امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شایعه برنامه دوربین لخت کننده nomao camera اندروید

#1
شایعه برنامه دوربین لخت کننده nomao camera اندروید 1

اخیرا در بعضی از وب سایت ها، وبلاگ ها،کانال ها و گروه های تلگرامی برخی افراد اقدام به فروش برنامه ای به نام دوربین لخت کننده با نام انگلیسی nomao camera کرده اند و حتی برای اثبات کارکرد نرم افزار فیلم ها و عکس هایی رو قرار داده اند که هر آدمی رو به خرید این برنامه وسوسه می کند، اما آیا همچین برنامه ای وجود دارد؟ اگر چنین برنامه ای برای گوشی های اندروید موجود است آیا واقعا چنین عملکردی دارد یعنی این برنامه افراد یا مردم رو بدون لباس و به صورت لخت و برهنه نشان میدهد!!؟

ما در این مقاله می خواهیم درباره صحت کارکرد این برنامه دوربین لخت کننده nomao camera صحبت کنیم . پس با ما همراه باشید.

در توضیحات برنامه nomao camera آمده است: برنامه نوماو یک دوربین است که اگر جلوی یا پشت هر شخصی بگیرید آن شخص را به شما برهنده نشان میدهد. به صورت برهنه کامل ، این نرم افزار در تمام ساعات شبانه روز و در هر محیطی با هر مقدار نوری عمل می کند. در واقع حرارت بدن انسان ها را دریافت نموده و بافت بدن آن ها را تشکیل می دهد و در آخر بدن وی را برای شما ترسیم می کند!!!

ما برای بررسی صحت و واقعیت ماجرا به سراغ این نرم افزار رفتیم. برنامه nomao camera رو که میشه به صورت رایگان از اینترنت دانلود کرد گرفتیم و روی گوشی نصب کردیم و با تمام گزینه های موجود در نرم افزار کار کردیم و در نهایت آنچه مشخص بود این که این برنامه تنها یک برنامه مکایابی بر اساس علایق می باشد و یعنی اینکه مثلا شما میخواهید مکان فلان بیمارستان ها یا پیتزا فروشی ها در سطح شهر را پیدا کنید این برنامه به شما کمک می کند و در این برنامه هیچ خبری از دوربین که بدن انسان ها را لخت نمایش می دهد نیست و این صرفا یک دروغ کثیف جهت پر کردن جیب خود با کلاه برداری می باشد.

در ادامه عکس های از محیط این برنامه برای شما آماده کرده ام تا بیشتر متوجه موضوع شوید:

عکس های از محیط برنامه nomao camera


شایعه برنامه دوربین لخت کننده nomao camera اندروید 1
شایعه برنامه دوربین لخت کننده nomao camera اندروید 1

پس دوستان همچین برنامه به هیچ عنوان وجود ندارد و فریب افرادی که با دروغ و عناوین فریبنده مانند ورژن جدید برنامه nomao camera، نسخه اصلی برنامه دوربین لخت کننده یا نسخه مخصوص کشور ایران و …. را نخورید و به خدا همه این حرف ها صرفا جهت فریب شماست و اگه واقعا چنین برنامه ای وجود داشت مطمئنا تا الان این برنامه رو دست کسی پیدا میکردیم  و اینکه چنین برنامه ای باید قیمت بسیار بالایی داشته باشه و  همچنین وجود چنین نرم افزاری یقینا خطر بزرگی برای مردم، شخصیتها،افراد مشهور و مقامات کشورها هست و به راحتی با چنین برنامه ای میتوان به خصوصی ترین حریم افراد وارد شد و با آبروی آنها بازی کرد. اگر وجود چنین نرم افزاری صحت داشت هیچ شخصی الان از شر این برنامه در امان نبود .
پس شک نکنید چنین برنامه ای وجود خارجی نداشته و صرفا برای اخاذی و کلاهبرداری و خالی کردن جیب شماست که نباید فریب چنین تبلیغاتی را بخوردید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برنامه‌ی Quick Time را از سیستم‌های ویندوزی خودتان پاک کنید
  آموزش پیدا کردن آی پی ارسال کننده ایمیل
  آشنایی با رات اندروید و جلوگیری از Hک گوشی
  برنامه Hک تلگرام دیگران
  اموزش Hک بازدید و دنبال کننده و غیره
  4 توصیه گوگل برای افزایش امنیت اندروید
  پیدا کردن ای پی فرد DDOS کننده
  جلوگیری از بسته شدن برنامه ها به دلیل کمبود رم
  بهترین ابزارهای هکینگ وای فای اندروید WiFi Hacking Apps For Android
  دانلود برنامه Hک وای فای با گوشی بدون روت و هم گوشی روت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان