امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مشاوره روانشناسی قبل از ازدواج

#1
مشاوره روانشناسی قبل از ازدواج

مشاوره روانشناسی قبل از ازدواج و هدف از ازدواجدر ازدواج های مستحکم شوهران و زنان در احساس عمیق و معنادار با هم مشارکت می کنند.هدف آن ها فقط سازش و کنار آمدن با هم نیست،بلکه چیزی فراتر از آن یعنی پشتیبانی از آمال و آرزوهای یکدیگر و معنا و منظور دادن به زندگی همدیگر است و در این راستا احترام متقابل و افتخار به طرف مقابل نقش به سزایی داردهرکوتاهی موجب می شود که مرد و زن در دام جر و بحث ها و منازعات طولانی و بی فایده گرفتار شوند و یا احساس انزوا و تنهایی کنند.اینک بعد از دیدن نمونه های بسیار از دعواهای زنان و شوهران مطمئن هستیم که اکثر دعواها به علل باز و بسته بودن در توالت و یا اینکه نوبت کیست که آشغال ها را بیرون بیاندازد نیست.

بلکه موضوع های نامشهود عمیق تری وجود دارند که به این دعواهای ساختگی دامن می زنند و آن ها را ریشه دار می کنند و به شکل آزار دهنده ای در می آورند.شما به محض این که این نکته را درک کنید آن گاه آماده قبول یکی از واقعیت های تعجب برانگیز در مورد ازدواج خواهید شد: اکثر اختلافات زناشویی قابل حل نیستند.همسران سال های سال سعی می کنند ذهن طرف مقابل را به نفع خود تغییر دهند اما آن را عملی نمی یابند.علت آن است که اکثر اختلافات فیمابین در تفاوت های بنیادی مثل شخصیت،ارزش ها و نحوه ی زندگی افراد ریشه دارد.
با جنگ و ستیز روی این تفاوت ها تنها چیزی که نصیب آن ها می شود هدر دادن وقت و صدمه زدن هرچه بیشتر به بنیان زناشویی شان است.این بدان معنا نیست که اگر زندگی شما دچار بحران شد در موردش اقدامی نکنید بلکه بدان معناست که اندرزهای رایج برای حل مشکل کاربرد چندانی نخواهد داشت.

مشاوره قبل از ازدواج

باید آن اختلاف عمده را که موجب بروز تنش و دعوا می شود بشناسید و یادبگیرید که با آن از طریق احترام به یکدیگر و ارزشمند شمردن یکدیگر کنار بیایید.فقط در این صورت است ک مشاوره کودک خواهید توانست مشارکت معنادار در زندگی مشترک را مفهوم ببخشید.پیش از این چنین بود که زوجین برای رسیدن به این هدف از بصیرت و غریزه و شانس خود سود می بردند.
اما اکنون هفت اصل پیشنهادی ما به شما رموز غلبه بر مشکلات را برای تمامی زوجین آشکار می سازد.صرف نظر از آن که وضعیت روابط فعلی شما چگونه باشد پیگیری و اعمال این هفت اصل به تغییر و تحولاتی مثبت و سازنده منتهی خواهد شد. اولین گام برای تقویت و تحکیم زناشویی تان آن است که بدانید اگر این هفت اصل را مراعات نکنید چه اتفاقی رخ می دهد.یافته های ما مستندند و براساس تحقیقات علمی به دست آمده اند.یادگیری موارد و مشاوره روانشناسی ازدواج می تواند زناشویی شما را از ارتکاب اشتباهات مشابه محافظت کند و اگر مرتکب آن اشتباه شده اید چه بسا بتواند شما را از وضع بحرانی موجود نجات دهد.  
به محض اینکه درک کنید که چرا بعضی از ازدواج ها به بن بست می رسند و اصول هفت گانه ما چگونه از بروز فاجعه جلوگیری می کند آن گاه برای تضمین دوام زندگی مشترک خود در مسیر صحیح گام برمی دارید.  
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاوره خانواده  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاوره ازدواج دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاوره روانشناسی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاوره زناشویی تلفنی
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart اگه نفر قبلی بهت درخواست ازدواج بده
  سوال برای پسرا چه دختری برای ازدواج مناسبه؟
  به عشق بعد از ازدواج اعتقاد دارید یا نه؟
  گفت وگوی موثر در باره ی ازدواج
  اگه قراربودبایه خواننده ازدواج کنین؛دوس دارین باکی ازدواج کنین؟
  حاضری خواهر یا برادرت با نفر قبلی ازدواج کنه؟
  اگه نفر قبلیت بهت پیشنهاد ازدواج بده شرطت برای قولیش چیه؟
  اگه بفهمی نفر قبلیت ازدواج کرده میری یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  آیا شما موافق رابطه دوستی دختر و پسر قبل ازدواج هستید؟؟؟
Heart نظرتون درباره ی ازدواج چیه؟؟؟؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان