امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شرایط پذیرش و تحصیل در کانادا

#1
شرایط پذیرش و تحصیل در کانادا:
نظام آموزشی در دبیرستان‌های کشور کانادا به این صورت است که در سال های ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ دبیرستان در کانادا، دانش آموزان تعدادی دروس اجباری و تعدادی را به عنوان دروس انتخابی میگذارنند. هر دانش آموز برای اتمام دوران دبیرستان خود و فارغ التحصیل شدن ملزم به پاس کردن مجموع ۸۰ واحد درسی در طول این سه سال  تحصیلی میباشد. پشت سر گذراندن این ۸۰ واحد با تنوع بسیار زیادی برای محصلین دبیرستان های کانادا امکان پذیر بوده و آنها شانس ها و فرصت های بسیاری برای انتخاب دروس بر اساس اهداف آینده خود دارند. تحصیل در کانادا دبیرستان‌های کانادا نه تنها دانش آموز را از نظر علمی و آموزشی در سطح بالا و برتری قرار میدهد بلکه بر توانایی ها و مهارت های اجتماعی، هنری، موسیقی و ورزش و .... نیز توجه داشته و باعث میشود فارغ التحصیلان دبیرستان‌های کانادا چند بعدی بوده و چشم انداز  و آینده بهتر و روو به جلوتری برای زندگی و کار داشته باشند. دبیرستان‌های کانادا در زمره بهترین دبیرستان‌های دنیا بوده و سالیانه محصلین بی شماری برای تحصیل در دبیرستان‌های کانادا به این کشور توسعه یافته راهی میشوند ..
.
نحوه پذیرش در دبیرستان های کانادا :

برای پذیرش از سوی دبیرستان های کشور کانادا  ابتدا با ارسال مدارک مورد نیاز و داشتن شرایط مدرسه مورد نظر و قبولی در مصاحبه ابتدایی و ورودی در برخی از دبیرستان ها پذیرش اولیه از طرف مدرسه برای دانش آموز صادر می گردد. بعد از صادر شدن پذیرش مقدماتی لازم است شهریه مدرسه توسط والدین شخص متقاضی واریز شود تا پذیرش نهایی از طرف دبیرستان صادر گردد. اگردانش آموز قادر نباشد ویزای تحصیلی خود را از سفارت کانادا اخذ کند، هزینه واریزی برای شهریه وی توسط مدرسه مورد نظر برگشت داده خواهد شد

پس از اخذ مدرک پذیرش نهایی از یکی از دبیرستان های کانادا، باید جهت ااخذ ویزای تحصیلی اقدام نمود .قابل توجه متقاضیان گرامی که ویزای کانادا برای ایرانیان از طریق سفارت کانادا در ترکیه انجام می پذیرد. پس از صدور ویزای تحصیلی کانادا دانش آموز می تواند برای سفر به کانادا اقدام کند.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در دبیرستان های کانادا:

سیستم آموزشی در کانادا به صورت ترمی واحدی در 2 ترم پاییز و زمستان ارائه می شود. زمان مناسب جهت اقدام برای پذیرش مدارس و ویزای تحصیلی ایرانیان حدودا 4 تا 6 ماه به طول می انجامد. بنابراین به پدران و مادران گرامی و محترم که قصد دارند برای فرزند خود ویزای تحصیلی کانادا را اخد نمایند پیشنهاد می شود که 6 الی  8 ماه قبل از شروع ترم تحصیلی اقدام به پذیرش کنند.

نکته مهم: شرط داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر مانند TOEFL و IELTS برای دبیرستان های کانادا واجب و ضروری نیست، اما اگر فرد متقاضی دارای مدرک زبان باشد در پذیرش دبیرستان های برتر به وی کمک خواهد کرد و البته باعث میشود که هزینه دوره زبان انگلیسی کاهش پیدا کند. زیرا در صورت عدم آشنایی دانش آموز با زبان انگلیسی دوره زبان فشرده ای برای شخص برگزار می شود تا دانش آموز خود را از جهات گوناگون برای ارتباط با دانش آموزان دیگر و معلمان آماده کند.

–         کارنامه تحصیلی مقطع قبلی تحصیلی و معدل بالای 15
–         مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی ( که در بالا توضیح داده شد)
–         توصیه نامه علمی از معلم، مدیر یا مشاوره تحصیلی
–         عکس دیجیتال رنگی
 سپاس شده توسط parisa 1375
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Tongue شرایط ازدواج در شهر های مختلف!!!طنز بسیار خفنننن!
  بزرگترین ضربه ای که این روزها کرونا،یا شرایط و مشکلات دیگه بهت وارد کرده چی بوده؟
Photo تحصیل در رشته حسابداری دانشگاه اقتصاد و تکنولوژی پکن چین
Heart افکار پسرها و دخترها در شرایط گوناگون (طنز)
  لگال اپلای - مشاوره ی تحصیل خارج از کشور
  خانما و آقایان در شرایط مختلف
  jadid - تفاوت زن و مردها در شرایط گوناگون
Thumbs Up رشد در بدترین شرایط.فقط عکس یه کوچولو نوشته داره
  افکار پسرها و دخترها در شرایط گوناگون (طنز)
  شرایط ازدواج دختر خانم ها در شهرهای مختلف (طنز)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان