امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اموزش خوانندگي به صورت حرفه اي قسمت اول

#1
آموزش خواننده شدن قسمت اول

وسایل مورد نیاز اماتور یا نو اموز . ۱- کامپیوتر ۲-میکروفن ۳-نرم افزار میکس و اهنگ سازی
وسایل مورد نیاز حرفه ای ها .
۱-استودیو
۲-دستگاه ضبط و پخش
۳-میکروفن حرفه ای
۴-میکسر ۵-اکو سیستم ۶-بلندگوهای با کیفیت عالی ۷-هدفون استودیوی ۸-پایه ترانه
خوب ما کاری با وسایل حرفه ای نداریم و اینجا لوازم اماتورها را شرح می دهیم
۱-کامپیوتر مهم نیست چگونه کامپیوتری دارین مهم این است جای فیش میکروفن و قابلیت نصب برنامه های اهنگسازی را داشته باشد
۲-میکروفن ما می توانی از میکروفنی که برای صحبت در اینترنت است تا میکروفن حرفه ای استفاده کنیم ولی یاد داشته باشید اول باید میکروفن را در بخش کنترل ولوم در بخش کنترل پنیل رایانه خود فعال کنیم

۳-نرم افزار نرم افزار های مختلفی در بازار است ولی شما نیاز به چند نرم افزار اصلی دارید یکی برای اهنگسازی یکی برای میکس و تنظیم اهنگها و یکی برای تقیر فرمتهای اهنگ
نرم افزارهای که من پیشنهاد میکنم موزیک مارکر هیپ هاپ سازی ای جی DJ Mix Station 3 و در این سطح ست

آموزش صدا سازی و حنجده سازی برای خوانندگی

برای اینکه یک صدای خوب داشته باشیم باید یک ریه مناسب داشته باشیم . یعنی باید نفسخوبی داشته باشیم .
از توضیحات پایه ای که همه میدونید مانند اینا : سیگاروقلیون نکشید . در هوای آلوده بیرون نرید . فقط آب ولرم بخورید فریاد نزنیدو ایناروکه میدونید نمیگم و مستقیم میرم سر اصل مطلب .
چشیدن هوای مرطوب میتونه موجبافزایش میزان نفس ما بشه .
برای اینکار دو را وجود داره :
1. طبیعی
2. مصنوعی

روش اول . در روزهای شرجی و مرطوب و یا حتی روزهای عادی با یک گرم کنبه خیابان بروید و به صورت نرم شروع به دویدن کنید . به محض اینکه سوزشی در ریه یاقلب خود احساس کردید دویدن را متوقف و راه بروید و وقتی به شرایط عادی بازگشتیددوباره شروع به دویدن بکنید . اینکارو تا زمانی که خسته شدید ادامه بدید. اینبهترین روش در کل دنیاس .
روش دوم :
مواد لازم :
1. گاز پکنیکی
2. یه دیگ روحی همراه با آب .
روش : در هفته بین 3 تا 5 بار :
در اتاق حود راببندید و دیگ آب را بر روی گاز پیکنیکی بزارید . نزارید قل بخوره نمیخوایم ماکارونیدرست کنیم ! شعله را روی کم بزارید طوری که فقط بخار کنه . در همین حال به کارهایخود برسید و این در هوای مرطوب اتاقتان در هر دقیقه پس از تنفس معمولی یک بار نفسعمیق بکشید . اگر در همین هوای مرطوب اتاقتون نرمش کنید که دیگه نور علی نور میشه .
دقت کنید که اگر کلیه این کارها در یک هفته را انجام دادید فقط کافیست یکبارقلیون یا سیگار و پیپو اینا بکشید تا همه چیز به باد بره .
یک چیز دیگه ای هم کههست تنفس خود رو باید درست کنید . وقتی شما یک بار دم و بازدم میکنید نباید اجازهبدید شکمتون عقب و جلو بره . باید نفس در ریه باشه و سینتون بالا بره
پاسخ
 سپاس شده توسط poya ، Amitis ، taksin ، hossein.saberi ، دخترقرمزی ، Interstellar ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ ، مهربان ترین دختر دنیا ، jamalsayadi ، تبسم شیرین
آگهی
#2
برخی لهجه‌های مختلف ایران، روی « بیان » خواننده‌ای كه با آن لهجه صحبت می‌كند تأثیر می‌گذارد و خواننده باید به این مسأله‌ی مهم توجه داشته باشد. « بیان شعر » در مكتب اصفهان به بهترین نحو رعایت می‌شود.

« بیان شعر » عبارت است از نحوه‌ی اجرای تحریر و نیز تكیه و تأكید بر روی كلمه‌ای خاص در یک مصرع یا یك بیت شعر، در حروفی مانند: اَ ، اِ ، ای ، اُ و...

استاد بنان، خواننده‌ای بود كه به‌نحو احسن شعر را بیان می‌كرد و هنگامی‌كه شعر حافظ را می‌خواند، شنونده احساس می‌كرد كه خود حافظ دارد آن شعر را بیان می‌كند و گویی این شعر دوباره آفریده شده است.

تلفیق شعر و موسیقی:

خواننده باید بداند، فقط خواندن آواز و فراگیری گوشه‌ها كافی نمی‌باشد ؛ بلكه می‌بایست با ادبیات ایران، شعر ایران، مفهوم شعر، عروض فارسی، تاریخ شعر، خوب خواندن شعر و... یک آشنایی كامل و تخصصی داشته باشد. برای نوازنده، یک آشنایی حداقل با موارد فوق كافی می‌باشد ؛ اما خواننده، نیاز دارد كه در این زمینه به آشنایی كامل و آگاهی تخصصی دست پیدا نماید.
با سلام به خدمت دوستان عزیزم . . .

السلام علیک یا حبیبی نور العین !!

امیدوارم که خوب باشید . . .

تصمیم گرفتم در راستای خوانندگی ، که از اهم راستا ها ی موجود در جامعه ی ما محسوب میشود !! شیوه ی نوین و فوق پشیرفته ی " آموزش خوانندگی در 3 سوت " را به شما حبیبی النور العیون !! آموزش بدم . . . تا انشاالله در آینده ی نه چندان دور ( حداکثر 8-7 روز آینده !! ) شاهد رشد و تعالی جوانان با استعداد و بی استعداد این مرز و بوم باشیم ( نه که الان نیستیم !! نمونش خودم !!!!!!!!! ) تا مشت محکمی بر فک و دهان و دندان آمریکای جنایتکار جهانخوار خونخوار گوشتخوار گیاهخوار دشمن و اسراییل دشمن غاصب صهیونیسم بزنیم . . . و نیروی خود را در مقابل مفسد فی االارض مایکل جکسون فاسد ( شایدم فاسده !! ) به رخ آنها بکشیم . . .
مرحله ی اول ( step 1 ) : مرحله ی اول مرحله ی تولید صدا است . . . !!!! شما باید قبل از تولید صدا ابتدا یکی از خوانندگان خارج از کشور ( ترجیحا لوس آنجلسی ) را الگو قرار دهید . . . آنگاه با تمام توان شروع به زور زدن کرده و این کار را ( زور زدن ) تا رسیدن به نتیجه ی دلخواه ادامه دهید !!!! ( لازم به تذکر است که هنرجوی محترم : منبع تولید صدا اهمیتی ندارد !!!!!!!!!!!!! )

ترجیحا برای تولید صداهای بهتر و طبیعی تر ، 2 انگشت خود را وارد حلق نموده زور بزنید . . . اگر کافی نبود با 3 انگشت وارد کار شوید . . . مطمئن باشید که حتما جواب خواهد داد . . .

تبصره : اگر انگشت در دسترس نبود !!!! از وسایلی مانند چوب ، باطوم ، زنجیر ، لوله و پنجه بوکس هم میتوان استفاده کرد !!

مرحله ی دوم : مرحله ی ضبط کاست است . . . در این مرحله شما آهنگ را به صورت ریتمیک میخوانید وموسیقی هم برای خودش پخش میشود !!!! . . . توصیه میکنم اولین کاست شما حتما در مورد افغانستان ، افغانیان عزیز و زجر کشیده ، فلسطین و فلسطینیان اشغالی باشد ( در شرایط بحرانی از آهنگهایی با مضمون بن لادن هم استفاده کنید !!!! ) توجه به این نکته در سالهای اخیر کاملا ضروری به نظر میرسد !!

مرحله ی سوم ( STEP 3) : اکنون کاست شما آماده است . . . به حساس ترین مرحله رسیدیم . . . مرحله ی طرح روی جلد . . . توجه داشته باشید . . . حتما در هنگام گرفتن عکس ، موها را با ژل و آب دهان ( ترجیحا مخلوطی از آنها !!!! ) کاملا با شانه ی دندانه درشت به عقب کشیده به صورت شنکش وار !!!!!!!! و یک قسمت از مو را به صورت دلبری !! به روی پیشانی می اندازیم . . . ابتدا گیتاری به دست میگیریم ( ترجیحا شکسته !! ) چشمان را خمار کرده و دست را به زیر چانه قرار داده و با چشمانی خمار و عاشق !! به دور دستهای افق ( شاید لوس آنجلس . . . کی میدونه !!!! ) مینگریم . . .

در مرحله ی بعد باید برای کاستتان یک اسم انتخاب کنید . . . به عنوان مثال : گیتار من شکسته . . . گیتار دل شکسته / دل خسته شکسته / عاشق کش ( یه چیزی فی ما بین حشره کش و قرص ویپ !!!! ) / خسته از عشق تو / ناودان من عشق تو / دلم شکسته ، کمرم خسته !! ، عشقم کجا نشسته / خیالی نیست آدم فروش !! / چه خوشگل شدی امشب /

سپس یک لباس مبدل به تن کرده و در یکی از خیابانهای سعدی ، حافظ ، هفت تیر ، سرچشمه دولاب و بازار نشسته و اقدام به فروش کاستهای خود نمایید . . . نکته ی قابل توجه این است که باید توجه داشته باشید که از قبل شایع کنید نوارتان توقیف شده !!!!!!!!!!!!!!!!! ( بعدا نتجه را ملاحظه خواهید کرد ! ! ! ! )

همچنین شما علاوه بر کاست ، کنسرت هم باید داشته باشید . . . بنابراین باید برای کنسرت خود هم تبلیغ کنید !!

حرفهای اعجاب انگیز بزنید برای تبلیغ !!!! : " پرفروش ترین آلبوم دنیا . . . صدر نشین بلامنازع pop music دنیا . . . "

حتی میتوانید اقدام به چاپ و تکثیر و توضیع بولتنهایی بکنید که در آنها سوابق درخشانتان را ( !!!!!!!! ) نوشتید :

مدرک فوق دکترا در شته ی هنر از آکادمی موسیقی لوس آنجلس . . .

تربیت شاگردانی همچون مایکل جکسون ، متالیکا ( )!!!!!!!!!!!! ، آدامو (آدامو ؟!‌ عجب !!!! ) مودرن تاکینگ !!!!!!!!!! ابی ، داریوش و غیره . . . ( !! !! !! !! )

مطمئن باشید که 100 در100 !! موفق خواهید شد . . . و کسی به شما به خاطر تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب !!!! گیر نخواهد داد !!!!

و در مرحله ی آخر ، باید کنسرت برگزار کنید . . . شما باید با میکروفون ور برید !! آن را سر و ته نمایید . . . هر از گاهی به جای سر آن با ته میکروفون بخوانید !!!! آن را گاز بزنید . . . بجوید . . . قورت بدهید . . . و کارهایی از این دست و در آخر دست گل اهدایی مردم را بر سر خود آنها بکوبید . . . اصولا من نمیدونم چرا مردم از اینکه شما دست گل را بر سر آنها میکوبید ، خوشحال میشن . . .

به هر حال به امید موفقیت جوانان با استعداد و بی استعداد لین مرز و بوم !!!!

در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل

یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد
پاسخ
 سپاس شده توسط poya ، dj JAVAD ، احمد رضاروحی س ، Amitis ، سوچلا ، SABER ، mahdi.ir ، دخترقرمزی ، تبسم شیرین
#3
سلام برای تماشای قسمت های دیگر آواز خوانی کجا برم.:er3::er3::er3::er3::er3::er3:
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دعوای شدید بین دو خواننده سرشناس! / من به صورت پرینس تف کردم و او هم سعی کرد به من مش
  تفسیر بیت های رپ،قسمت دوم
Music مراحل ساخت یک آهنگ حرفه ای
  تفسیر بیت های رپ،قسمت اول
  اموزش اکورد های گیتار
Music تعاریف در دنیای گرافیتی – قسمت ۳
Music مردم بیشتر از چه راهی به صورت قانونی از موسیقی استفاده می‌کنند؟
Music پیش فروش آلبوم «دو به شک» از شایع به صورت تکی فعال شد (+تیزر)
Music تعاریف در دنیای گرافیتی – قسمت ۵
Music تعاریف در دنیای گرافیتی – قسمت ۴

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان