امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

متن کامل مصاحبه سلنا گومز با سایت ELLE - سلنا گومز و پوما SGxPUMA

#1
مصاحبه از JULIE SCHOTT  


ELLE.com
 متن کامل مصاحبه سلنا گومز با سایت ELLE - سلنا گومز و پوما SGxPUMA 1
متن کامل مصاحبه سلنا گومز با سایت ELLE - سلنا گومز و پوما SGxPUMA 1
 

من و سلنا گومز داریم درباره ورزش کردن صحبت می‌کنیم. او به حرکت پیلاتس علاقه‌مند است، اما نمی‌توانم وارد جزئیات قضیه که چگونه تمریناتی را پشت سر می‌گذارد و مکان آن کجاست بشوم. برای مدت‌زمانی طولانی، سلنا را همه به عنوان پردنبال‌کننده‌ترین کاربر اینستاگرام می‌شناختند، عنوانی که او هرگز برای حفظ آن تلاشی از خودش نشان نمی‌داد تا آنکه اخیرا آن را به کریستیانو رونالدو واگذار کرد؛ کسانی که هر دو تقریبا نزدیک به 150 میلیون دنبال‌کننده دارند. به همین خاطر، یک چنین آدم مشهوری طبیعی است که بعضی چیزها را پنهان نگه دارد. برخلاف رونالدو، سلنا همیشه رابطه‌ای شکننده با رسانه‌های اجتماعی داشته، و به طور ادواری از آنها خداحافظی‌های موقت کرده است، که آخرین مورد آن در سپتامبر امسال اتفاق افتاد.

ما در این مصاحبه درباره برنامه روزانه ورزشی او داشتیم صحبت می‌کردیم، که برای فرار از کسالت انجام می‌شود؛ فعالیت‌های گوناگونی – به غیر از پیلاتس – همچون رقص، شنا، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی. سلنا در این‌باره می‌گوید: «من بیشتر روش‌های را دوست دارم که خیلی نامنعطف و شاق نباشد.» سلنا چنین انعطافی را درباره چیزهایی که می‌پوشد هم اعمال می‌کند. او در این‌باره می‌گوید: «وقتی دارم برای ورزش لباس می‌پوشم، احساسم این است که انگار دارم برای رسیدن به چیزی آمده می‌شوم و لباس می‌پوشم، مثل یک هدف.» «اگر قصدم این باشد که تی‌شرت گشاد بپوشم و تیپ پسرانه بزنم به آن شیوه عمل می کنم. اما خب اگر قرار باشد که لباس‌های تنگ‌تر بپوشم، دلم می‌خواهد پیلاتس انجام بدهم.»


متن کامل مصاحبه سلنا گومز با سایت ELLE - سلنا گومز و پوما SGxPUMA 1
 

سلنا هم‌اکنون با عرضه آخرین مجموعه پویا و متنوع خودش با پوما، که  Strong Girl نامیده می‌شود، در تلاش است که گزینه های دل گرم‌کننده و ساده را برای ورزش ارایه بدهد. سلنا می‌گوید: «گاهی واقعا احساس عدم اعتماد به نفس بهم دست می‌دهد؛ پستی و بلندی‌های عجیبی را تجربه می‌کنم، اما در کل دلم می‌خواهد مردم آن چیزی را بپوشند که در آن احساس راحتی می‌کنند.» سلنا ادامه می‌دهد: «دستیار من هر روز لباس ورزشی تن می‌کند، اما ورزش نمی‌کند. این شیوه پوشش به یک سبک زندگی بدل شده است و او آن را دوست دارد. او از این احساس و از اینکه این لباس‌ها را می‌پوشد لذت می‌برد؛ می خواهم بگویم این دقیقا همان چیزی است که دلم می‌خواهد هر شخص دیگری تجربه کند. او همچنین خیلی باعث الهام و انگیزه گرفتن من است.»

فرصتی دست داد تا سایت ELLE.com درست در زمانی که سلنا داشت برای عکس‌برداری کمپین جدید خودش با پوما به نام SGxPUMA آماده می‌شد به صحبت با او و نزدیک‌ترین دوستش بنشیند؛ یک مصاحبه اختصاصی درباره پیام‌های رازآلود لباس‌ها، فشارهای رسانه‌های اجتماعی، و آنچه که او را ظاهرا و باطنا قوی می‌کند.

ادامه دارد...
دانلود PDF کامل مصاحبه از آدرس زیر:

s8.picofile.com/file/8346425476/Selena_Gomez_Interview_with_ELLE.pdf.html


متن کامل مصاحبه سلنا گومز با سایت ELLE - سلنا گومز و پوما SGxPUMA 1
پاسخ
آگهی
#2
روی بعضی البسه یک سری پیرهن‌نوشته‌های رازآلود دیده می شد، مثل Strong inside out؛ چطور به یک چنین عبارت‌هایی رسیدی، و این عبارت‌ها برای تو بیانگر چه چیزی هستند؟

قصدم این است که به زنان دلگرمی بدهم و آنها را تشویق کنم. واقعا خیلی دوست دارم که از این پلتفرم و دم‌و‌دستگاهی که در اختیارم هست در راه خیر استفاده کنم، و در کنار آن با سینما و موسیقی هم اوقات خوشی را بگذرانم. تمامی این‌ها اگر نبود برای مردمی که از من حمایت می‌کنند، من نمی‌توانستم هیچ کدامشان را انجام بدهم. شاید این حرف‌ها کلیشه‌ای به نظر بیاید، اما واقعا حقیقت است. خلاصه این من هستم که تصمیم می‌گیرم، و همیشه قصدم این بوده است که الگوی خوبی باشم. نه اینکه چون قرار نیست من هیچ‌وقت گند بزنم – من همیشه گندکاری می‌کنم. بیشتر از آن لحاظ می‌گویم که می‌خواهم با آنها صادق باشم. تمام حرف من این است که: من همیشه تلاش می‌کنم که بهترین عملکردی را که در توانم است ارایه بدهم، و این کاری است که شما نیز می‌توانید انجام دهید. تمام آنچه را که در توان دارید بکار بگیرید، و این کار مشکلی است. اما شما در این قضیه تنها نیستید.

به نظرم این موضوع خیلی حایز اهمیت است که دخترها قدرت را در هر چیزی کشف بکنند، قدرت موجود در هویت و جانشان، قدرت نهفته در وجودشان. و خیلی از این قدرت و توانمندی را شما امروز از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا مدرسه و روابطه‌تان نشان می‌دهید. و فکر می‌کنم این مساله مهمی است – قصدم این است که به دخترها یادآوری کنم که آنها به همین شیوه‌ای که هستند قدرتمند و توانمند هستند.

فکر می‌کنم درباره مساله تناسب‌اندام هم شکلی از همین نوع فشارها امروز وجود داشته باشد. شما می‌توانید ورزش کنید و از بدن خودتان محافظت کنید، بی آنکه قصد داشته باشید به صورت خاصی به نظر بیایید یا بدن‌تان را تغییر دهید.

دقیقا. می‌خواهم بگویم دوستان من بدن‌های کاملا متفاوتی از یکدیگر دارند. و این تفاوت زیباست. من هیچ دوستانی ندارم که دقیقا بدن‌ها یا هر چیز کاملا مشابهی داشته باشند. من از طریق دوستانم بدن زن‌ها بیشتر می‌شناسم، بخاطر شیوه لباس پوشیدن‌شان و آنچه که به آنها می‌آید و مناسب‌شان است.
 

متن کامل مصاحبه سلنا گومز با سایت ELLE - سلنا گومز و پوما SGxPUMA 1
 

در این مجموعه قطعات جالبی وجود داشت؛ مثل آن لباس خلبانی یا لباس‌های چندلایه. خود تو لباس خلبانی را کجاها تن می‌کنی؟

من این مجموعه را ساختم، پس هرکس هر طور که دلش می خواهد می‌تواند آن را بپوشد. تا آنجایی که باعث بشود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، شما باید آن‌چیزی را بپوشید که واقعا حس پوشیدن با خود به همراه داشته باشد. می‌خواهم به‌گونه باشد که شما گزینه‌های مختلفی را پیش روی خودتان داشته باشید. به همین خاطر مثلا فکر نمی‌کنم که لباس خلبانی گزینه مناسبی برای موقع دویدن باشد، شاید برای هنگام پیاده‌روی گزینه مناسبی باشد. خود من به شخصه بیشتر دوست دارم که آن را مثلا در یک رستوران بپوشم، چون فکر می‌کنم واقعا ناز و بامزه به نظر خواهد رسید. این نوع لباس‌ها را با کفش ورزشی، کفش ورزشی سفید، بابت راحتی‌اش می‌پوشم. راحتی برای من همه چیز است.

تا جایی که به سایر ملزومات ورزشی هم مربوط می‌شود، شما هر کار دیگری را هم که دلتان می خواهد می‌توانید با آنها انجام بدهید. پس اگر شما مثلا بخواهید یک پیراهن روی فلان لباس بپوشید یا مثلا یک کلاه به آن یکی لباس ضمیمه کنید ... می‌خواهم مجموعه به گونه‌ای باشد که شما قدرت انتخاب داشته باشید، و طرح مورد نظر خودتان را در بیاورید. به همین خاطر است که تمام قطعات این مجموعه چندلایه و دارای متعلقات به نظر می‌رسد. پس شما می‌توانید بعضی از اجزا را جدا کنید. بازی با آنها می‌تواند کار جالبی باشد.
پاسخ
#3
طراح این مجموعه تو بوده‌ای، و با کوچ هم همکاری کرده‌ای؛ آیا تمامی این‌ها باعث نمی‌شود که فکر کنی می‌خواهی شرکت خودت را ایجاد کنی؟

اوه، من چیزی در این‌باره نمی‌دانم. اینکه بتوانم با افرادی که درک درستی از آنچه انجام می‌دهند دارند کار کنم واقعا عالی است. از شرایط موجود راضی‌ام. فکر نمی‌کنم هنوز قرار باشد که چیزی تحت عنوان «محصولات من» عرضه شود. از جایگاهی که در آن قرار دارم راضی‌ام.

در دنیای استایل شخصی‌ات، دوستان یا شخصیت‌های سینمایی‌ای وجود دارند که از استایل آنها الهام بگیری؟

حدس می‌زم که آدم دمدمی‌ای باشم. چون مثلا یک وقت پیش می‌آید که فیلم Almost Famous را می‌بینم و بعد دلم می‌خواهد در آن هفته شبیه Kate Hudson لباس بپوشم. یا یک وقت دیگر ممکن است Marilyn را ببینم و دلم بخواهد کلا در مایه‌های دهه 50 لباس بپوشم. فکر می‌کنم دلیل این امر بازیگر بودنم است، چون به‌نوعی شبیه شخصیت‌های گوناگون هستم [خنده]. کار واقعا مفرحی است. من از تیپ زدن خوشم می‌آید. اینکه از موسیقی، هنر و سینما الهام بگیرم خوشم می‌آید. حقیقتا اهل این نیستم که خودم را به چیزی محدود کنم. فکر می‌کنم فقط دلم می‌خواهد کارهایی را انجام بدهم که از انجامشان احساس خوبی بهم دست می‌دهد.


متن کامل مصاحبه سلنا گومز با سایت ELLE - سلنا گومز و پوما SGxPUMA 1
 
انتخاب اولت برای مواقعی که استایل خاصی را در نظر نداری و سر کار نیستی چیست؟

من لباس هم می‌خرم. شما با آن لباس‌های گلدار کوچک خوشگل آشنا هستید؟ من دیوانه آن لباس‌ها هستم، به همین خاطر، کوهی از آنها را در کمدم دارم. انتخاب اول و معمول من همین نوع لباس‌ها هستند. هر جا که قرار است بروم، سریع یک تاب به موهام می‌دهم و آنها از پشت می‌بندم و یکی از آن لباس‌های خوشگل را با یک کفش ورزشی می‌پوشم.

وقتی به قدرت و توان اضافه‌ای نیاز داشته باشی چه جور لباسی تنت می‌کنی؟ آنجا که با خودت می گویی: «من قصد دارم این را بپوشم و می‌دانم که با آن قدرت و توان بیشتری را احساس خواهم کرد.»

بلوز یقه‌اسکی. هر وقت بلوز یقه‌اسکی را با شلوار فاق‌بلند می‌پوشم احساس تسلط و برتری می‌کنم. احساس می‌کنم که یک زن هستم. جالب است که چطور می‌شود یک نوع لباس می‌تواند چنین احساسی در شما ایجاد کند؛ اما در هر صورت، این تنها چیزی است که یک چنین احساسی در من ایجاد می‌کند.

 
متن کامل مصاحبه سلنا گومز با سایت ELLE - سلنا گومز و پوما SGxPUMA 1
پاسخ
#4
درباره کفش‌ها چطور؟ پاشنه‌تخت را ترجیح می‌دهی یا پاشنه‌بلند؟

هر چه بزرگتر می‌شوم ترجیحم پاشنه‌تخت است اما همیشه انتخابم پاشنه‌بلند بوده و مجبور بوده‌ام بخاطر ظاهر خودم را دچار رنج و عذاب کنم. 

ما الان سر صحنه عکسبرداری تو هستیم. آیا کاری هست که برای آماده شدن پیش از یک چنین عکسبرداری‌ای یا کلا عکسبرداری انجام بدهی؟

نه، اکثر اوقات شرایط طوری است که واقعا نمی‌دانم قرار است آن روز چکار بکنم. اما از اینکه سر یک چنین کاری بیایم واقعا لذت می‌برم، و این شیوه‌ای است که من زندگی می‌کنم. احساس می‌کنم که اگر قرار باشد تمام چیزهایی را که در هر لحظه‌ای از آن روز قرار است برایم اتفاق بیفتد بدانم باعث تشویش و اضطرابم می‌شود. امروز می‌دانستم که این برنامه را در پیش دارم، و خیلی بابتش هیجان‌زده هستم، و فقط به این فکر می‌کنم که بروم و از آن لذت ببرم و سپس برگردم بروم دنبال کار خودم. ضرورتاً آمادگی خاصی برایش کسب نمی‌کنم – فقط هیجان کار به من دست می‌دهد، و بعد با همکاری آدم‌هایی که سر صحنه هستند دست به خلق یک سری چیزها می‌زنید.

خب حالا برگردیم به پیام‌های پنهانی که در لباس‌ها وجود دارد؛ آیا می توانی کمی بیشتری در باب جزئیات آن صحبت کنی؟ آیا رازهای کوچک دیگری هم در این مجموعه وجود دارد؟ 

فکر می‌کنم من همیشه کاری مثل این را با چیزهای که خودم طراحی کرده‌ام انجام بدهم، یعنی عناصر شخصی‌ام را به آن اضافه بکنم و همیشه امضای من در آن وجود داشته باشد. اما در این مجموعه، کلیت پیام دارد در این باره سخن می‌گوید که اگر جسم و روان شما نیرومند و قوی باشد، و شما این احساس را داشته باشد که می‌توانید از پس امور بر بیایید، تمامی این‌ها روی هم رفته بهترین احساس ممکن را خلق می‌کند. من قصدم فقط این بوده که یک چنین احساسی به مردم دست بدهد.


پایان
جمعه 30 آذرماه 1397
مهرداد


متن کامل مصاحبه سلنا گومز با سایت ELLE - سلنا گومز و پوما SGxPUMA 1


متن کامل مصاحبه سلنا گومز با سایت ELLE - سلنا گومز و پوما SGxPUMA 1


متن کامل مصاحبه سلنا گومز با سایت ELLE - سلنا گومز و پوما SGxPUMA 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مصاحبه جدید با علی سورنا
  لیست کامل دوست پسر های تیلور و آهنگ هایی که از آنها الهام گرفته
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
  دکوراسیون منزل زیبای سلنا گومز*خیلی خوجله ^__^
Music سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!
Music حمایت سلنا گومز از مهاجران غیرقانونی
  سلنا گومز: سرانجام به سنی رسیده‌ام که تنها بودن را دوست دارم
  سلنا گومز: آهنگ‌هایی که از لحاظ عاطفی با مردم ارتباط برقرار می‌کنند محبوب من هستند
  واکنش رئیس اینستاگرام به انتقادات سلنا گومز
  معنی نوشته پروفایل سلنا چیست؟ Light, space, zest -that’s God

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان