امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پس از خرید یک لپ تاپ نصب این نرم افزارها روی آن الزامی است!

#1
به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ سيستم عامل ويندوز كه توسط كمپاني مايكروسافت عرضه مي گردد، طبق بررسي هاي انجام شده، در حال حاضر سيستم عامل ويندوز 7، بيشترين مجبوبيت را داراست. براي اين سيستم عامل محبوب، نرم افزارهاي كاربردي ارايه شده به قدري زياد است كه حتي شمارش آنها نيز كار دشواري مي باشد. با اين حال يك سري برنامه هاي كاربردي وجود دارند كه نصب آنها، برای سيستم عامل ويندوز بسيار لازم و ضروري مي باشد، كه در اين گزارش سعي مي شود اين برنامه ها را معرفي كنيم.

پس از خرید یک لپ تاپ نصب این نرم افزارها روی آن الزامی است! 1




1- microsoft office


بدون شك هر شخص كه داراي رايانه شخصي مي باشد‌، خواهان داشتن توانايي است تا بتواند سند نوشتاري ايجاد كند، آن را تغيير دهد و سند ايجاد شده را بر روي كاغذ چاپ كند، يا خواهان توانايي ايجاد يك فايل مي باشد كه مجموعه نرم افزاري آفيس اين امكان را به بهترين نحو فراهم مي اورد. اين مجموعه بدون ترديد ضروري ترين و قوي ترين نيز مي باشد. حالا ما برخي از معروف ترين نرم افزارهاي اين مجموعه و قابليت هاي آن را در ذيل برايتان آورده ايم.

پس از خرید یک لپ تاپ نصب این نرم افزارها روی آن الزامی است! 1

- microsoft word:

نرم افزاري واژه پرداز به منظور تايپ كردن و ايجاد و اصلاح سند نگارشي مي باشد.




- microsoft excel:

نرم افزاري صفحه گسترده به منظور تجزيه و تحليل داده ها مي باشد.




-microsoft outlook:

نرم افزاري براي مديريت ايمیل هاي شما، دسترسي آفلاين به ايميل ها و مديريت زمان و برنامه هفتگي شما.




- microsoft one note:

يك نرم افزار بسيار مفيد براي نوشتن يادداشت هايتان مي باشد، قابليت هاي اين دفترچه يادداشت به حدي است كه ساعات اول كار با آن مجذوب آن خواهيد شد، يعني با ايجاد يك حساب كاربري در اين نرم افزار، مي توانيد به يادداشت هايتان در هر دستگاهي اعم از لپ تاپ، تبلت و موبايل شخص تان دسترسي داشته باشيد.


- microsoft presantation:

يك نرم افزار بسيار خوب براي ايجاد فايل ارايه تان است تا با آن بتوانيد كارهاي خود را به صورت زيبا به ديگران ارايه كنيد.

در حال حاضرمجموعه microsoft office 2013 ،براي نصب بر روي ويندوزتان به شما توصيه مي شود..

2.نرم افزار آنتي ويروس (eset smart security)

پس از خرید یک لپ تاپ نصب این نرم افزارها روی آن الزامی است! 1

پس از نصب ويندوز، نصب يك نرم افزار آنتي ويروس براي مقابله با ويروس هايي كه باعث آسيب رساندن به ويندوز و فايل هايتان مي شوند، بسيار ضروري ميباشد. با اين حال انتخاب يك آنتي ويروس مناسب نيز مسئله بسيار مهمي مي باشد، يك اژآنتي ويروس خوب علاوه بر اينكه بايد قابليت شناسايي دقيق ويروس ها و قرنطينه كردن آنها داشته باشد، نبايد باعث كند شدن رايانه شما شود. پيشنهاد ما به شما eset smart security، مي باشد كه ويژگي هاي ذكر شده را به بهترين نحو ممكن دارد.

. VLC (پخش ويديو):

پس از خرید یک لپ تاپ نصب این نرم افزارها روی آن الزامی است! 1

پخش كننده پيش فرض بر روي ويندوز 7 windows media player، مي باشد كه تنها قابليت پخش فايل هاي ويديويي با فرمت هاي اصلي مي باشد كه امكانات جانبي كمي نيز دارد. با اين حال وقتي شما بخواهيد فايل هاي ويديويي يك DVD يا فايل هاي ويديو با فرمت هاي مختلف را كه از اينترنت دانلود كرده ايد را بر روي كامپيوتر شخص تان پخش كنيد. نياز به يك پخش كننده قوي تر داريد كه VLC به عنوان يك پخش كننده قوي و با امكانات جانبي مختلف پيشنهاد مي شود.




4.INTERNET DOWNLOAD MANAGER

پس از خرید یک لپ تاپ نصب این نرم افزارها روی آن الزامی است! 1

اینترنت دانلود منیجر نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت دانلود است که با سیستم هوشمند خود مدیریت کردن فایل های دانلود را آسان تر می کند. با توجه به اینکه امروزه فایل های زیادی بر روی اینترنت قرار گرفته شده داشتن یک نرم افزار مناسب برای دانلود یا بارگذاری این فایل ها بر روی کامپیوتر شخصی تان بسیار مهم می باشد که این نرم افزار را در جمع کاربردی ترین ها قرار می دهد.

5.GOOGLE CHROME


پس از خرید یک لپ تاپ نصب این نرم افزارها روی آن الزامی است! 1

مرورگر پیش فرض بر روی ویندوز 7 مرورگر اینترنت اکسپلورر ( internet expelorer ) می باشد که این مرورگر به حدی ضعیف و کند است که اصلا کار کردن با آن توصیه نمی شود. امروزه محبوب نرین مرورگری که به شما پیشنهاد می شود گوگل کروم می باشد که سرعت بالای کارکرد با آن و بسیاری قابلیت جانبی دیگر این مرورگر را تبدیل به بهنرین کرده است.




6.ITUNES برای پخش MUSIC

اگر چه نرم افزار vlc که در قسمت های قبل معرفی شد قابلیت پخش فایل های موسیقی صوتی را نیز دارد اما برای پخش این فایل ها طراحی نشده و مناسب نیست. ITUNES نرم افزاری است که در اصل طراحی شده توسط شرکت اپل بوده و برای انتقال داده بین کامپیوتر و محصولات این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

پس از خرید یک لپ تاپ نصب این نرم افزارها روی آن الزامی است! 1

با این حال این نرم افزار در پخش و مدیریت فایل های موسیقی تان به حدی قوی است که حتی برای کاربرانی که محصولات این شرکت را ندارند توصیه می شود. از قابلیت های این نرم افزار پیشرفته می توان به قابلیت جستجوی آسان، ایجاد ظاهر جذاب برای آلبوم هایتان، مرتب سازی اهنگ ها بر اساس تعداد دفعات پخش و امتیاز دهی به موسیقی هایتان اشاره کرد.

7..WINZIP (به منظور فشرده سازی فایل ها و باز کردن فایل های فشرده):

کمتر کسی است که با کامپیوتر کار کرده باشد و با فایل های با پسوند zip برخورد نکرده باشد. تقریبا تمام فایل هایی که از طریق اینترنت منتشر می شوند به نوعی فشرده است تا به آسانی قابل دریافت باشند. نرم افزار winzip در کنار نر افزار winrar محبوب ترین نرم افزار در زمینه کار با این قایل های فشرده می باشد.

پس از خرید یک لپ تاپ نصب این نرم افزارها روی آن الزامی است! 1

اگر چه بر روی ویندوز 7 قابلیت باز کردن فایل های فشرده گنجانده شده ولی استفاده از winzip قابلیت های بسیاری را برای شما فراهم می کند و این نرم افزار را در زمره کاربردی ترین ها قرار می دهد.

8.DROPBOX

این روزها همه ما با بیش از یک دستگاه الکترونیکی سر و کار داریم. یعنی هر کدام با یک یا چند کامپیوتر، یک موبایل هوشمند و یا حنی با یک لپ تاپ کار می کنیم. بنابراین دسنرسی به تمامی فایل هایمان در تمام این دستگاه ها نیاز داریم. dropbpx نرم افزاری است که این امکان را برای ما فراهم می آورد.

پس از خرید یک لپ تاپ نصب این نرم افزارها روی آن الزامی است! 1

در واقع این نرم افزار یک سرویس دهنده فضای مجازی است که به شما اجازه می دهد عکس ها و اسناد خود را بر روی اینترنت ذخیره کرده و هر زمان که بخواهید به آنها دسترسی داشته باشید. این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای رایگان در ابتدا در اختیار شما قرار می دهد که با افزایش سرعت اینترنت به یکی از نرم افزار های کاربردی ضروری تبدیل شده است. همچنین با نصب این نرم افزار بر روی ویندوزتان و قرار دادن فایل های مهم خود بر روی آن دیگر نگران سوختن هارد دستگاهتان و از دست دادن فایل هایتان نباشید.


9.ADOBE ACROBAT

پس از خرید یک لپ تاپ نصب این نرم افزارها روی آن الزامی است! 1




فرمت فایل pdf فرمت بسیار معروف کتب و متون الکترونیک می باشد که داشتن یک نرم افزار مناسب برای بازکردن این فایل ها و کارکردن با آنها بسیار مهم می باشد. adobe acrobat یک نرم افزار معروف شرکت ادوبی بوده که برای کار با این فرمت فایل ها طراحی شده است. کار با آن برای کاربران قابلیت های بسیاری ایجاد می کند و یکی از ضروری ترین نرم افزار ها می باشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان