امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد و بررسی بازی Syberia 3

#1


نقد و بررسی بازی Syberia 3 1
هرگاه نام بازی Syberia که به میان بیاید, شاید کمتر کسی باشد که تصاویر, موسیقی و داستان خارق‌العاده Syberia 1 و Syberia 2 را به یاد نیاورد. اکنون وارد فاز سوم این ماجرا می‌شویم و قصد داریم قسمت جدید این بازی که اخیراً پس از 13 سال انتظار منتشر شد را بررسی کنیم. با بررسی Syberia 3 با ما همراه باشید.


تنها کلماتی که می‌توان در وصف دو عنوان قبلی این بازی که 13 سال پیش عرضه شده بودند به کار برد, خارج از کلماتی نظیرعالی و فوق‌العاده نیستند. به نوعی شاید یکی از بهترین های سبک ادونچر سری Syberia بوده است که با شخصیت های جذاب, داستانی گیرا و لذت بخش و همچنین موسیقیهای دوست داشتنی‌اش در خاطرات اکثر دوستداران این سبک ماندگار خواهد بود.

بسیاری از دوستداران این مجموعه در اولین لحظاتی که خبر عرضه نسخه جدید Syberia شنیده شد، به مرور خاطرات بهجای مانده از بازی Syberia 2 پرداختند. شخصیتهایی نظیر کیت واکر, آقای هانس وارلبرگ و ربات دستیارش اسکار و حتی امیلوف فروشنده فروشگاه ایستگاه قطار، هرکدام به قدری خوب نقش آفرینی می‌کردند که حتی صحبت کردن با آنها هم لذت بخش بود. داستان بازی هم به بهترین روش ممکن روایت شد و در انتها به بهترین شکل ممکن خاتمه یافت. Syberia 2 به نوعی تمام عواملی که نیاز است تا یک اثر ماندگار شود را یک‌جا دور هم جمع کرده بود. اما همانطور که اشاره شد اکنون Syberia3 پس از 13 سال انتظار عرضه شده است وطرفداران بازیهای ادونچر بیصبرانه منتظر هستند تا یک شاهکار هنری دیگر را تجربه کنند.

نقد و بررسی بازی Syberia 3 1





ارزیابی متوسط برای نامی بزرگ

Syberia 3 را میتوان به آن دسته از بازی و یا حتی فیلم‌هایی تشبیه کرد که بهتر بود عرضه نمی‌شد و اجازه می‌داد که خاطرات نسخههای پیشین خود در اذهان دوستدارانش باقی بماند. اما استدیو میکرویدز ریسک این کار را پذیرفت و سعی کرد دوباره ذهن خلاق طراحان خود را گردگیری کرده و این داستان جذاب را وارد مرحله‌ای جدید کند.

اما وقتی عنوانی در نسخههای ابتدایی خود بسیار عالی عمل کند، بههمان اندازه انتظارات را از خودش بالا میبرد. Syberia 3 شاید از نظر کسانی که در زمینه بازی‌های ادونچر تازه وارد هستند، بازی نسبتاً خوب و قابل قبولی باشد، اما راضی کردن اکثر قریب به اتفاق دوستدارنش کار بسیار سختی است.
ویرایش شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr. Potato Head
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی بازی HOTLINE MIAMI||اسلحه رو پیدا کردم!
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  نقد و بررسی بازی Mafia Definitive Edition
  نقد و بررسی بازی Saints Row The Third: Remastered
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  نقد و بررسی بازی Call of Duty: Warzone
  مسابقه برترین نقد و بررسی بازی ها
  نقد و بررسی بازی Final Fantasy VII Remake

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان