امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی 4 مورد از هتل های 3 ستاره در شهر تفلیس

#1
هتل ایبیس استایلز تفلیس سنتر - Ibis Styles Tbilisi Center
هتل ایبیس تفلیس یکی از بهترین هتلهای سه ستاره گرجستان است که در قلب تفلیس واقع شده و فقط حدود 250 متر از میدان آزادی این شهر فاصله دارد . هتل 3 ستاره ایبیس استایلز به تعدادی از جاذبه های تفلیس مانند تئاتر روستاولی ، سالن تئاتر و باله تفلیس ، پارک پوشکین ، کلیسای سیونی و ... دسترسی راحت داشته و وجود ایستگاه متروی میدان آزادی در نزدیکی هتل موجب شده گردشگران تور تفلیس به راحتی بتوانند از سایر نقاط شهر دیدن کنند . این هتل با موقعیت مناسب در شهر تفلیس اتاق هایی راحت ، صبحانه و اینترنت وای فای در اختیار مسافران قرار می دهد و پذیرش در آن به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد .


هتل لایت هاوس اولد سیتی تفلیس - Hotel Light House Old City
هتل لایت هاوس اولد سیتی یکی از بهترین هتل های تفلیس از نظر سایت معتبر تریپ ادوایزر است که در نزدیکی کلیسای جامع تثلیث تفلیس واقع شده است . این هتل تا ایستگاه متروی Avlabari حدود 500 متر فاصله دارد که این امر موجب شده گردشگران تور گرجستان با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند به سایر نقاط شهر سفر کرده و از بخش های مختلف شهر تفلیس دیدن کنند . هتل لایت هاوس اولد سیتی از بهترین هتل های 3 ستاره تفلیس است که اتاق هایی روشن با تهویه مطبوع ، مینی بار ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، حمام اختصاصی ، سشوار و لوازم بهداشتی ارائه می دهد . پذیرش در این هتل 24 ساعته بوده و امکان دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده است .


هتل روستاولی تفلیس - Rustaveli Hotel Tbilisi
هتل 3 ستاره روستاولی تفلیس در مرکز شهر و در مقابل تئاتر ملی باله و اپرا واقع شده و فقط 500 متر با ایستگاه متروی روستاولی فاصله دارد . روستاولی که از برترین هتل های تفلیس در رده هتل های 3 ستاره به شمار می اید دارای اتاق هایی روشن ، مجهز و مدرن می باشد و امکاناتی چون اینترنت وای فای پرسرعت رایگان ، صبحانه ، سرویس شاتل ، روم سرویس و اتاق های عاری از سیگار ارائه می دهد . پذیرش در هتل 3 ستاره روستاولی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته انجام می پذیرد .


هتل پیازا تفلیس - Hotel Piazza Tbilisi
هتل پیازا از دیگر هتل های 3 ستاره تفلیس است که در قلب شهر قدیمی تفلیس واقع شده و اقامتی مدرن در یک محیط قدیمی با بناهای تاریخی و معماری سنتی زیبا ارائه می دهد . این هتل دسترسی آسان به مناطق محبوب و دیدنی های تفلیس دارد و فقط به اندازه یک پیاده روی کوتاه با ایستگاه متروی Avlabari فاصله دارد . هتل پیازا یکی از هتل های 3 ستاره خوب تفلیس است و با ارائه خدمات مناسب و داشتن کارکنان خوش برخورد و مجرب امتیازات خوبی از مسافران و گردشگران تور تفلیس کسب نموده است . زمین بازی کودکان ، رستوران ، صبحانه ، اینترنت وای فای ، اتاق های راحت ، روم سرویس ، پذیرش شبانه روزی و سرویس شاتل از جمله امکانات هتل پیازا تفلیس می باشد .

منبع : lezatesafar.com
پاسخ
 سپاس شده توسط _ƇRAƵƳ_
آگهی
#2
ممنون از اطلاعاتی که دادی..
سر به راه بودم ولی تو آدمش نبودی................ Heart

این همه برو بیا واسه تو داشت چه سودی.............. Heart

پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Question چیزی در مورد شهر مرده ها شنیده بودید؟! + عکس 16+
  معرفی و آشنایی با رستوران زوما استانبول
  جاذبه های دیدنی خیابان معروف روستاولی در تفلیس
  هتل ۵ ستاره بر روی آب‌های آمازون + عکس
  هتل 5 ستاره کورینتیا سنت پترزبورگ
  ۸ حقیقت جالب در مورد بلغارستان که نمی‌دانید
  معرفی 10 کاخ زیبای جهان
  سفر به تایلند و معرفی جزیره های آن
  معرفی اسپانیا، سرزمین ماتادورها + تصاویر
  نکات مهم در مورد استفاده از تلفن همراه در ترکیه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان