امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرگ دختر گوینده خبر تلویزیون بخاطر مصرف مواد مخدر + عکس

#1
مرگ دختر گوینده خبر تلویزیون بخاطر مصرف مواد مخدر + عکس 1

خانم گوینده خبر در اقدامی باورنکردنی خبر مرگ
دخترش را بر اثر استفاده از مواد مخدر را در بخش
اخبار تلویزیون اعلام کرد.

خبر مرگ دختر گوینده خبر توسط مادرش خوانده شد

ایران آنلاین: آنجلا کینکی، گوینده اخبار شبکه KELO – TV آمریکا که دختر جوانش را در اثر زیاده روی در مصرف مواد مخدر از دست داد، خبر مرگ او را شخصا اعلام کرد. این اقدام او در راستای افزایش آگاهی در زمینه خطرات مصرف مواد مخدر صورت گرفت.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آنجلا کینکی، گوینده اخبار شبکه KELO – TV آمریکا که دختر جوانش را در اثر زیاده روی در مصرف مواد مخدر از دست داد، خبر مرگ او را شخصا اعلام کرد. این اقدام او در راستای افزایش آگاهی در زمینه خطرات مصرف مواد مخدر صورت گرفت.

اعلام خبر مرگ فرزند گوینده خبر تلویزیون


آنجلا کینکی با انتشار فیلمی در صفحه توئیترش اعلام کرد «امیلی» دختر 21 ساله اش به دلیل مصرف بیش از حد داروی فنتانیل جان خود را از دست داد. براساس گزارش های کالبدشکافی، این دختر جوان 6 برابر مقداری که برای یک مرد درشت هیکل مجاز است، فنتانیل مصرف کرده بود.

مصرف مواد مخدر دختر گوینده خبر

آنجلا کینکی گفت که به این موضوع که دخترش مواد مخدر مصرف می کند، مشکوک شده بود و چند روز پیش از مرگ امیلی برای مداخله سریع خانواده در این امر، در حال برنامه ریزی بود.

گوینده اخبار شبکه KELO – TV آمریکا گفت که دخترش استعداد هنری و فکری خوبی داشت و او «شگفت انگیزترین فرزند جهان» بود. او در ادامه گفت: «به عنوان یک مادر داغی در دل دارم که هیچ گاه درمان نخواهد شد. من فرزندان دیگری دارم که دوستشان دارم. همسری دارم که دوستش دارم ولی هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند جای خالی دختر بزرگم را پر کند.»

آنجلا کینکی پس از مرگ دخترش یک هفته مرخصی گرفت و پس از آن مجددا در محل کارش حاضر شد تا داستان مرگ دخترش را به دیگران به اشتراک گذاشته و نگاه ها را به بحران مواد مخدر که جوانان آمریکایی با آن روبرو هستند، جلب کند.

این اولین بار نیست که یک گوینده اخبار، خبر مرگ یکی از اعضای خانواده اش را اعلام می کند. در سال 2017 نیز یک گوینده اخبار یک شبکه تلویزیونی هند خبر یک سانحه رانندگی را اعلام کرد که شوهر خودش نیز از قربانیان آن حادثه بود.

مرگ دختر گوینده خبر تلویزیون بخاطر مصرف مواد مخدر + عکس 1
اعلام خبر مرگ دختر جوان توسط مادرش در تلویزیون

هنگامی که سوبریت کاور، گوینده اخبار شبکه آی بی سی 24 هند در ایالت چاتسیگار هند، روز شنبه 8 آوریل 2017 در حال خواندن اخبار بود، خبرنگار این شبکه به طور مستقیم از محل یک حادثه رانندگی گزارش کرد که در آن سه نفر از پنج سرنشین یک خوردوی اسپرت چندمنظوره جان خود را از دست داده بودند.

به گزارش فرانس پرس، آنشومان شارما، مدیر این شبکه تلویزیونی گفت: « اگر چه خبرنگاری که از محل حادثه گزارش زنده ارسال می کرد، نامی از کشته شدگان نیاورد، لیکن سوبریت کاور، گوینده 28 ساله اخبار می دانست شوهرش و دوستانش در این مسیر هستند. پس از آنکه گزارشگر جزئیات حادثه و نوع خودرو را ذکر کرد، خانم کاور دریافت که ممکن است همسرش یکی از سه کشته این حادثه باشد. او توانست کنترل خود را حفظ کرده و تا پایان برنامه اخبار واکنشی به موضوع نشان نداد. او پس از پایان اخبار، از استودیو خارج شد تا مطمئن شود که آیا همسرش در میان کشته شدگان بوده است یا خیر.»

رفتار حرفه ای و مسلط خانم کاور در این ماجرا واکنش تحسین برانگیز بسیاری از مقامات هند و کاربران اینترنت را برانگیخت.
پاسخ
 سپاس شده توسط **Maria**
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked خواستگاری بیش از 200 نفر از این دختر زیبا!
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  مادری که دختر 11 ساله اش را اجاره می دهد
  چشمهای خاص دختر ایلامی زیبا ( عکس)
Shocked طلاق زن بخاطر ماشینشان!!
  دستگیری 2 دختر بخاطر پوشیدن ساپورت عجیب
  عروس شدن یک دختر کم سن و سال(عکس)
  لزوم مصرف مرغ کمتر از ۱.۸ کیلوگرم برای حفظ سلامت
  اردکانیان: ۴ میلیون مشترک کم مصرف شامل آب‌ بهای رایگان می شوند
  دختر پشمالو معروف به دختر‌ گربه ای (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان