امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درمان کیست مویی با لیزر ، میزان موفقیت و بررسی احتمال عود مجدد

#1
میزان موفقیت درمان کیست مویی با لیزر بسیار بالاست. جراحی کیست مویی یا سینوس پیلونیدال میتواند یک روش درمانی باشد، اما اگر کیست مویی مجددا عود کند دوباره نیاز به درمان خواهید داشت.
کاملا واضح است که شما نمیخواهید برای بار دوم تحت عمل جراحی قرار بگیرید، بنابراین به شما درمان کیست مویی با لیزر را پیشنهاد می کنم زیرا که روش درمانی ساده تری است و موفقیت آن اثبات شده است.
با وجود درمان کیست مویی با لیزر شما میتوانید امیدوار باشید که دیگر نیازی به جراحی کیست مویی نخواهید داشت.



میزان موفقیت درمان کیست مویی با لیزر چه قدر است؟
بیماری کیست مویی یا سینوس پیلونیدال می تواند به شدت دردناک باشد و موجب ناراحتی شدید در فعالیت های روزانه شود. درمان کیست مویی با لیزر یک درمان نسبتا سریع و موثر برای کیست های پیلونیدال است. این کیست در قسمت بالایی شکاف بین لگن ایجاد می شود و هدف از جراحی از بین بردن کیست، تمیز کردن کامل ناحیه و از بین بردن آبسه کیست مویی است. با این روش درمانی سعی می شود از عود مجددا بیماری جلوگیری شود.مطالعات نشان می دهد که درمان کیست مویی با لیزر یک تکنولوژی جدید امیدوار کننده است و میزان موفقیت اولیه این روش درمانی ۸۷٫۵ درصد گزارش شده است و میزان عود مجدد در بیماران تنها ۲٫۹ درصد گزارش شده است.


عود بیماری در جراحی به روش سنتی
بیمارانی که تحت عمل جراحی برای درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال قرار می گیرند، بسیار امیدوارند که برای همیشه از دست این بیماری خلاص شده اند. متاسفانه یک مطالعه نشان داد که میزان عود مجدد بیماری پس از جراحی به طور میانگین  ۲۲ درصد است.
دوره نقاهت بعد از درمان کیست مویی با لیزر
میزان موفقیت درمان کیست مویی با لیزر تنها دلیل استقبال بیماران از این روش نیست. دلیل دیگر و قابل توجه زمان کوتاه استراحت بعد از درمان با لیزر است و بیمار می تواند به سرعت به کارهای روزمره خود باز گردد. بیمار نهایتا یک روز در بیمارستان بستری شود و یا ممکن است در همان روز جراحی بعد از معاینه پزشک مرخص شود.بیمارانی که تحت درمان کیست مویی با لیزر قرار گرفته اند سریعتر از کسانی که جراحی سنتی دارند به روند طبیعی زندگی باز میگردند. به طور متوسط ۲٫۴ روز زودتر
علاوه بر این، درمان کیست مویی با لیزر باعث درد کمتری در بیمار می شود. به طور متوسط، بیمارانی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته اند به مدت ۵ روز پس از جراحی، داروهای مسکن و ضد درد دریافت می کنند.

چه اقداماتی از عود مجدد بیماری جلوگیری می کند؟
اگرچه درمان کیست مویی با لیزر میزان موفقیت بالا و عود مجدد کمی دارد، با این حال انجام اقدامات پیشگیرانه می تواند همین میزان کم عود مجدد را از بین ببرد و بیمار را از دردسر های عود مجدد نجات دهد.در طول دوره درمان بیمار باید مرتب به پزشک مراجعه کند و توصیه های او را به طور کامل انجام دهد. ممکن است دارو یا پماد هایی در طول دوره درمان نیاز باشد و بعد از معاینه های دوره ای دکتر آنها را برای شما تجویز کند.
از بین بردن موهای زائد به پیشگیری از کیست مویی یا سینوس پیلونیدال کمک می کند. مخصوصا در افرادی که دارای موهای زائد زیاد و یا رشد سریع موهای زائد هستند.



bichashk.com/blog/pilonidal-cyst-laser-treatment/
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Star درمان سرما خوردگی
  درمان و عکس گشادی مقعد + علائم و تشخیص گشاد شدن مقعد
Smile رویش مجدد مو
  درمان خانگی کیست مویی دنبالچه + بهترین روشهای تخلیه در خانه
  هزینه درمان شقاق با لیزر چقدر است؟
  سرطان مقعد چیست؟ کشنده است؟ “درمان و علائم”
  لیزر فیستول
  مراقبت های بعد از عمل هموروئید با لیزر
  درمان آبسه مقعدی با لیزر بدون جراحی
  هزینه درمان شقاق با لیزر و عمل جراحی 1402 + تعرفه بیمه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان