امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش شعبده بازی با پول

#1
آموزش شعبده بازی با پول



سلام دوستان این بار میخوام یک آموزش تردستی و شعبده بازی دیگه رو بهتون یاد بدم آموزش تردستی آسان است و فقط یکم به تمرکز و سرعت عمل بالا احتیاج دارد

پول نصف می شود یا مداد؟

تردستی با پول یکی از پرطرفدارترین و در عین حال ساده ترین شعبده هایی است که در تمام دنیا شکل می گیرد. در این شعبده، تردست کارهایی با پول انجام می دهد که همه را به شگفتی می اندازد. یکی از محبوب ترین این شعبده ها را با عنوان «نصف کردن دلار» می شناسند که گفته می شود توسط دیوید کاپرفیلد ابداع شده است. در این نمایش، شعبده باز یک اسکناس را برداشته و یک مداد را در دست دیگرش می گیرد. او وانمود می کند که در حال بریدن اسکناس است. در عرض چند ثانیه، اسکناس واقعا نصف می شود. شعبده باز در حالی که خونسردی اش را حفظ کرده، اسکناس را که از وسط و با دقت دو نیم شده، به تماشاچی ها نشان می دهد.
او معمولا برای این که حساسیت تماشاچی ها را برانگیزد از اسکناس 100 دلاری استفاده می کند که ارزش بیشتری دارد و تماشاگر با دیدن نصف شدن آن بیشتر نگران می شود. در این مرحله، شعبده باز به مردم وعده می دهد که می تواند اسکناس را به حالت اولش برگرداند. بعد هم در عرض چند ثانیه، در حالی که تماشاچیان هنوز مبهوت و حیرت زده اند، دلار سالم را مقابل چشم شان می گیرد. همیشه راه هایی برای این که آن ها بیشتر شگفت زده و مبهوت شوند، وجود دارد. یکی این که اسکناس را پیش و پس از اجرای نمایش در اختیار چند تماشاگر می گذارند تا از اصل و سالم بودن اسکناس مطمئن شوند.


آموزش تردستی

آموزش شعبده بازی با پول 1


برخی دیگر از شعبده بازان هم از تماشاچی ها می خواهند تا شماره سریال روی اسکناس که شماره ای منحصر به فرد است یادداشت کنند. بعد از اجرای نمایش، با نشان دادن اسکناس و شماره سریال آن نشان می دهند که اسکناس عوض نشده و همان اسکناس پاره قبلی است که تعمبر شده است. اما راز این شعبده در کجاست؟ یکی از کارهای شعبده بازها این است که توجه شما را با چیز دیگری پرت کنند. در این مورد هم توجه همه به اسکناس جلب شده، در حالی که تمام راز شعبده در مداد نهفته است. این مداد از قبل دو تکه شده و در انتهای هرکدام از تکه های آن، یک آهنربای قوی کار گذاشته شده که باعث می شود در کوتاه ترین زمان ممکن، این دو قطعه به هم بچسبند.
زمانی که شعبده باز ادعا کرده اسکناس بریده شده، درواقع دو تکه مداد را از هم جدا کرده است. تنها کار مهم او این است که مداد را در حالی قرار می دهد که با استفاده از خطای دید، تماشاچی به اشتباه افتاده و فکر می کند اسکناس نصف شده است، در حالی که در اصل، مداد نصف شده بود. شعبده بازهای خبره در این باره یک توصیه مهم هم دارند؛ به جای مداد از خودکار استفاده نکنید چون کارگذاشتن آهنربا در آن خیلی دشوار است و ممکن است دست تان رو شود. البته اگر جوهر خودکار کار دست تان ندهد. این شعبده یکی از تردستی های معمول در کلاس های شعبده بازی است اما اگر تازه کار هستید، اسکناس را فراموش کنید و از کاغذ به جای آن استفاده کنید.
منابع:برترینها
118فایل
ویرایش شد.
پاسخ
آگهی
#2
حالا اگه پول غیب شد دیگه پیدا نشد چی ؟
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آموزش نشان دادن FPS در بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای PC و کنسول
  آموزش مخ زدن در ۱۰ دقيقه !
  آموزش زبان انگلیسی:کلمات انگلیسی با پیشوند dis
  آموزش زبان *ترکی و انگلیسی*
Rainbow فوت وفن های شعبده بازی
Rainbow فوت وفن های شعبده بازی
  آموزش جامع و کامل گرفتن فال به وسیله ی تاس
  آموزش رقص آذربایجانی آشیقلار
  آموزش خارج کردن روح از بدن(برون فکنی)
  راهنمایی برای کلاس آموزش فست فود در تهران

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان