امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لیزر موهای زائد بدن

#1
اگر در مورد انتخاب یک کلینیک لیزر مجهز و مدرن با پرسنلی با تجربه و کاربلد مردد هستید و با پرس و جو از دوستان و آشنایان در مورد بهترین کلینیک لیزر مو زائد در غرب تهران با کلی مورد مواجه شدید که هر کدوم از دوستان دلیل خوب بودن اون مرکز رو از نظر خودشون توصیف می کنند، بهتره با واقعیت ها ، امکانات و ویژگی هایی که یک مرکز لیزر مو زائد باید داشته باشه آشنا بشید و بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید.

واقعیت اینه که در حال حاضر به خاطر بالا رفتن تعداد زیاد کلینیک های زیبایی که چه با مجوز و چه بی مجوز در حال فعالیت هستند ، به خصوص ایکنه بیشتر مراکز لیزر مو زائد در غرب تهران و شمال دارای فضای مجلل و ترو تمیز و دکور های خوب هستند و همگی این بیانات رو دارن که لیزر مو زائد رو با دستگاه های مدرن و بروز الکساندرا کندلا ۲۰۱۸ و دایود ۲۰۱۸ استفاده می کنند و درد و سوزش و سوختگی رو به صفر می رسونن .

در کمترین زمان بیشترین ناحیه رو از شر موهای زائد لیزر می کنند و جالب تر اینکه همگی قیمت ها رو در سایت و وبلاگ ها خیلی پایین اعلام می کنند و یا تخفیف های ۸۰ درصد و حتی ۹۰ درصدی در تبلیغات خود قرار می دهند که پرداختی شما به ۴ هزار  تومان می رسه…!!!

می تونید این نوع مراکز رو در سایت های تخفیف زیاد ببنید.

اما آیا واقعا این مراکز لیزر مو زائد در مرزداران ،صادقیه، فردوس، سعادت آباد و بسیاری دیگر از مناطق تهران آنقدر دست و دل باز و به فکر جیب مراجعه کنندگان هستند که فقط با جلسه ای ۴ هزار تومان ناقابل موهای زائد شما را لیزر کنند .

همانطور که می دانید لیزر مو زائد باید طی جلسات متوالی انجام شود و کار شما با ۲ یا ۳ جلسه آمدن پیش نمیرود. بدترین موضوع می دونید چیه اینه که اپراتور دستگاه لیزر مو شما مبتدی باشه و یا طی ۲ هفته آموزش شروع به کار کرده باشد…. خدا می داند چند نفر داد و فریادشان از بی تجربگی اپراتور، سوختگی و سوزش زیاد در آمده است و حتی نتوانسته اند پول خود را پس بگیرند و شکایتشان هم به جایی نرسیده است. با توجه به گفته های بالا کلاملا مشخصه که چه مواردی را باید برای انجام لیزر مو زائد در غرب تهران  در نظر بگیرید.



ویژگی های مرکز لیزر مو زائد در غرب تهران

ویژگی هایی که یک مرکز لیزر خوب و استاندارد باید داشته باشد تا بتواند شما را از همه لحاظ راضی نگه دارد موارد زیر است.


•اولین ویژگی تخصص داشتن افرادی که در کلینیک پوست ، مو و لیزر کار میکنند هستش. پزشک متخصص پوست و مو باید تنها به سود خود فکر نکند و با دادن مشاوره های غلط مراجعه کننده را گمراه نکند و هر فرد رو با توجه به نیازهاش معاینه کنه و در انتخاب دستگاه لیزر مناسب توجه بسیار داشته باشه! شاید لازم باشه از ترکیبی از دستگاه ها استفاده کنه و از پرسنل بخواد با دقت و ملاحظات لازم کار لیزر مو زائد ناحیه مورد نظر از بدن فرد رو انجام بدن.
•اگر به جای دکتر با مشاور صحبت می کنید، مشاور باید با توجه به کلفتی و نازکی ریشه مو و وسعت ناحیه که می تواند بیکینی، زیر بغل، زیر چانه، دست و پا یا حتی کل بدن باشد، تعداد جلسات را مشخص کند و با بیشتر تجویز کردن جلسات لیزر سلامت شما را به خطر نیاندازد.
•اپراتور لیزر باید در کار خود خبره باشد زیرا در صورت بی تجربگی و عدم آگاهی ممکن است به پوست شما آسیب برساند. نکات لازم در مورد پوست های تیره ، سولار کرده، برنزه کرده را در نظر بگیرد. به دلیل بیشتر شدن جلسات کند کار نکند و ناحیه کمتری را در هر جلسه لیزر نکند. روال عادی کار لیزر مو زاید را انجام دهد و  یا کار را سر سری و با عجله انجام ندهد که مو هایی از دستش در برود و اشعه لیزر به آنها تابیده نشود.
•اگر دستگاه های لیزر قدیمی باشند شما درد، سوزش بیشتری را حس خواهید کرد. مطمئن شوید بهترین مرکز لیزر مو های زاید که انتخاب کرده اید از دستگاه های به روز مانند دستگاه جدید و مدرن Elite ALEXANDRITE ، APOGEE PLUS یا shr 2018 ، الکساندرایت لوترونیک ۲۰۱۸ بهره مند باشند.
•قیمت مناسب داشته باشند. مطمئن باشید هیچ ارزانی بی دلیل نیست شاید هم اینطور نباشد و مرکز لیزر مو های زائدی باشد که هم مفت باشد هم کارش را درست انجام دهد. بعید می دانم مرکزی لیزر با این تجهیزات گران قیمت و این همه پرسنل و پول برق و اجاره مکان ۴ هزار تومان بابت لیزر از شما دریافت کند! شاید هم برای خودشان توجیه اقتصادی دارند من قصد قضاوت هیچ کلینیکی را ندارم و مطمئنم صدها کلینیک لیزر خوب در سطح تهران بزرگ وجود دارد.



نقاط بدن برای لیزر موهای زائد
1.لیزر تمام بدن
2.لیزر پا کامل
3.لیزر ساق پا
4.لیزر ران پا
5.لیزر کشاله ران
6.لیزر دست کامل
7.لیزر بازو
8.لیزر ساعد
9.لیزر نیم تنه جلو ( سینه+شکم)
10.لیزر سینه
11.لیزر شکم
12.لیزر خط شکم
13.لیزر کمر کامل
14.لیزر گودی کمر
15.لیزر صورت کامل
16.لیزر پشت لب
17.لیزر رپیشانی
18.لیزر چانه
19.لیزر گونه ها
20.لیزر گردن
21.لیزر زیربغل
22.لیزر بیکینی
23.لیزر باسن



مزیت لیزر موهای زائد
•از بین بردن موهای زائد به روش لیزر نیاز به بستری ندارد سریع است درد کمی دارد.
•با انجام ۱۰ جلسه (کمتر یا بیشتر) می دانید برای همیشه از شر موهای زائد خود رها می شوید.



دلیل اینکه همه به لیزر رو آورده اند و بازار لیزر موهای زائد در غرب تهران را داغ کرده اند این است که حساسیت های مرتبط با پوست را به جا نمی گذارد و همچنین اثری دائمی دارد و حتی در صورت رویش مجدد موهای زائد ریشه ی آن ها بسیار ضعیف و موها نازک می باشند که با یکبار لیزر مو  مجدد می توان آنها را برای همیشه از بین برد. دلیل دیگر این است که رنگ پوست روشن شده و برای پوشیدن لباس های باز دیگر دغدغه زدن موهای زائد با ژیلت و شیو کردن را ندارید. این مسئله باعث اعتماد به نفس افراد می شوند.

بعد از لیزر موهای زائد چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
•تا ۳ روز بعد از لیزر موهای زائد صورت و بدن حمام آفتاب طبیعی یا مصنوعی نگیرید.
•در ۳ روز اول بعد از لیزر کردن موهای زائد به استخر و سونا نروید.
•تا یک هفته بعد از انجام لیزر در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
•مصرف مام و عطر برای کسانی که موهای زائد زیر بغل را لیزر می کنند تا ۳ روز ممنوع است.
•از فعالیت های بدنی در روز اول خودداری کنید
•نواحی لیزر شده را خشک و تمیز نگه دارید
•نواحی لیزر شده را زیاد دستکاری نکنید و مالش ندهید
•اگر نواحی مانند صورت که در معرض آفتاب قرار میگیرند را لیزر کردید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.

آیا بعد از لیزر مو زائد رشد می کند؟

نکته مهم قبل از انجام لیزر موهای زائد ماندگاری اونه ،  معمولا بین ۴ تا ۶ جلسه لیزر درمانی به طور متوسط ۶۰ تا ۸۰ درصد موهای زائد کم می شوندولی بعد از این تعداد جلسه با توجه به کلفتی و یا نازکی ریشه مو های شما ، هر ۳ تا ۶ ماه یک جلسه و بعد از آن هر سال یک یا دو جلسه باید مجدد لیزر موهای زائد را انجام داده یا به اصطلاح شارژ انجام شود تا موها بازگشت نداشته باشند. حتی اگر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران هم رفته باشید باید این جلسه های تمدید را انجام دهید تا بازگشت مو های ناخواسته را نداشته باشید.
آگهی
#2
من خودم برای لیزر مو های زائد از کلینیک استفاده کردم.


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هزینه درمان شقاق با لیزر چقدر است؟
  لیزر فیستول
  مراقبت های بعد از عمل هموروئید با لیزر
  درمان آبسه مقعدی با لیزر بدون جراحی
  هزینه درمان شقاق با لیزر و عمل جراحی 1402 + تعرفه بیمه
  هزینه درمان کیست مویی با لیزر و عمل جراحی – سال 1401
  هزینه عمل لیزر شقاق و جراحی در بیمارستان خصوصی
  سوالات متداول بیماران درباره لیزر فیستول مقعدی
  درمان کیست مویی و عمل سرپایی با لیزر بدون جراحی
Shocked بینی هایی که با لیزر کوچک می شوند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان