امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ᴰᵉᵉᵖ ʷᵉᵇ ᵃᶰᵈ ᴰᵃʳᵏ ʷᵉᵇ

#1
Exclamation 
آپدیت میشه

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ᴰᵉᵉᵖ ʷᵉᵇ ᵃᶰᵈ ᴰᵃʳᵏ ʷᵉᵇ 1

دیپ وب، دارک وب و دارک وب چیست ؟

دارک وب را میتوان به سیاه چاله تشبیه کرد به همان اندازه مرموز ، مخوف و خطرناک. اینترنت خیلی بزرگتر از آن چیزی است که تا کنون درباره آن متوجه شده اید. شما در مورد فیس بوک ، گوگل و آمازون میدانید ؛ اما چه چیزی فراتر از وب سایت های کاربر پسند و قابل احترام وجود دارند ؟ پاسخ صحیح ؛ دارک وب و دیپ وب است. در این پست قصد داریم شما را با دانستنی های مربوط به داستان های دارک وب ، دیپ وب و عواقب ورود به دیپ وب و دارک نت و تفاوت آنها آشنا کنیم.


ᴰᵉᵉᵖ ʷᵉᵇ ᵃᶰᵈ ᴰᵃʳᵏ ʷᵉᵇ 1

تفاوت دارک وب و دیپ وب چیست؟ ورود به دارک وب و دیپ وب چه عواقبی دارد؟

دارک وب گوشه های پنهان و در سایه اینترنت را تشکیل میدهد. نحوه دسترسی به دارک وب با استفاده از مرورگر مخصوص خود امکان پذیر است. اما سوال اصلی این است که آیا میتوانید از وب سایت دارک وب بازدید کنید یا خیر؟ دارک وب یک اصطلاح است که به طور خاص به مجموعه ای از وب سایت هایی که در یک شبکه رمز شده وجود دارند و توسط مرورگرهای سنتی و موتورهای جستجوی متداول قابل دسترسی نیستند، اشاره می کند.
تقریبا تمامی وب سایت هایی که با نام دارک وب شناخته میشوند هویت خود را با کمک ابزار رمزنگاری Tor مخفی میکنند. احتمالا شما نیز Tor را با قابلیت های مخفی سازی هویت و فعالیت میشناسید. با کمک آن میتوانید موقعیت مکانی واقعی خود را در پشت یک کشور غیر واقعی پنهان کنید. این کاربرد دقیقاً مشابه استفاده از سرویس VPN است. هنگامی که یک وب سایت از طریق Tor اجرا میشود نیز اثر مشابهی دارد.
دسترسی به دارک وب ها توسط هر شخصی ممکن است ولی نمیتوان از هویت راهبر حقیقی آن مطلع شد. زمانی که کاربر نهایی از مرورگر Tor برای دسترسی به دارک وب استفاده میکند (آدرس IP واقعی او پنهان میشود) در صورتی که از روی غفلت هویت خود را آشکار نماید ممکن است در معرض خطر بزرگی قرار گیرد. همه سایت های دارک وب از Tor استفاده نمی کنند. برخی از دارک سایت ها از خدمات مشابه I2P استفاده میکند. اما در نحوه دسترسی به دارک وب تغییری ایجاد نخواهد شد. فقط کاربر برای بازدید و یافتن دارک سایت باید از ابزار رمزنگاری مشابه سایت استفاده نماید.
مرحله ابتدایی ورود به دارک وب و یافتن آدرس سایتهای دارک وب از طریق ویکی دارک وب ها صورت میگیرد. سایت هایی هستند که وظیفه آن ها ارائه لیست ورود به دارک وب ها است. این سایت ها مشابه ویکی پدیا عمل میکنند ، به همین دلیل به آن ها ویکی دارک وب میگویند. با کلیک روی هر یک از سایت های پیشنهادی ویکی دارک وب ممکن است از محل های فروش مواد مخدر ، اسلحه ، رد روم دیپ وب و یا حتی مکان های مخوف تر سر در بیاورید.

داستان های دارک وب، تخیل تا واقعیت:


ᴰᵉᵉᵖ ʷᵉᵇ ᵃᶰᵈ ᴰᵃʳᵏ ʷᵉᵇ 1

اتاق قرمز دیپ وب : اتاق قرمز دیپ وب یا رد روم دیپ وب بخش تاریکی از دنیای مجازی و یک وب سایت برای پخش ویدئوهای زنده شامل بدترین آزار و اذیت ها و شکنجه های افراد و حتی کودکان است. بازدید کننده پس از ورود به وب سایت با پرداخت هزینه ای مشخص به راهبر وب سایت کنترل آنلاین را به دست میگیرد. به این ترتیب که میتواند سوژه و یا افرادی که در پخش آنلاین وجود دارند را گزینش کرده و انواع شکنجه ها را روی آن ها انجام دهد.
پ.ن: "red room" در اصل "red rum" است که وقتی شما این کلمه را برعکس بخوانید "murder" یا قتل خوانده میشود.


ᴰᵉᵉᵖ ʷᵉᵇ ᵃᶰᵈ ᴰᵃʳᵏ ʷᵉᵇ 1

فیلم های دیپ وب : مجموعه ای از موارد غیر اخلاقی و آزارهای روانی و جسمی، قتل و خونریزی فیلم های دیپ وب را تشکیل میدهند. به گفته یکی از کاربرانی که به طور تصادفی به یکی از سایت های دارک وب هدایت شده است ؛ برخی از این فیلمها و تصاویر راهنمای جامع برای پخت و پز انسان به ویژه زنان را ارائه می کنند.


ᴰᵉᵉᵖ ʷᵉᵇ ᵃᶰᵈ ᴰᵃʳᵏ ʷᵉᵇ 1

قاتلان دیپ وب : وب سایت های تبلیغاتی قاتلان دیپ وب بر مبنای سوءقصد به جان افراد فعالیت میکنند. در این وب سایت ها دسته بندی های خاصی برای کشتن افراد وجود دارد و مبلغ دریافتی متناسب با هویت شخص و نحوه کشتن وی متفاوت است. برخی از این دسته بندی ها عبارت است از : سیاستمداران ، پلیس ، افراد غیرنظامی ، کودکان ، قتل دردناک و...


بررسی تفاوت های Deep Web و Dark Web

ᴰᵉᵉᵖ ʷᵉᵇ ᵃᶰᵈ ᴰᵃʳᵏ ʷᵉᵇ 1

اغلب افراد در مواجه با دو کلمه دیپ وب و دارک وب سردرگم شده و هر دو را به یک معنی می پندارند. در حالی که Deep Web مجموعه ای از تمامی سایتهایی است که توسط موتورهای جستجو قابل دستیابی نیستند. Dark Web تنها بخش کوچکی از دیپ وب را به خود اختصاص می دهد و لزوما تمامی محتوای موجود در دیپ وب مخرب و نامناسب نیستند. دیپ وب بخشی از اینترنت است که توسط موتورهای جستجوی Bing و Google قابل دستیابی نیست به این علت که موتورهای جستجو قادر به فهرست بندی آنها نیستند بنابراین در جستجوها رویت نمی شوند.
به عبارت دیگر هر چیزی که توسط موتورهای جستجو یافت نمی شود شامل تمامی پایگاه داده های کاربران ، صفحات وب میل ، فرمهای ثبت نام وب ، سیستم مدیریت محتوایی که برای تایپ یک پست در سایت ها استفاده میشود و همین طور بیت های رمز محافظت شده حساب کاربری مورد استفاده در بانکداری آنلاین ، نمونه هایی از دیپ وب هستند. برای درک اندازه واقعی دیپ وب به تعداد صفحاتی که در یک حساب کاربری جیمیل ایجاد میشود ، توجه کنید.


Dark Net چیست ؟

ᴰᵉᵉᵖ ʷᵉᵇ ᵃᶰᵈ ᴰᵃʳᵏ ʷᵉᵇ 1

مسلماً دارک نت نیز یک اصطلاح است ولی این لفظ برای توصیف شبکه ها ، پایگاه های داده ای و وب سایت هایی بکار میرود که نمیتوان از طریق اینترنت به آن ها دسترسی پیدا کرد. عدم دسترسی به دارک نت از طریق اینترنت به دلیل مسائل فنی ، وجود داده های خصوصی و یا ماهیت اطلاعاتی است که تعداد کمی از مخاطبین قصد مشاهده آن را دارند. دارک وب و دیپ وب عباراتی هستند که اغلب برای توصیف قلمروی محرمانه و خطرناک آنلاین استفاده میشوند در حالی که Dark Net یک محل خسته کننده است که دانشمندان اطلاعات خام را به دلایل تحقیقاتی ذخیره میکنند.

توصیه: اکیدا توصیه میشود که به دنبال ورود به این سایتها نباشید و امنیت خود را به بازی نگیرید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
منبع


شما هم میتونید راجب تجربیاتتون یا اطلاعاتی که دارید برامون بنویسید.
ˢᵒᵐᵉ ᵗᶤᵐᵉˢ
 ᵖᵃˢᵗ ʰᵘʳᵗˢ 
ᵃᶰᵈ ʸᵒᵘ ᶜᵃᶰ'ᵗ 
ˡᵉᵗ ᵗʰᶤᶰᵍˢ ᵍᵒ
ᵞᵒᵘ ʲᵘˢᵗ ᵏᵉᵉᵖ ᵈᶤᵍᵍᶤᶰᵍ
 ᵗᶤˡˡ ʸᵒᵘ'ˡˡ ᵈᶤᵉ ᶤᶰˢᶤᵈᵉ 
ˑ ˑ ˑ
پاسخ
 سپاس شده توسط sa.sa79 ، †cυяɪøυs† ، ▪ Victor ▪ ، slanderarya ، ѕтяong ، ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱
آگهی
#2
در انتخاب انجمن،لطفا دقت کنید !

منتقل شد !
پاسخ
#3
قاتل گربه اي ديپ وب

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ᴰᵉᵉᵖ ʷᵉᵇ ᵃᶰᵈ ᴰᵃʳᵏ ʷᵉᵇ 1

?•• لوکا منگو پورن استار نه چندان معروف آمریکایی علاقه زیادی به آزار و اذیت حیواناتی مثل سگ و گربه داشت

او حیوانات را آزار میداد و از آن فیلم میگرفت و ویدیو هارو در سایت شخصی خود آپلود میکرد و به نظر میرسید از این کار بسیار لذت میبرد

بعد از آپلود 12 فیلم از آزار و اذیت کردن گربه های کوچک که آنان را پوست میکند و دست و پایشان را قطع میکرد تا از خونریزی شدید بمیردند ، ناگهان به طور مرموزی ناپدید می‌شود و دیگر هیچ ویدیو و عکسی از آن منتشر نمی‌شود

➰•• بعد از ماه ها ناگهان ویدیو در سایت ديپ وب آپلود میشود به نام انتقام...
در این ویدیو شخصی که ماسک گربه به سر داشت، لوکا را روی تختی بسته بود
او را با ضرباتی روی صورتش و کندن قسمت هایی از پوستش با چاقو آزار میداد
فضای اتاق پر از عکس های لوکا بود که داشت حیوانات را آزار میداد
?•• سپس مرد گربه ای انگشتان لوکا را قطع میکند ، لوکا بر اثر خونریزی شدید و ضربات محکم مرد گربه‌ای جان میدهد صفحه سیاه میشود و بعد از چند ثانیه به طور کامل فیلم قطع میشود
این فیلم آنقدر وحشتناک و دلخراش بود که بعد از مدتی از همه‌ی سایت ها حذف شد.
- پلیس جنازه لوکا را پیدا میکند اما اثری از مرد گربه ای پیدا نمیشود .
Even when i spend the whole day with you, I miss you the second you leave.
پاسخ
 سپاس شده توسط Fake Girl ، ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱
#4
چطور امنیت ما با ورود به دیپ وب به خطر میفته؟
جز اسیب روانی و روحی که میزنه
امنیت شخصی ما به خطر نمیفته !
پاسخ
 سپاس شده توسط امیر‌حسین ، The moon
#5
خیلی جالبه
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان