امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

۱۵ راه برای محبوب شدن در دانشگاه

#1
۱- خودتو زیاد بزرگ نشون نده

بخاطر اینکه اگه رفتارای مصنوعی داشته باشی، دیگران سریع زود میفهمن و بهت میگن که یه آدم تقلبی هستی و رفتارهات رو از کسی تقلید میکنی. باید یاد بگیری که همیشه و همه جا خود واقعیت رو نشون بدی تا همه بفهمن که به چه دلیل به خودت افتخار میکنی. بشین و فکر کن و ببین که چه ویژگیهای خوب و شیرینی در شخصیتت داری. خیلی از مردم اشتباه میکنن و رفتار و شخصیتی که تو دبیرستان داشتن رو ادامه میدن، باید بگم که این افراد اشتباه میکنن و باید رفتار دوره ی دبیرستانشون رو کنار بزارن، چون خیلیها از آدمای سوسول بچه دبیرستانی و رفتاراشون خوششون نمیاد. اگه واقعا فکر میکنی که چیزی در وجودت نداری که بهشون افتخار کنی، میتونی بشینی و فکر کنی و خیلی از ارزشها و چیزهای خوب رو تو وجودت پرورش بدی. دانشگاه جاییه که میتونی از اونجا خودت رو بشناسی و از طرف دیگه رشته ای که میخونی رو پرورش بدی و علمت رو در اون زیادتر کنی. به خاطر جایی که امروز در اون قرار دادی و تلاش کردی تا بهش برسی افتخار کن، چون چیزایی که امروز داری شخصیتت و حرفه و شغل آینده ت رو میسازن.


۲- مهربان باش

درو برای دانشجوها یا مردم اطرافت باز کن، اگه از دستت کمکی برمیاد برای بقیه انجام بده، یا میتونی کتاباتو به دوستات بدی تا بخونن، یا اینکه میتونی به همکلاسیات در حل مسائل کمک کنی، یا اینکه فرد جدیدی که وارد دانشگاه شده و آدرس جایی رو بلد نیست میتونی کمکش کنی تو آدرس مورد نظرش رو پیدا کنه. خلاصه اینکه هزاران راه وجود داره برای اینکه اخلاق و مهربونیت رو به بقیه نشون بدی.



 دوستانه رفتار کن

سعی کن که با بقیه یه صحبت کوچیک داشته باشی، تلاش کن که با افرادی وارد گفتگو بشی یا تلاش کن یه کمک به افرادی که نیاز دارن بکنی. میتونی برای اینکه سر صحبت رو باز کنی راجع به هوا، ورزش، کلاسها، زندگی دانشجویی، مسافرت، سرگرمیها، برنامه های آخر هفته یا تعطیلات، فیلم، موزیک یا راجع به برنامه های تلویزیونی مورد علاقه ت صحبت کنی. خودت رو راجع به جشنها، اخبار، ورزش یا چیزهایی که بقیه بهش علاقه دارن به روز نگه دار. امروزه دیگه بحث راجع به آب و هوا خسته کننده شده.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/url]۵- لباسهای خاص و زیبا بپوش

برای اینکه زیبا به نظر برسی لازم نیست که مثل هنرپیشه های هالیوود لباس بپوشی، از طرف دیگه نباید طوری لباس بپوشی که انگار تازه از رختخواب بیرون اومدی. ولی بعضیا واقعا این کارو میکنن که این کار درستی نیست، من بعضی دانشجوهارو دیدم که با شلوار راحتی دانشگاه اومدن و این خیلی بده. برای مردها، تی شرت و بلوز و پلیورهای خوش استایل به همراه شلوار لی یه انتخاب خیلی خوبه، برای دخترها یه لباس مناسب دانشگاه به همراه مدل موی مناسب و ساده همراه با آرایش ملایم یه انتخاب عالیه، همیشه سعی کن که متناسب با محلی که توش کار میکنی لباس بپوشی، همچنین وضعیت آب و هوایی اون محل ع تاثیر زیادی تو انتخاب نوع لباس داره که حتما سعی کن این فاکتورهارو در انتخاب لباست در نظر داشته باشی.خیلی از داتشجوهای دانشگاه همینکه روز اول دانشگاه رو شروع کردن شروع به لباس پوشیدن به سبکی میکنن، انگار که میخوان سر کار برن.

 
دانشجوهای هنر یه سبک خاصی از لباس رو انتخاب میکنن، یا اینکه سعی میکنن موهاشون رو به شکل های خاصی مدل بدن، بعضیام برا دانشگاه لباس کار میپوشن مخصوصا اینکه بعد تموم شدن کلاسهای اون روزشون باید برن سر کار، بعضی از رشته هام نیاز دارن که دانشجو لباس یا یونیفرم خاصی رو بپوشه، مثل روپوش برای دانشجوهای پرستاری یا دندانپزشکی یا شیمی. غیر از اینا اگه لباس جذابی برای پوشیدن داری اگه دیدی مناسب دانشگاهه، از پوشیدنش نترس، چون ممکنه با همین لباس حاصت نظر بقیه رو جلب کنی.



- لازم نیست همیشه به پارتی ها و مهمونیا بری

همیشه رفتن به مهمونیای دانشجویی کار افراد غیر حرفه ایه. نوشیدن نوشیدنهای الکلی نشون دهنده ی اینه که اعتماد به نفس نداری و با نوشیدن اون میخوای به خودت اعتماد به نفس بدی، افراد محبوب به این چیزا هیچ احتیاجی نذارن. سعی کن خیلی کم به مهمونیها بری و اگه واقعا دلت میخواد مهمونی بری سعی کن از بینشون مهمونیهای عروسی رو انتخاب کنی. اما سعی نکن که زیاده روی کنی و همیشه و همه جا سعی کن که خودت باشی.
 



 به کلوپ ها نرو

رفتن به کلوپ ها نشون میده که تو افسرده هستی و هیچ اعتماد به نفسی نداری. فقط سعی کن کلوپ هایی رو بری که مربوط به درس و رشته ت باشن تا با این کار سعی کنی آدمهای زیادی رو اطرافت نگه داری.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-جنبه ی دیگر شخصیتت رو هم نشون بده

کالج یا دانشگاه جاییه که هر اتفاقی ممکنه توش بیفته. اگه از چیزی خوشت میاد حتما انجامش بده و نترس از اینکه دیگران دفکر بد راجع بهت بکنن. کسی که استانداردهای زندگیت رو مشخص میکنه خودت هستی. هرکسی یه تعریفی از محبوب شدن نداره، پس سعی کن همیشه خودت باشی. کی اهمیت میده که از چه خواننده ای خوشت میاد مثلا اگه از یه خواننده ی خاصی خوشت میاد که دیگه محبوب نیست از گ




۹- نمره های خوب بگیر

نمره ها چیزهای خوبی هستن که تو رو به عنوان یه دانشجوی علاقه مند معرفی میکنن. این باعث میشه که همه از تو به عنوان یه دانشجوی نمونه خوششون بیاد و از طرف دیگه در آینده شغل خوب بدست میاری.






۱۰- سعی نکن به فیس بوک یا سایر رسانه های جمعی معتاد بشی.

زیاد رفتن به فیس بوک فقط اتلاف زمان با ارزشی هست که میتونی اونو به چیزهای دیگه اختصاص بدی. اگه نیاز داری که خیلی از اینترنت استفاده کنی سعی کن که بری و از بخش موسیقی، خوندن جوک های خنده دار، عکسها، فیلم، یوتیوب و…. استفاده کنی.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۱- حتما لازم نیست که دنبال موضوعاتی عمیق تری مثل دوستی با دختران یا پسران باشی

بعضی وقتها دوستی عمیق تر با یه فرد خاص باعث میشه که بقیه از اطرافت پراکنده بشن. یا اینکه این دوستی میتونه تو رو از چیزای با هال و جالبی که میتونی انجام بدی دور نگه داره، حتی این جور دوستیها باعث میشن که نتونی اون جور که باید به درست برسی. علاوه بر اینها همونطور که گفتم آدمهای محبوب اطرافت هم پراکنده میشن چون وقتت رو مجبوری که فقط برای یه نفر صرف بکنی.

 

اما اگه از یکی واقعا خوشت اومد که فکر کردی میتونی زندگی آینده ت رو باهاش شریک بشی حتما قدم اول رو بردار و همیشه یادت باشه که محتاطانه عمل کنی و هیچ گاه زیاده روی نکنی.

۱۳- سعی کن ذهنت نسبت به مسائل بازتر باشه

دانشگاه جاییه که تو اونجا انواع مردم با فرهنگهای مختلف میبینی، تو دانشگاه دانشجویان از دینها، فرهنگها و عقاید سیاسی مختلف دور هم جمع شدنو و جامعه ی دانشگاه رو تشکیل دادن، تو دانشگاه، سبکهای زندگی مختلف و همچنین رده های سنی گوناگونی وجود دارن. پس سعی کن همه ی اینارو درک کنی و ازشون چیزهای جدید یاد بگیری. دانشگاه جاییه که میتونی شخصیتت و هویتت رو شکل بدی و چیزهای مختلف و قشنگ از افراد جدید یاد بگیری.
۱۴- هیچ وقت فراموش نکن که برای چی به دانشگاه رفتی

تو دانشگاه لازمه که خوب درس بخونی و به هدفت از دانشگاه که موفقیت و گرفتن نمره های خوب هستش برسی، حتما میدونی که موقعیت شغلی آینده ت بستگی زیادی به تلاشی که تو دانشگاه میکنی داره، پس سعی کن که درست و هدفمند درس بخونی تا به اهدافت که داشتن یه آینده ی شغلی خوب و آروم هستش برسی، حالا درسته که تو دانشگاه میتونی زندگی اجتماعیت رو شکل بدی، اما اولین دلیل دانشگاه رفتنت گرفتن نمره های خوب و پاس کردن واحدهای درسی به بهترین نحو ممکن و باسواد شدن هستش. سعی کن هیچکدوم از کلاسهات رو از دست ندی؛ در غیر اینصور واقعا چرا شهریه پرداخت میکنی و وقتت رو تلف میکنی اگه نمیخوای سر کلاسهات بری?





۱۵- اگه این روشها سازگار نبودن، سعی کن کلاسهای آنلاین برای یادگیری بیشتر ثبت نام کنی
اگه نتونستی سر کلاسهای دانشگاه بری، دوره های آنلاین و سازگاری وجود دارن که بهت کمک میکنن عل لازم رو یاد بگیری و از طرف دیگه نگران سر کلاس رفتن نباشی.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

[url=http://nojavanshad.ir/wp-content/uploads/12-63.jpg]
لبخند Big Grinدوای هر درد
پاسخ
 سپاس شده توسط BIG-DARK
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان