. در واقع Trackpad به کار رفته در مک بوک پرو اپل به عنوان یک برگ برنده برای این لپتاپ در مقایسه با سایر لپتاپ ها تلقی می شود.

از نظر کیبور نیز باید بگوییم کار کردن با کیبورد به کار رفته در مک بوک پرو اپل بسیار راحت تر از Surface Book 2 است. حتی مک بوک های جدیدتر از قابلیت های بیشتری برخوردارند و از این نظر مایکروسافت هنوز باید چند سال تلاش کند تا بتواند در این عرصه به رقابت با اپل بپردازد.

ویژگی تاچ بار نیز یکی دیگر از قابلیت هایی است که مک بوک پرو اپل را چندین گام جلوتر از لپتاپ Surface Book 2 قرار داده است.

به هر حال علی رغم اینکه Surface Book 2 نیز به عنوان یک لپتاپ قوی محسوب می شود و توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند اما این اپل است که علاوه بر تولید مدرن ترین گوشی ها در عرصه تولید لپتاپ ها نیز حرف اول را در دنیا میزند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خراب شدن باتری لپتاپ
  لپتاپ گیمینگ MSI GT72S G Tobii به دقت شما را زیر نظر می‌گیرد!
  مایکروسافت با آغاز پیش فروش گران قیمت ترین پیکربندی Surface Book، اپل را رو سفید کرد
  اتمام موجودی گران قیمت‌ترین لپ تاپ مایکروسافت، کابوسی برای اپل ؟
  PC های پیشرفته ویندوز 10 در دستان Acer، معرفی Aspire R 14 و Aspire Z3-700 با ویژگی ها
  قابلیت‌های Surface Book، اولین لپ تاپ ساخت مایکروسافت
  لپ تاپ 13.5 اینچی Surface Book مایکروسافت معرفی شد، رقیبی جدی برای MacBook Pro
  نکاتی در مورد رزولوشن و کیفیت صفحه نمایش در لپتاپ
  لپ تاپ ویندوزی شرکت مایکروسافت
  شایعه : توقف تولید سرفیس مینی ، ترس از رقبا یا تغییر سیاست مایکروسافت ؟! (بروزرسانی)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان