امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عروسی دختر 11 ساله با مرد 41 ساله! + تصاویر

#1
Sad 
عروسی دختر 11 ساله با مرد 41 ساله! + تصاویر 1

نقل قول: شاید تا به حال مراسم های ازدواج با تفاوت سنی بالا را مشاهده کرده باشید اما این عروسی دختر 11 ساله بسیار عجیب و باورنکردنی است.


عروسی دختر 11 ساله با مرد 41 ساله!


در سرتاسر جهان در برخی روستاها و قبایل سنت هایی وجود دارند که با شنیدن آن ها حتما و بلا استثنا شوکه خواهید شد.برای مثال در چند روز اخیر،مطلبی از بخش سرگرمی نمناک انتشار یافت که طبق یک سنت قدیمی،خانم های هندی بینی هایشان را برای عدم زیبایی و عدم ربایش توسط مردان قبایل دیگر سوراخ می کردند که حتما شوکه کننده می باشد و در منطق کاملا کاری اشتباه محسوب می شود.اما در روز گذشته خبر ازدواج داماد 41 ساله با یک دختر 11 ساله در مالزی منتشر شد که مدتی پس از انتشار این خبر،مردم مالزی و تمام افراد در سرتاسر جهان به آن واکنش بدی نشان دادند چرا که این اتفاق باعث خشونت و عصبانیت آنها شده بود.جزئیات کامل این اتفاق دردناک را در این مطلب از بخش سرگرمی نمناکخواهیم گفت.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عروسی دختر 11 ساله با مرد 41 ساله! + تصاویر 1



 [i]ازدواج[/i] مرد 41 ساله با دختر 11 ساله!


ازدواج مرد 41 ساله با دختر 11 ساله توانست یکی از خبرهای پر بازدید و پرحاشیه این روزها در رسانه شود.این آقای 41 ساله دارای دو همسر و 6 کودک بین 5 تا 18 سال می باشد که پس از ازدواج با دختر 11 ساله اینک 3 همسر دارد.مردم مالزی،این مرد 41 ساله را به عنوان نقض کننده قوانین مسلمانی دانستند.
پدر و مادر فقیر و تهی دست خانواده دختر،در زمان خواستگاری شرط گذاشتند که دخترشان از 16 سالگی در خانه داماد زندگی کند.موافقت خانواده عروس با خانواده داماد تنها به علت ثروتمند بودن وی می باشد.
پس از همه گیر شدن این خبر،اماد 41 ساله ادعا کرد که تنها با متکی به اجازه خانواده عروس می باشد و تا زمانیکه دختر به سن 16 سالگی نرسد با او ازدواج نخواهد کرد.این ازدواج کاملا اشتباه نیز کشور مالزی ثبت نشده است و احتمال می رود که در کشور تایلند برگزار شده است.

عروسی دختر 11 ساله با مرد 41 ساله! + تصاویر 1

ماریان کلارک هاتیق،یکی از نماینده های یونیسف در مالزی این چنین گفت:"این اتفاق کاملا تکان دهنده بود.در طی این اتفاق حقوق دختر نقض شد".

همچنین لازم بذکر است که حداقل سن ازدواج در مالزی طبق قوانین کشوری،18 سال است و بااین حال دخترانی که قصد ازدواج سن زیر 18 سال را دارند می توانند در طی برخی مراحل حداکثر در سن 16 سالگی عروسی کنند.
طبق آخرین اطلاعات، اغلب ازدواج ها در سنین کودکی در جنوب قاره آسیا بیشترین میزان را دارند و جالب است بدانید که یک روزنامه انگلیسی زبان کشور مالزی،در سال 2016 گزارش داد که بیش از 9000 ازدواج در سنین کودکی در بین سال های 2011 تا 2016 میلادی رخ داده است.

عروسی دختر 11 ساله با مرد 41 ساله! + تصاویر 1
..

. 가끔 기적 같은 침묵 아니에요 항상 환호 되는 필드
پاسخ
 سپاس شده توسط sarsar
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked خواستگاری بیش از 200 نفر از این دختر زیبا!
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
  مادری که دختر 11 ساله اش را اجاره می دهد
  چشمهای خاص دختر ایلامی زیبا ( عکس)
Question دختر 19 ساله ای که مثل حیوان با نامزدش زندگی میکند
  عروس شدن یک دختر کم سن و سال(عکس)
  دختر پشمالو معروف به دختر‌ گربه ای (عکس)
  جزئیات حمله وحشیانه پدر با کلنگ به هانیه 17 ساله در کوهدشت !
  دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را Hک کرد +تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان