امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند +تصاویر

#1
سرانجام فهرست نامزدهای عنوان " بهترین بازی سال 2018 " برای مراسم The Game Awards 2018 مشخص شد.
نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند +تصاویر 1به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Geoff Keighley موسس مراسم سالانه The Game Awards نامزد‌های بخش " بهترین بازی ویدئویی سال " این مراسم را اعلام کرد. The Game Awards هرساله برای بزرگداشت دست‌آورد‌های صنعت بازی‌های ویدئویی برگزار می‌شود و پنج‌ سال از عمر آن می‌گذرد. در این مراسم همچنین به نقد‌ و‌ بررسی بازی‌های منتشر شده و معرفی بازی‌هایی که در آینده معرفی می‌شوند، پرداخته می‌شود. سازنده و میزبان این مراسم خبرنگار کانادایی حوزه بازی‌های رایانه‌ای، Geoff Keighley خواهد بود که سابقه‌ حضور بیش از 10 سال در مراسم Spike Video Game Awards را نیز در کارنامه دارد.
در چهار سال گذشته به ترتیب عناوین Dragon Age: Inquisition ، The Witcher 3: Wild Hunt ، Overwatch و The Legend of Zelda:Breath of the Wild به عنوان بهترین بازی سال شناخته شدند. حال در پنجمین سال برگزاری این مراسم عناوین زیر نامزد دریافت بهترین بازی ویدئویی سال شدند:

نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند +تصاویر 1

بازی Assassin’s Creed Odyssey
این بازی هفتمین عنوان از سری اصلی Assassin’s Creed است و در 5 اکتبر امسال منتشر شد. همانطور که دوست ‌داران بازی‌های ویدئویی با این فرنچایز مطرح شرکت Ubisoft آشنا هستند، این بازی در سبک نقش‌آفرینی اکشن تولید شده و داستان آن به 431 سال قبل از میلاد مسیح باز ‌می‌گردد، داستان با جنگ ایران و یونان آغاز می‌شود و در ادامه به جنگ‌ Peloponnesian می‌پردازد که میان دو شهر اسپارت و آتن در یونان رخ داد و از سال 431 تا 404 قبل از میلاد ادامه داشت. این بازی توجه بیشتری به نقش‌آفرینی دارد و برخلاف نسخه‌های قبلی شما می‌توانید شخصیت اصلی و حتی دیالوگ‌های بازی را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند +تصاویر 1

بازی Celeste
ابتدا نسخه اولیه این بازی توسط دو تولید کننده کانادایی Matt Thorson  و Noel Berry طی چهار روز ساخته شد و پس از مشاهده پتانسیل‌های موجود در داستان، گسترش داده شد و برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ عرضه شد. این بازی در سبک پرش (سکوبازی) است و داستان دختری را روایت می‌کند که باید کوه Celeste را (بنا به دلایلی که در طول بازی بازگو می‌شود) فتح کند. داستان جذاب و شخصیت پردازی پیچیده به همراه موسیقی متن عالی از ویژگی‌های برجسته این بازی ویدئویی هستند.

نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند +تصاویر 1

بازی 4 God of War
خدای جنگ یکی دیگر از آن فرنچایز‌های معروف دنیای بازی‌های ویدئویی است که قطعا طرفداران این حوزه آن را تجربه کرده‌اند، این عنوان توسط سونی و اختصاصا برای پلی‌استیشن معرفی شده و حالا بیش از 10 سال است که نسخه‌های مختلف آن به بازار ارائه می‌شوند. این بازی بر اساس اساطیر یونانی و شخصیتی به نام کریتوس  تولید و در سبک نقش‌ آفرینی - ماجراجویی ساخته شده است. نسخه چهارم این بازی در آوریل امسال معرفی شد و همچون سه نسخه قبلی با استقبال طرفداران و اقبال منتقدان همراه بود. برای مثال سایت مطرح IGN Entertainment نمره کامل 10 از 10 را به این بازی داده و سایت Metacritic از 94% رضایت منتقدان خبر داده است.

نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند +تصاویر 1

بازی Marvel’s Spider-Man
2018 سال عناوین اختصاصی پلی‌استیشن بود، شرکت سونی پس از God of War، در ماه سپتامبر از عنوان اختصاصی دیگر خود یعنیMarvel’s Spider-Man رونمایی کرد که مانند خدای جنگ این بازی هم با استقبال بسیار گسترده ای از سمت طرفداران و منتقدان همراه شد. این بازی در سبک نقش‌آفرینی - اکشن ساخته شده و همان‌طور که از نامش مشخص است بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی داستان‌های مارول تولید شده است. از مهم‌ترین نقاط قوت این بازی می‌توان به گرافیگ خیره کننده و ویژگی‌های کنترلی عالی روی شخصیت مرد عنکبوتیاشاره کرد.

نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند +تصاویر 1

بازی Monster Hunter: World
بازی شکارچی هیولا کاملا با یک نمای شرقی ساخته شده است. در این عنوان داستان، فضاسازی و شخصیت‌ها تماما بوی افسا‌نه‌های شرق آسیایی را می‌دهند و ترکیب این عناصر با علایق مخاطب امروزی باعث موفقیت بالای این بازی شده است. این بازی، آنلاین است و هرچند اجبار نیست ولی بهتر است به صورت چهارنفره تیمی اجرا شود. البته حالت آفلاین و تک نفره هم جزو گزینه‌ها است ولی به خاطر نوع داستان و قوانین آن، خود بازی شما را به سمت کار گروهی سوق می‌دهد. این عنوان توسط شرکت ژاپنی Capcom تولید و برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی ساخته شده است.

نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند +تصاویر 1

بازی Red Dead Redemption 2
اما عنوان Red Dead Redemption 2 که کمتر از یک ماه است معرفی شده و اخیرا گزارش‌های زیادی درباره آن منتشر شده است. این بازی با سبک اکشن ماجراجویانه و توسط استودیو Rockstar ساخته شده است. داستان آن مربوط به یک گروه خلافکار داچ ون در لیند در دنیای غرب وحشی است و سرگذشت آرتور مورگان سر دسته این گروه را روایت می‌کند. نکته مهم در این بازی ساختار پویای عناصر بازی در کنار هم  و ارتباط همانگ آن‌ها با شخصیت اصلی بازی است که یک دنیای بی نقص را می‌سازد. این هماهنگی در کنار گرافیک عالی، دیالوگ‌های جذاب و داستان هدفمند از ویژگی‌های اصلی عنوان Red Dead Redemption 2 است که آن را در زمره بهترین بازی‌های سال و حتی تاریخ صنعتبازی‌های ویدئویی قرار می‌دهد.
امسال عنوان‌های بسیار بزرگی در حوزه بازی‌های ویدئویی عرضه شد و همین موضوع انتخاب بهترین بازی سال را بسیار سخت می‌کند، هر کدام از عناوین بالا اگر در سال‌های قبل ساخته می‌شدند قطعا به عنوان بهترین بازی سال شناخته می‌شدند اما امسال حضور این نام‌های بزرگ در کنار یکدیگر، حساسیت و جذابیت این رویداد را افزایش داده است. مراسم 2018 The Game Awards امسال در روز هفتم دسامبر برگزار می‌شود و باید دید کدام بازی ویدئویی به عنوان بهترین بازی سال انتخاب خواهد شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط !fari!
آگهی
#2
خیلیم عالی
مخصوصا Red Dead Redemption 2
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Valhalla اعلام شد
  مسابقه‌ی The International 2020 عنوان Dota 2 با جایزه‌ی ۴۰ میلیون دلاری
  سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد
  سیستم مورد نیاز بازی Death Stranding اعلام شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
Star سه بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک مشخص شدند
  بازی Mafia: Definitive Edition یک بازسازی کامل خواهد بود + تصاویر جدید
  پنج کاربر متخلف در بازی Counter Strike: Global Offensive دستگیر شدند
  اولین تصاویر بازی The Lord of the Rings: Gollum منتشر شدند
  دو بازیگر شخصیت Eivor در بازی Assassin’s Creed Valhalla مشخص شدند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان