امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

. . .سفرهای تابستانی لاکچری# این روزها کدامند ؟! !

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
. . .سفرهای تابستانی لاکچری# این روزها کدامند ؟! ! 1



تابستان فرصتی ایده‌آل برای رفتن به سفر محسوب می‌شود و در میان انتخاب‌هایی که پیش روی ماست، چه جایی بهتر از استانبول فوق‌العاده و آشنا و تایلندی که زیبایی‌هایش تمام نشده است.

تایلند، سرزمین جزیره‌ها و تفریح‌ها
 تور تایلند انتخاب‌های بسیاری پیش پای شما قرار می‌دهد. می‌توانید از میان جزایر زیبای‌ش انتخاب کنید یا به پایتخت شلوغ اما فوق‌العاده‌اش قدم بگذارید. خوشبختانه این روزها، به واسطه آژانس‌های گردشگری همچون آویسا الهه باستان، به راحتی می‌‌توانید کل سفرتان را برنامه‌ریزی کرده، بدون دغدغه بلیط و هتل، تنها به تفریح فکر کنید و لذت بردن از چیزی که انتظارتان را می‌کشد.

. . .سفرهای تابستانی لاکچری# این روزها کدامند ؟! ! 1

تورهای ترکیبی آویسا، یکی از بهترین انتخاب‌ها در ایام تابستان است. برای مثال اگر تور پوکت و پاتایا را برگزینید، به جاهایی سفر خواهید کرد که از نظر زیبایی و امکانات تفریحی، بی‌نظیرند. از طریق همین جزایر بزرگ و دوست‌داشتنی، به جزایر کوچک‌تری نیز دسترسی خواهید داشت که بعضا خود، یک شگفتی بزرگ طبیعی به حساب می‌آید. یک روز را در فی‌فی خواهید گذراند و روز دیگر در پارک‌های ملی، به گشت وگذار در جنگل‌های بارانی می‌روید. روزی غرق در تفریحات آبی کنار ساحلید و روزی دیگر با تورهای گردشی غواصی، به دیدن دنیای زیر آب خواهید رفت.
در این بین اما، نباید پایتخت مدرن را نیز فراموش کرد. جایی که تفریح، تمامی ندارد و امکانات در آن بیداد می‌کند. از انواع پارک‌های بازی و آبی، تا مجموعه‌ای از بهترین مراکز خریدی که در عمرتان دیده‌اید. برنامه‌ریزی درست برای سر زدن به جاهایی که دوست دارید از آن‌ها بازدید کنید، بسیار اهمیت دارد، و گر نه در نهایت، میان چندین و چند انتخاب سرگردان می‌مانید.

. . .سفرهای تابستانی لاکچری# این روزها کدامند ؟! ! 1

اما اگر هم بخواهید از مناظر زیبا و دوست داشتنی و سواحل دیدنی جزایر تایلند دیدن کنید و هم به سراغ پایتخت بروید باید چه کنید؟ چاره‌ی شما انتخاب‌هایی از جمله تورهای ترکیبی همچون بانکوک و پاتایا است که خوشبختانه آژانس مسافرتی آویسا، از این‌گونه تورها، همیشه در لیست خود دارد. توری که به شما امکان دیدن از بانکوک، گردش در آن و خرید از مراکز خرید باشکوه‌ش را می‌دهد و سپس شما را به پاتایای شگفت‌انگیز می‌رساند. جایی که زیبایی‌اش جادوی‌تان می‌کند.
اما اگر اولین بار است که می‌‌خواهید به سفر تایلند بروید، باید انتظار چه چیزی را داشته باشید؟ جلوه‌های زیبای طبیعی، مردمی مهمان‌نواز، بازارهای شلوغ و پر زرق و برق و امکانات تفریحی تمام نشدنی که لحظه لحظه بودن‌تان در هر کجای این کشور را به مفرح‌ترین شکل ممکن برایتان رقم می‌زنند.

استانبول، مهمان‌نوازی با چاشنی تاریخ و هنر
تور استانبول بدون شک پرطرفدارترین سفر خارجی در کشورمان به حساب می‌آید. به واسطه نزدیکی و البته ارزانی سفر به شهری که بسیاری از مردم جهان برای دیدنش هزاران کیلومتر راه را طی می‌کنند تا به آن برسند. زیبایی‌های این شهر جلوه‌های متفاوتی دارد. از زیبایی‌های تنگه بسفر تا معماری بی‌نظیری که شبیه به هیچ جای دنیا نیست و به واسطه تلفیق فرهنگی غرب و شرق و ادیان مختلف پدید آمده است.
تنوع هتل‌هایی که در استانبول می‌توانید انتخاب کنید، بی‌شمار است. از اقامتگاه‌های ارزان گرفته، تا هتل‌های لوکس 5 ستاره که خودشان تبدیل به بخشی از جذابیت سفرتان خواهند گشت. یکی از ویژگی‌های تورهایی که شرکت آویسا برگزار می‌کند، امکان انتخاب از میان مدل‌های مختلفی از هتل‌های این شهر است، به این صورت که شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه‌ای که برای سفرتان کنار گذاشته‌اید، هتلی برگزینید و به این سفر لذت‌بخش، رهسپار شوید. امکانات بسیار خوبی از جمله ترانسفر فرودگاهی یا صبحانه رایگان، در این تورها گنجانده شده که بار زیادی از سر برنامه‌ریزی‌های مالی شما کم می‌کند.

. . .سفرهای تابستانی لاکچری# این روزها کدامند ؟! ! 1

وقتی به استانبول سفر کردید، قبل از هر چیز باید از مسجد ایاصوفیه دیدن کنید. جایی که زمانی کلیسای بزرگی در قلب استانبول بود و سپس تبدیل به مسجد گشت و شما این دوگانگی را به زیباترین شکل، در بافت آن مشاهده خواهید کرد. اما برای دیدن در هم تنیدگی جذاب طبیعت و شهر، به تنگه بسفر بروید. تابستان این امکان را به شما می‌دهد، تا با سوار شدن بر قایق‌های تفریحی، نگاهی به ساختمان‌های گوناگون کرانه‌ی این تنگه انداخته و از هوای بسیار خوبش لذت ببرید.
مردم خون‌گرم ترکیه، در مهمان‌نوازی شهره هستند. نشستن در کافه‌های شهر و خوردن یک قهوه دوست داشتنی با این مردم، تجربه‌ای بسیار عالی برای‌تان از استانبول خواهد بود. در زمان صرف قهوه، مقداری از باقلواهای معروف‌شان را نیز سفارش دهید. البته حتما باید از غذاهای این شهر را نیز میل کنید. به سراغ بهترین رستوران‌ها بروید که در استانبول کم نیستند و در نهایت، برای خرید می‌توانید، از چندین و چند مرکز خرید بسیار عالی که در شهر قرار دارند، استفاده کنید. مراکزی خریدی همچون استانبول مال، ایستینیه پارک یا زورلو.
استانبول شهری زیبا، با جاذبه‌های گردشگری زیادی است که در یک سفر نمی‌توان به همه جای‌ش سر زد. در حاشیه و اطراف‌ش هم دیدنی‌های بسیاری دارد. انتخاب یک تور استانبولخوب، می‌تواند لذت این سفر را برای‌تان دو چندان کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آیا می دانید 12 فرودگاه پررفت و آمد بین المللی دنیا کدامند؟
  در سفرهای خارجی مراقبت این 14 مورد باشید
  کشنده ترین رودخانه های جهان کدامند؟
  ترفندهای آماده شدن برای سفرهای ساحلی
  پرطرفدارترین شهرهای جهان برای سفر تابستانی
  هیجان‌انگیزترین سفرهای تابستانی
  قدیمی ترین شهرهای جهان کدامند؟
  الفبای عاقبت بخیری سفرهای نوروزی
  راهنمایی مفید برای سفرهای داخلی و خارجی
  چه هتلی برای سفرهای خارجی مناسب تر است؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان