امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درگیری خدادادعزیزی و هواداران سپیدرود رشت

#1
به گزارش" ورزش سه"، دومین بازی سپیدرود و اولین بازی این تیم در رشت یک بازی جنجالی شد و حتی خداداد عزیزی سرمربی مطرح و سرشناس این تیم از روی سکوها بشدت مورد اعتراض قرار گرفت.
ماجرا از این قرار بود که سپیدرود در همان نیمه اول بازی با سپاهان و در همان 25 دقیقه اول سه گل از سپاهان خورد تا جو ورزشگاه عضدی حسابی تغییر کند. تعدادی از هواداران سپیدرود در این دقیقه ورزشگاه را ترک کردند تا اینکه سپاهان روی یک صحنه مشکوک به آفساید به گل چهارم رسید. از این لحظه هواداران سپیدرود با شعارهایشان نسبت به عملکرد تیم و خداداد عزیزی اعتراض کرده و نام علی کریمی را به نشانه اعتراض به عملکرد تیم در ورزشگاه فریاد زدند.
خداداد  که بشدت از شکست سنگین و شعارهای روی سکو عصبانی بود نسبت به گل چهارم و مشکوک سپاهان به داور مسابقه اعتراض کرد و ناگهان تماشاگران حاضر در ورزشگاه همصدا علیه خداداد عزیزی سرمربی تیمشان شعار داده و خواهان برکناری او شدند. خداداد اما مثل همیشه آدمی نبود که در برابر شرایط صبورانه برخورد کند و در حالی که بشدت با داور مسابقه بحث می کرد با هواداران نیز تسویه حساب کرد. خداداد انگشتش را روی بینی اش گذاشت و از هوادارانی که علیه او شعار می دادند خواست که سکوت کنند.
تماشاگران معترض اما صدای اعتراضشان بلندتر شد و خداداد نیز فرکانس صدایش را بالاتر برده و این بار کار به مجادله کلامی و فریادهایی شد که از سوی طرفین در ورزشگاه طنین انداز می شد. کار به جایی رسید که داور مسابقه نیز دخالت کرده و به دلیل درگیری عزیزی او را از روی نیمکت اخراج کرد اما سرمربی سپیدورد آنقدر عصبانی بود که حاضر نبود زمین را ترک کند. تازه او باید از زمین به سکوهایی می رفت که بشدت با آن ها درگیر شده و رابطه شان حسابی خراب شده است.
خداداد اما آنقدر عصبانی است که کسی نمی تواند آرامش کند. او در دومین بازی لیگ و با همه اعتبارش در کنار خط توسط هواداران سپیدوردی به تندی مورد انتقاد قرار گرفته و کار به درگیری کلامی و جدی طرفین رسیده است. امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان که گل مشکوک تیمش بنزینی برروی آتش هواداران رشتی و خداداد بود به سراغ عزیزی می آید. او از خداداد می خواهد که آرام باشد و زمین را ترک کند. قلعه نویی پیشانی خداداد را می بوسد و سعی دارد آرامش کند اما خداداد گلوله آتشی است که هرلحظه شعله ور تر می شود. او فریاد می زند و قصد بیرون رفتن ندارد...خداداد به قلعه نویی می گوید به خاطر شما می روم اما...
عوامل مسابقه می آیند و خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود را به زور از زمین بیرون می برند اما او در حین بیرون رفتن با تماشاگران معترض کاملا درگیری پیدا می کند و طرفین همدیگر را مستقیم و بی هیچ ملاحظه ای مورد لطف!!! قرار می دهند . خداداد عزیزی از زمین بازی اخراج می شود و 45 دقیقه دوم را باید روی سکوها و در میان تماشاگرانی تماشا کند که دقایقی قبل با آن ها دعوا کرده و به هم فحش و ناسزا گفته اند. خداداد هفته آینده و هفته های آینده هم باید روی نیمکت این تیم بنشیند ، تیمی که حداقل آن هوادارانش که در ورزشگاه بودند حسابی از این وضعیت ناراحتند و ادامه این روند را بعید است که تحمل کنند.

خداداد عزیزی و سپیدرود تنها دو هفته بعد از آغاز لیگ برتر پا به بحران بزرگی گذاشتند، بحرانی که نتیجه اشتباهات و مشکلاتی است که پیش از آغاز لیگ گریبان این تیم را گرفته بود و در نهایت هم نتیجه اش بازی های ضعیف و درگیری های بیرحمانه یکی از چهره های مطرح فوتبال ایران و هواداران خشمگین و شکست خورده سپیدرود است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهدی: هواداران کمک نکنند بازیها بی‌تماشاگر می‌شود
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  درگیری مدافع رم با توپ‌جمع‌کن آژاکس (عکس)
  خبر خوش مرزبان برای هواداران سپاهان
  وعده باشگاه پرسپولیس به هواداران: خبری خوب در راه است!
  مخالفت گسترده هواداران آنتورپ با سرمربی این تیم/نمره متوسط بیرانوند در شب باخت آنتورپ
  النصر مایه تمسخر هواداران فوتبال عربستان(عکس)
  کانال هواداران تراکتور سازی
  کانال هواداران ذوب اهن
  کانال هواداران سپاهان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان