امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فعالیت سلنا گومز در A21

#1
آن ووسکامپ Ann Voskamp در مصاحبه خود با Christian Post بیان کرد که سلنا گومز در طی دوران کارآموزی‌اش در سازمان جهانی مبارزه با قاچاق انسان از نزدیک با وحشتناک‌ترین فجایع تجارت جنسی در جهان آشنا شده است.

سلنا که اکتبر 2018 درباره فعالیت داوطلبانه‌اش در سازمان جهانی مبارزه با قاچاق انسان در مصاحبه با مجله ELLE صحبت کرده بود، هنگامی که کریستین کین، فعال در این زمینه، داشت از یک کشف وحشتناک در استانبول حرف می‌زند، در حال یادداشت‌برداری بود.

کین که مدیریت A21  را بر عهده دارد در صحبت‌های خود توضیح داد که چگونه پیکر ورم‌کردۀ 30 دختران جوان در کانتینر یک کشتی در استانبول کشف شد، و همراه با 28 نفر دیگر که زنده بودند و «برای نفس کشیدن در هوایی متعفن داشتند تقلا می‌کردند.»

او اشاره می‌کند که میلیون‌ها نفر در دنیا هستند که به چنین شیوه‌ای توسط کشتی‌ها قاچاق می‌شوند تا برای اهداف جنسی در خیابان‌ها به فروش برسند.

ووسکامپ که همراه با سلنا و جمعی دیگر از فعالان در این زمینه در بین ما حضور داشت، به خاطر می‌آورد که: «کین به ما که دور این میز در یونان نشسته بودیم گفت که هیچ نجاتی را نمی‌شد برای آن 28 دختر اهل آفریقای شمالی که سینه‌خیز در پی راهی به بیرون و رها کردن خودشان از آن وضعیت خفقان آور بودند متصور بود.»

او اضافه می‌کند که: «در این بین تنها مردان ملبس به یونیفرم پلیس بودند که آنها را در اتاق‌هایی دربسته و بدون پنجره که در پشت یک خیابان پر از دیوارنوشته و دورافتاده قرار داشت چپاندند، جایی که در طی آن 14 روز جهنمی که آنها در آن مچاله‌شده نگهداری شده بودند، هیچ نور، امید و غذایی به آنها نرسیده بود، مگر کتک‌هایی سخت و استخوان‌شکن.»

سلنا همچنان داشت یادداشت‌برداری می‌کرد و سرش را تکان می‌داد. ووسکامپ ادامه می‌دهد که: «آن مردان پونیفرم‌پوش پلیس نبودند. آنها قاچاقچیان انسان بودند که خود را به لباس ضابطان قانون در آورده بودند تا به قربانیان این‌طور القا کنند که برای آنها هیچ امیدی که بتوانند بر آن اتکا بکنند وجود نخواهد داشت»

این 28 نفر قرار بود به روسپی‌خانه‌ها و محافل جنسی زیرزمینی در یونان انتقال پیدا بکنند، جایی که «بدن زن‌ها را همچون ابزاری برای ارضای هیجانات بی‌ارزش‌ خود و عطش بیمارگونه‌شان به قیمت تباهی هستی آنها، استثمار می‌کردند.»

کین همچنین فاش کرد که این دخترها به ثمن بخس 6 دلار در منطقه روسپیان تسالونیکی Thessaloniki، یکی از بسیار مناطقی که به آن قاچاق می‌شوند، به فروش رسیده‌اند.

وقتی فیل هیلدگارد Phil Hyldgaard، مدیر اجراییِ جهانی A21 به سلنا گفت که شهردار آن شهر هم به خیابان‌های شهر خود افتخار می کند، سلنا گفت: «آیا او خودش دختر ندارد؟»

سلنا پیشتر در مصاحبه‌ای که با مجله ELLE  انجام داده بود گفته بود که صحبت دربارۀ فعالیت داوطلبانه‌اش در سازمان جهانی مبارزه با تجارت جنسی «مخل آسایش» اوست و مساله‌ای بوده است که او قصد نداشته تا وقتی «کاملا در آن غرق» شده است درباره‌اش حرف بزند.

او در ادامه گفته بود که قصدش از حضور در اینجا و صحبت درباره آن این نبوده است که بخواهد تیترهای مثل این را بسازد که «اوه... بار دیگر یک سلبریتی چه کاری بزرگی دارد می‌کند.» او در ادامه گفت که: «اینکه دارم در این‌باره صحبت می‌کنم فقط برای این است که نمی‌توانم درباره آن ساکت بمانم.»

متن کامل مصاحبه سلنا با ELLE در آدرس زیر:

flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=270821

کین که می‌گوید در کودکی 12 سال آزار جنسی را تجربه کرده، A21 را در سال 2008 تاسیس کرد. این سازمان الان در 14 نقطه جهان فعالیت بین‌المللی دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr. Potato Head
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
Rainbow فعالیت‌های انجمن موسیقی در روزهای کرونایی ،یک پروژه مهم کلید خورد!
  دکوراسیون منزل زیبای سلنا گومز*خیلی خوجله ^__^
Music سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!
Music حمایت سلنا گومز از مهاجران غیرقانونی
  سلنا گومز: سرانجام به سنی رسیده‌ام که تنها بودن را دوست دارم
  سلنا گومز: آهنگ‌هایی که از لحاظ عاطفی با مردم ارتباط برقرار می‌کنند محبوب من هستند
  واکنش رئیس اینستاگرام به انتقادات سلنا گومز
  معنی نوشته پروفایل سلنا چیست؟ Light, space, zest -that’s God
  بیل مری: مامان کاش زنده بودی سلنا را می دیدی!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان