امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اجاره ماشین عروس BMW

#1
Star 
انتخاب ماشین عروس در واقع یک انتخاب بی قائده است و کاملا به سلیقه شما بستگی دارد اما انتخاب یک ماشین عروس مناسب به همان اندازه که انتخاب تالار اهمیت دارد، حائز اهمیت است. کرایه ماشین عروس BMW می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تاریخچه BMW
BMW بعد از بازسازی یک شرکت هواپیمایی در سال 1917 به عنوان یک شرکت تجاری تاسیس شد. بعد از پایان جنگ جهانی اول این شرکت مجبور شد تولید موتور های هواپیما را متوقف کند. در نتیجه تولید موتور سیکلت را آغاز کرد و پس از آن در سال 1928 شروع به تولید خودرو کرد و در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب ترین برند های خودرو سازی در دنیاست.

اگر دوست دارید که برای اجاره ماشین عروس از خودرو های BMW استفاده کنید، ادامه این مقاله را دنبال کنید تا با مناسب ترین مدل ها آشنا شوید.

اجاره ماشین عروس BMW Z4
این مدل سوم در سری های BMW Z است و جانشین Z3 است. در ابتدا Z4 در کارولینای جنوبی در آمریکا تولید شد و در سال 2008 تولید آن به آلمان منتقل شد.  اولین نسل از BMW Z4 که از سال 2002 تا 2008 تولید شد و سبک کوپه در سال 2006 به آن اضافه شد. مدل های 2006 به بعد Z4 که دارای سبک کوپه هستند، پیشنهاد خوبی برای اجاره ماشین عروس هستند.

اجاره ماشین عروس با راننده BMW 330i corak
چرم لوازم داخلی ماشین به همراه sunroof  این ماشین را به یک گزینه ی دوست داشتنی تبدیل کرده است. چراغ جلوی HID جلوه خاصی به این ماشین بخشیده. صندلی های این ماشین بسیار راحت است و برای رانندگی های طولانی مدت توصیه می شود. اجاره BMW جزو پر طرفدارترین سرویس های اجاره خودرو است.
اجاره ماشین عروس BMW 1

اجاره ماشین کلاسیک BMW 5 Series
یک مدل جذاب و رویایی برای بهترین روز زندگیان. این مدل از سال 1972 توسط BMW ساخته شد و در حال حاضر نسل هفتم این ماشین تولید شده است. در ابتدا، سری 5 فقط در سبک بدنه سدان تولید می شد، در سال 1991 سبک بدنه تورینگ اضافه شد و در نهایت از سال 2009 تا 2017، Gran Turismo تولید شد.  اجاره BMW 5 هم یکی از متداول ترین سرویس ها در اجاره خودرو است.

اجاره ماشین عروس با گل bmw x3
اجاره BMW x3، دلیلی برای ماجراجویی به شما هدیه می دهد. فضای داخلی راحت، موتورهای قدرتمند و کنترل های بصری در یک وسیله نقلیه اشتیاق شما را برای رانندگی در هر زمان و برای هر مراسمی آشکار تر خواهد کرد.

این موارد مدل هایی از برند BMW  است که بیشترین درخواست را برای اجاره ماشین عروس تهران به خود اختصاص داده اند. شما هم می توانید با در نظر گرفتن این مدل ها و  مقایسه آنها با اجاره ماشین عروس قدیمی که به سبکی متداول تبدیل شده است، ماشین عروس ایده آل خود را انتخاب کنید.
منبع: اجاره ماشین عروس در تهران
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اگه این روزها قصد خرید ماشین داری، حتما بخون
  ورود شیائومی به صنعت اتومبیل سازی ؛ آیا ماشین های برند Mi در راه هستند؟
  درخواست نویسندگی در بخش ماشین ها و موتور های روز دنیا و زیرشاخه ها
  اجاره خودرو چیست و چه زمانی به کار می آید ؟
  مشخصات ماشین های شما
  2 ماشین محبوب چینی در میان ایرانیان
  اصولی ترین روش برای گرم کردن ماشین در هوای سرد
  گران قیمت ترین ماشین های قدیمی
  باحال ترین ماشین
Information _ترکیب رانندگی انسان و ماشین در خودرو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان