امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ویلیام شکسپیر زن بود یا مرد؟

#1
ویلیام شکسپیر زن بود یا مرد؟ 1

آیا میدانید شکسپیر یک زن بود؟ جان هادسون محقق
زبده در کتابش می نویسد شکسپیر در اصل خانمی به
نام امیلیا باسانو بوده که در لندن زندگی می کرده
است.

فاش شدن جنسیت واقعی شکسپیر پس از 400 سال!

ویلیام شکسپیر شاعر و نمایشنامه نویس انگلیسی بود که بسیاری وی را بزرگ ترین نویسنده در زبان انگلیسی دانسته اند.اما واقعیت هایی در زندگی این بزرگ مرد وجود داشته که همه از آن بی خبرند گفته می شود شکسپیر آن کسی نبوده که ما تصور می کردیم و او جنسیتش را با توجه به زمانی که در آن زندگی می کرده تغییر داده است.شکسپیر

با اینکه 400 سال از مرگ ویلیام شکسپیر می گذرد، شایعاتی در مورد شخصیت واقعی شکسپیر هنوز پابرجاست. یکی از محققانی که در مورد شکسپیر بسیار تحقیق کرده ادعایی می کند که به نوبۀ خود بسیار جالب است.

جان هادسون محقق در کتابش می نویسد شکسپیر در اصل خانمی به نام امیلیا باسانو بوده که در لندن زندگی می کرده. او در کتابی به نام «خانم سیاه موی شکسپیر» می نویسد شکسپیر خانمی بوده که موهای سیاهی داشته و درسال 1569 در خانواده ای موسیقیدان به دنیا آمده است.

ویلیام شکسپیر زن بود یا مرد؟ 1

ویلیام شکسپیر زن بود یا مرد؟ 1

خانوادۀ امیلیا برای ملکه الیزابت اول موسیقی می نواخته و او در نوجوانی به لورد چمبرلین که مسئول قسمت تئاتر شهر لندن بود علاقه مند شد. او از همین جا اطلاعات لازم را برای نوشتن نمایشنامه های منتسب به شکسپیر را کسب کرد.

امیلیا باسانو در سال 1645 فوت می کند. او تمام عمرش را در لندن سپری می کند و این موضوع یکی از دلایلی است که آقای هادسون معتقد است این خانم با نام شکسپیر کار می کرده. خانواده امیلیا اهل ایتالیا بودند و او اینگونه اطلاعتی درمورد ایتالیا را در نمایشنامه هایش استفاده می کرد.

ویلیام شکسپیر زن بود یا مرد؟ 1

به گفته این محقق، دلیل اینکه ما در آثار شکسپیر مانند اتللو نام امیلیا و در تاجر ونیزی نام فامیل باسانو را مشاهده می کنیم همین است.
پاسخ
 سپاس شده توسط **Maria** ، sahariiiii ، ✩σραqυєηєѕѕ✭
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان