امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تاریخ انتشار تیزر تریلر فیلم The Nun مشخص شد!

#1
در هفتهٔ گذشته شاهد انتشار تریلر فیلم‌های Suspiria و Halloween بودیم و این هفته نیز تیزر تریلر فیلم The Nun منتشر خواهد شد ..
کرین هاردی، کارگردان فیلم The Nun (راهبه)، در اکانت توییتر خود تاریخ انتشار تیزر تریلر اسپین‌آف جدید مجموعهٔ The Conjuring را اعلام کرد.

کرین هاردی در توییتی تاریخ انتشار تیزر تریلر فیلم ترسناک و مورد انتظار The Nun (راهبه) را اعلام کرد. جیمز وان کارگردان دو فیلم مجموعهٔ The Conjuring (احضار) بود و ایده‌های خلاقانه‌‌ای که وی برای اسپین‌آف‌ها و دنباله‌های این سری داشته، دنیای مرتبط با The Conjuring را برای ساخت آثار دیگری از این مجموعه، بسیار بزرگ و البته غنی ساخته است. جیمز وان و همکاران وی تاکنون توانسته‌اند به‌خوبی این مجموعه را مدیریت کنند و با ساخت دو فیلم اصلی و نیز دو دنباله Annabelle (آنابل) از سال ۲۰۱۳، طرفداران این مجموعه را راضی نگه داشته‌اند.

گفتنی است چهار فیلم مجموعهٔ The Conjuring تاکنون بیش از یک میلیارد دلار در گیشه فروش داشته‌اند. فیلم بعدی که قرار است از این مجموعه روی پردهٔ سینما برود، فیلم ترسناکِ The Nun است که گری دابرمن مدیریت تولید و نویسندگی آن را بر عهده دارد. کرین هاردی، کارگردان انیمیشن کوتاه Butterfly (پروانه) و فیلم ترسناک The Hallow، کارگردانی فیلم The Nun را بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جیمز وان به‌همراه گری دابرمن بوده است. همچنین جیمز وان و پیتر سفران به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Nun حضور دارند. دمیان بیچیر، تیسا فارمیگا، شارلوت هوپ، جوناس بلوکت، اینگرید بیسو، بانی ارونز و جانی کوین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Nun حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاریخ انتشار تیزر تریلر فیلم The Nun مشخص شد! 1

کرین هاردی در توییت خود راجع به زمان انتشار تیزر تریلر فیلم The Nun چنین گفت:
چهارشنبه، ۱۳ ژوئن، برای انتشار تیزر تریلر رسمی فیلم The Nun انتخاب شده است. اخطار لازم به شما داده شد.

این هفته و هفتهٔ گذشته، هفتهٔ خوبی برای طرفداران ژانر وحشت بود و تریلر فیلم‌های ترسناک مورد انتظاری پخش شد؛ اولین تریلر مربوط به نسخهٔ بازسازی فیلم Suspiria (سوسپریا) بود که در آن بازیگران سرشناسی چون داکوتا جانسون، کلویی گریس مورتس، تیلدا سوئینتن، انجلا وینکلر و میا گاث به ایفای نقش پرداخته‌اند و دیروز نیز شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و بلوم‌هاوس (Blumhouse) اولین تریلر رسمی فیلم Halloween (هالووین) را منتشر کردند که در آن شاهد بازگشت مایکل مایرز هستیم. این هفته نیز قرار است تیزر تریلر فیلم The Nun منتشر شود و این خبر خوبی برای طرفداران مجموعهٔ ترسناک The Conjuring است.

زمانی که یک راهبه جوان، جان خود را در یک کلیسای متروکه‌ای در کشور رومانی گرفت، یک کشیش که گذشته ناگوار و نسبتاً ترسناکی دارد، به‌همراه یک راهبه تازه‌کار که در دوران پایانی یادگیری آموزش‌های خود است، از سمت شهر واتیکان به این کلیسا فرستاده می‌شوند تا درباره این پرونده تحقیقاتی را انجام دهند. آنها در حین بررسی این پرونده، متوجه راز نامقدس و شومی می‌شوند و به دنبال کشف آن هستند. آنها نه‌ تنها در این راه مجبور هستند که زندگی خود را به خطر بیندازند، بلکه با این کار خود ایمان و همچنین روح خود را هم در معرض خطر قرار می‌دهند. آنها در مدت زمانی که در آن کلیسا حضور دارند، با نیرویی شیطانی روبه‌رو می‌شوند که باید با آن مقابله کنند. این نیروی شیطانی این بار هم در قالب همان راهبه ترسناکی ظاهر می‌شود که تمامی تماشاچیان را در ابتدای فیلم The Conjuring 2 ترسانده بود. بعد از این اتفاق، کلیسا دیگر تبدیل به یک میدان مبارزه می‌شود که زنده‌ها برای زنده ماندن با نیروهای شیطانی می‌جنگند.
فیلم The Nun دومین اسپین‌آف مجموعه The Conjuring است و فیلم Crooked Man دیگر فیلم فرعی این مجموعه است که مراحل پیش تولید را سپری می‌کند. همچنین فیلم The Conjuring 3 (احضار ۳) نیز قرار است منتشر شود که در حال حاضر مراحل پیش‌تولید خود را سپری می‌کند.

فیلم The Nun برای اکران در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۶ شهریورماه ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاریخ انتشار تیزر تریلر فیلم The Nun مشخص شد! 1
منبع: comicbook, zoomg.ir
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط _Lσѕт_
آگهی
#2
واقعا چرا واسه این فیلما انقدر هزینه میکنن :| مسخرن بخدا
"Don't tell me what I can't do"


گرگها خوب بدانند ، در این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایل غریب

گر پدر مرد ، تفنگ پدری هست هنوز
پاسخ
 سپاس شده توسط The moon
#3
(10-06-2018، 8:10)Miss.saly نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
واقعا چرا واسه این فیلما انقدر هزینه میکنن :| مسخرن بخدا

بالاخره هر ژانری طرفدارای خودشو داره..
و گذشته از (به قول شما) مسخره بودن، معمولا فیلم های پر فروشی هستن (:

+سپاس.
.La mort est le remède
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  تاریخ اکران فیلم اکشن جدید گای ریچی و جیسون استاتهام
  پرکارترین کارگردان های تاریخ سینما را بشناسید
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  بازیگر احتمالی نقش «ملکه میو» در سریال The Witcher مشخص شد
  اولین تریلر فیلم The Suicide Squad احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد
  تاریخ انتشار فیلم Cherry با بازی تام هالند مشخص شد؛ انتشار تصاویر جدید
  تاریخ اکران فیلم ترسناک بعدی جردن پیل مشخص شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان