امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

داستان‌های «رولد دال» سریال می‌شوند (:

#1
داستان‌های «رولد دال» سریال می‌شوند (: 1


کمپانی نتفلیکس اعلام کرد به زودی ساخت مجموعه انیمیشن‌های تلویزیونی بر اساس رمان‌های معروف ادبیات کودک و نوجوان نوشته «رولد دال» را آغاز می‌کند.

داستان‌های «رولد دال» سریال می‌شوند (: 1

به نقل از رویترز، قرار است رمان‌های معروفی چون «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» و «ماتیلدا» از آثار «رولد دال» نویسنده معروف انگلیسی ادبیات کودک و نوجوان توسط کمپانی نتفلیکس به سریال تلویزیونی تبدیل شوند.

«غول بزرگ مهربان»، «توئیتز» و «چارلی و آسانسور شیشه‌ای بزرگ» از جمله دیگر آثار «رولد دال» هستند که در قالب سریال انیمیشن توسط کمپانی نتفلیکس اقتباس می‌شوند. مراحل ساخت این سریال‌ها از سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

کمپانی نتفلیکس که در سال ۲۰۱۸ مبلغ هشت میلیارد دلار را برای ساخت برنامه‌های اوریجینال اختصاص داده است تاکنون ۶.۹ میلیارد دلار را برای ساخت مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها هزینه کرده است. شبکه نتفلیکس ۱۳۷ میلیون کاربر از سراسر جهان دارد.

«رولد دال» یکی از معروف‌ترین نویسندگان کتاب کودک است و تاکنون اقتباس‌های سینمایی و تلویزونی متعددی از آثار و نوشته‌های او انجام شده است.

«جیمز و هلوی غول‌پیکر» (۱۹۶۱)، «آقای روباه شگفت‌انگیز» (۱۹۷۰)، «دنی، قهرمان جهان» (۱۹۷۵)، «داروی شگفت‌انگیز جورج» (۱۹۸۱) و «جادوگرها» (۱۹۸۳) از جمله دیگر آثار معروف «رولد دال» محسوب می‌شوند که نوامبر سال ۱۹۹۰ در سن ۷۴ سالگی درگذشت.


داستان‌های «رولد دال» سریال می‌شوند (: 1
پاسخ
 سپاس شده توسط **Maria** ، ✩σραqυєηєѕѕ✭
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان