امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هدایای ارزشمند رهبری به زوج های جوان سیستان و بلوچستان

#1
امروز به کرامت و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب هزار زوج سیستانی و بلوچستانی با خاطری آسوده گام های بعدی را برای شروع زندگی مشترک بر‌می دارند چون دست پدر امت اسلامی نوازشگر هزار زوج بود و آن‌ها را در تشکیل آسان‌تر زندگی مشترک یاری کرد چرا که مشکلات اقتصادی سبب شده دختر و پسرها از ازدواج شانه خالی کنند اما حالا با کمک نیروهای سپاه خودروهای توزیع هزار سری جهیزیه با عنایت رهبر معظم انقلاب به سمت خانه زوج‌های نیازمند روانه شد.

صبح امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسؤولان جشنی باشکوه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) زاهدان به منظور رساندن هدیه رهبر معظم انقلاب به دست نوعروسان و دامادها برگزار شد که زوج‌های جوانی که تشکیل زندگی آن‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی و نبود توان خرید وسایل زندگی عقب افتاده بود با خوشحالی در این مراسم شرکت کرده بودند.



شوق زوج‌های جوان از هدیه رهبر

یکی از دامادهای حاضر در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: روزی که به خواستگاری رفتم اصلا خوشحال نبودم چون وضعیت مالی خانواده ام خوب نبود و نمی‌توانستم حتی ضروری ترین وسایل زندگی ام را تهیه کنم.

وی افزود: سه سال عقد ماندیم تا با کار کردن در مغازه ای به عنوان فروشنده بتوانم اندک پولی پس انداز کنم اما چون حقوقم خیلی کم بود کفاف پس انداز را نمی‌داد چندبار من و همسرم تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم اما نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به زوج‌های نیازمند سبب شد به زودی بهترین روز زندگی ام رقم بخورد.

یکی از نوعروسان هم به خبرنگار تسنیم گفت: خیلی خوشحالم که این هدیه از رهبر معظم انقلاب به ما رسیده چون قطعا برکت به زندگی ما خواهد آمد.

مشارکت در تامین امنیت وظیفه پاسداران انقلاب است

سردار محمد پاکپور در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در امنیت منطقه تضمین کننده امنیت پایدار است، اظهار کرد: با وجود اینکه ماموریت سازمانی متفاوتی با بحث امنیت داریم اما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی، مشارکت در تامین امنیت را وظیفه خود دانسته و سهم خود را در راه رسیدن به امنیت پایدار به سرانجام می رسانیم.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: توان مهندسی و سخت افزاری نیروی زمینی سپاه در جهت رفع مشکلات مردمی و زدودن غبار محرومیت از سیمای این استان به کارگیری شده است که این خود یکی از مهم‌ترین راه های تامین امنیت در این منطقه محروم و مرزی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر، بیان کرد: در سال های اخیر چیزی در حدود 20هزار پروژه اشتغال زایی و محرومیت زدایی در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شده و این روند با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم منطقه را حل کنیم.

سردار پاکپور در ادامه با اشاره به طرح اهدای جهیزیه به هزار تن از خانواده های محروم سیستان و بلوچستان، گفت: بانی اصلی این طرح نیروی زمینی سپاه بود اما کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستان مقدس امام رضا (ع) به عنوان همیاران اصلی ما در شناسایی و کمک به زوج های جوان در استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقلام موجود در جهیزیه های اهدایی از کالاهای داخلی تشکیل شده که این خود علاوه بر اینکه میتواند موجب رونق کسب و کار تولیدکنندگان ایرانی و اشتغال زایی می شود می‌تواند پیامی مهم را هم به مردم ایران و این زوج های جوان بدهد تا در هر جایگاهی که هستند از تولید ملی حمایت کنند و در کنار آن نیز به دور از چشم و هم چشمی های بی نتیجه، به دنبال ازدواج های ساده و آسان هم باشند.



اجرای بیش از 21 هزار پروژه محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت: تاکنون 21 هزار و 592 پروژه عمرانی و غیر عمرانی با بودجه بالغ بر 343میلیارد و 115 میلیون تومان در سیستان و بلوچستان اجرا شده است که از این تعداد 11 هزار و 713 پروژه محرومیت زدایی و 541 هزار و 186 فعالیت غیرعمرانی بوده است.

سردار سید ضیا الدین حزنی با بیان اینکه پروژه هایی که به همت سپاه در سیستان و بلوچستان انجام شده برای مردم مفید بوده است، تصریح کرد: برپایی بیمارستان صحرایی یکی از اقدامات ارزشمند در سیستان و و بلوچستان بوده است همچنین تا به امروز سپاه 60 هزار جهیزیه برای زوج های جوان این استان تهیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه تمام جهیزیه هایی که برای افراد نیازمند مناطق محروم تهیه شده از کارخانجات ایرانی بوده است، گفت: 80 درصد کارخانه هایی که در تهیه این اقلام کمک کردند تعطیل بودند که پس از اجرای این طرح دوباره راه اندازی شده اند.

سردار حزنی ادامه داد: در سال‌های گذشته 84کیلومتر راه روستایی توسط سپاه پاسداران انجام و به بهره برداری رسیده همچنین 6هزار و 314 خانه عالم، 497 مسجد، 333 گلخانه، 312 مدرسه در سیستان و بلوچستان احداث و بازسازی شده است.
وی افزود: پروژه های از قبیل احداث جایگاه دام، راه روستایی، کتابخانه، خوابگاه دانش آموزی و ... توسط قرارگاه عملیاتی قدس نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان انجام شده است.



فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق هم در این مراسم اظهار داشت: اهدای جهیزیه به هزار زوج سیستانی و بلوچستانی در راستای اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حوزه محرومیت زدایی صورت گرفته است.

سردار محمد مارانی ادامه داد: تمام اقلامی که برای تهیه این جهیزیه ها جمع آوری شده ایرانی است که در همه شهرستان های استان و مناطق مرزی بین زوج های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه مردم داری و مردم یاری اقدامات زیادی از سوی قرارگاه قدس نیروی زمینی انجام شده است عنوان کرد: ساخت مسکن، ایجاد اشتغال، ساخت خانه بهداشت، کتابخانه، خوابگاه و ... از جمله این اقدامات است.

سا‌ل‌هاست متولی ازدواج آسان هستیم

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان هم گفت: شروع زندگی هزار زوج جوان در استان با کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی در غالب ازدواج آسان نشان دهنده نگاه ویژه رهبر به این استان است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی خاطر نشان کرد: سال ها متولی ازدواج آسان بوده ایم که مصادق این حرف ازدواج دانشجویی است.
امام علی (ع): «اخلاقت را خوب کن تا خداوند حسابت را آسان گرداند.»

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
Thumbsdown گرفتاری جوان موتورسوار با ۲۰ کیلو تریاک!
  چهره زن جوان چینی بعد از زایمان 40 سال پیر شد (عکس)
  غرق شدن جوان ۲۵ ساله در بند گلستان مشهد!
  گزارش مفصل آسوشیتدپرس از سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس
  این زن جوان صاحب غول پیکرترین سگ دنیا است (عکس)
  روحانی: حمایت مقام معظم رهبری نبود، قطعا نمی‌توانستیم در مبارزه با کرونا به موفقیت ک
  بازگشت روح این پسر جوان به خانه اش (عکس)
Heart نامه تشکر وزیر آموزش و پرورش به مقام معظم رهبری
  عاقبت تلخ برای این دختر جوان بخاطر لیزر زیبایی (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان