امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بازی موبایل The Arcade Rabbit؛ خرگوش ماجراجو

#1
Wink 
معرفی بازی موبایل The Arcade Rabbit؛ خرگوش ماجراجو 1

بازی موبایل The Arcade Rabbit زندگی ماجراجویانه‌ی یک خرگوش را روایت می‌کند که وارد بازی ویدیویی مورد علاقه‌اش شده است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.



در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی ماجراجویی رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد تجربه‌ای کوتاه، ولی لذت بخش را دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار بدهد. بازی اندروید و آیفون The Arcade Rabbit، یک بازی موبایل ماجراجویی است که بازیکنان هدایت کاراکترهای مختلفی از جمله خرگوش داستان را به‌دست می‌گیرند. داستان بازی آیفون و اندروید The Arcade Rabbit از این قرار است که خرگوش داستان مشغول تجربه‌ی بازی مورد علاقه‌اش است که ناگهان توسط بازی بلعیده می‌شود و در جهان بازی ویدیویی مورد نظر قرار می‌گیرد. حال کاراکتر اصلی وارد ماجراجویی تازه‌ای شده است و باید دشمنان خود را از میان بردارد. به‌عبارتی داستان شروعی برای ورود بایکن به جهان بازی و تجربه‌ی گیم‌پلی آن است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی موبایل The Arcade Rabbit؛ خرگوش ماجراجو 1


مراحل اولیه بازی چالش خاصی ندارند، اما رفته رفته قدرت دشمنان و باس‌های بازی افزایش پیدا می‌کند


با شروع بازی موبایل The Arcade Rabbit بدون هیچ آموزش خاصی وارد اولین مرحله از بازی می‌شوید. البته ساختار این مرحله به‌نحوی است که در همان ابتدا به‌سادگی هرچه‌ تمام‌تر می‌توانید با مکانیزم‌های بازی آشنا شوید. سیستم بازی کردن بدین شکل است که بازیکنان در یک محیط دو بعدی قرار می‌گیرند. یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه نمایش تعبیه شده است که از طریق آن می‌توانید قهرمان بازی را هدایت کنید. همچنین در سمت راست سه دکمه‌ی دیگر هم قرار دارند. یکی از دکمه‌ها برای ضربه‌زدن در نظر گرفته شده است. این در حالی است که دو دکمه‌ی دیگر برای دفاع کردن و استفاده از مهارت سلاح‌تان است. تیم سازنده سیستم مبارزاتی را به‌نحوی طراحی کرده است که کاراکتر بازی مهارت ویژه‌ای ندارد، بلکه با گرفتن سلاح‌های مختلف، مهارت و شیوه‌ی دفاع کردن‌تان تغییر پیدا می‌کند. برای مثال یکی از سلاح‌ها مهارتی دارد که از طریق آن یک گردباد قدرتمند به‌سمت دشمنان پرتاب می‌شود. همچنین با این سلاح می‌توانید ضربات دشمنان را جاخالی بدهید. این در حالی است که یکی دیگر از سلاح‌ها، مهارت ویژه‌اش قدرت کلی سلاح را تقویت می‌کند. همچنین خبری از جاخالی دادن نیست و کاراکتر بازی از شمشیرش به‌عنوان سپر استفاده می‌کند. در کنار مهارت‌های هر سلاح، یک سری آیتم هم در طول مراحل پیدا خواهید کرد که تنها یک بار می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و تنها یکی از آن‌ها را به‌صورت همزمان می‌توانید در لیست آیتم‌های‌تان داشته باشید. در واقع آیتم‌های ذکر شده یک مهارت ویژه به‌حساب می‌آیند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی موبایل The Arcade Rabbit؛ خرگوش ماجراجو 1

از این رو بازیکنان در طول مبارزات بازی باید به‌درستی از این مهارت ویژه استفاده کنند. مراحل اولیه بازی ساختار سختی ندارند و بازیکنان را به‌چالش نمی‌کشند، اما رفته رفته مراحل انتهایی شما را به‌چالش می‌کشند. به‌همین دلیل سعی کنید سلاحی را بردارید که بهترین قدرت را دارد و از طرفی می‌توانید عملکرد مناسبی داشته باشید. اگر عشق سلاح‌های سرعتی هستید، به‌سمت سلاح‌هایی بروید که سرعت ضربه‌زنی بالایی دارند، اما یادتان باشد که میزان آسیب‌رسانی این سلاح‌ها کمتر است. اگر هم عشق ضربات سنگین و قدرتمند هستید، می‌توانید Greatswordهای بازی را انتخاب کنید. ساختار مراحل هم حالت چند بخشی است. در هر مرحله یک سری پورتال برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با کشتن تمامی دشمنان یک محیط، پورتال بخش بعد فعال می‌شود. سیستم سلامت بازیکنان هم به‌صورت قلب‌های متفاوت است که در بالای صفحه نمایش نشان داده شده‌اند. با تمام این تفاسیر بازی اندروید و آیفون The Arcade Rabbit با اینکه گیم‌پلی کوتاهی دارد، اما در همین مدت زمان کم می‌تواند به‌خوبی کاربران خود را سرگرم کند. جدا از معرفی روزانه‌ بازی‌های موبایل، زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.
پاسخ
آگهی
#2
ممنون دوست عزیز Blush
A psychopath bibliophile
پاسخ
 سپاس شده توسط ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Wink بهترین بازی برای موبایل
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  معرفی چند بازی با ژانر های مختلف برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  درباره خرگوش تو ماینکرافت
  معرفی بازی War Brokers
  معرفی بازی ماینکرافت
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان