امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رفع معایب بینی بدون نیاز به عمل با نخ و فیلر

#1
Thumbs Up 
رفع معایب بینی بدون نیاز به عمل با نخ و فیلر 1

این بار میخواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که بدون نیاز به جراحی باز بینی و رفتن به زیر تیغ جراحی ، بتوانید زیبایی  مناسبی برای بینی خود ایجاد کنید . در این روش بدون اینکه تحت عمل سنگین جراحی بینی ( رینوپلاستی ) قرار بگیرید و با استفاده از نخ و فیلر میتوانید معایب ظاهری بینی همچون افتادگی یا قوز بینی را رفع کنید!.



به گزارش ایران ناز امروز همه به دنبال روشهای کم خطر و با عوارض کمتر و هزینه کمتر هستند و با توجه به عوارض جراحیهای بینی، پزشکان در پی راههای سادهتر برای رفع بعضی از مشکلات ظاهری بینی هستند. درست مثل بوتاکس که انقلابی در درمان چروکهای صورت ایجاد کرده است و خیلیها را از انجام جراحیهای غیرضروری و با لیزرهای زمانبر و پرهزینه رها کرده است.این روش نیز جلوی خیلی از جراحیهای بینی غیرضروری را خواهدگرفت.



در مطالعهای که انجام شده است بیش از نیمی از جراحیهای بینی واقعا غیرضروری بوده و میتوان با روش غیرجراحی آن را ترمیم و اصلاح کرد و جلوی بسیاری از هزینه هاو عوارض را گرفت.در این روش پس از بیحس کردن بینی با کرمهاى بیحس کننده ، مقدار مناسبی از filler که میتواند کلسیم هیدروکسی اپتات و یا اسیدهیالورونیک (ژویدرم) باشد با سوزن ظریفی به زیر پوست تزریق میشود. این تزریق برای رفع قوزبینی، در بالا و پایین قوز به میزان لازم تزریق میشود تا برجستگی قوزبینی را محو کند یا در نقاط خاصی از نوک بینی تزریق میشود و نوک آن راتا حدودى بالاتر میبرد.



همچنین اگر بینی دچار ناصافی، غیرقرینگی یا تورفتگی است میتوان با پرکردن این نواحی سطح بینی را صاف و یکدست و ظاهری متناسب ایجاد کرد. اگر شخصى مطمین نیست که این روش برایش مناسب است یا خیر میتواند ابتدابا انجام یک تست و تزریق سرم بجاى فیلر تغییر فرم بینى را مشاهده کند و بلافاصله نتیجه را در آینه مشاهده کند و سپس تصمیم به تزریق فیلر بگیرد . این سرم بعد از چند ساعت کاملا جذب میشود. این روش بینى کوچک نمیشود ولى اگر بینى چندان بزرگ نباشد و فرد بخواهد بدون عمل جراحى بینى ظاهر بینى را کوچکتر نشان دهد میتواند با تزریق چربى در گونه ها به این نتیجه دست یابد ،



البته این روش بیشتر در خانمها کاربرد دارد و کمتر در آقایان .اسید هیالورونیک قابل حل کردن و از بین بردن است و اگر فردى از طاهر بینى خود پس از تزریق رضایت نداشت میتواند آنرا با حلال کاملا به حالت قبل برگرداند . اگر فرد پس از تزریق تصمیم به عمل جراحى داشت نیزمعمولا مشکل و یا تداخلى در جراحى ایجاد نمیکند. نوک بینى را با نخهاى مخصوص میتوان بصورت سرپایى و بدون بیهوشى بالا برد . در این روش مختصر تورم چند روزه و شاید کمى کبودى دربینى مشاهده میشود .



ماندگارى روش استفاده ازنخ حدود دو سال میباشد.بدلیل کلاژن سازى و افرایش عروق خونى اطراف نخ ،حتى پس از دو سال نیز تا حدودى اثرات مفید نخ باقى خواهد ماند . چه افرادی کاندیدای مناسبی برای رینوپلاستی غیرجراحی در این روش پس از بیحسکردن بینی مقدار مناسبی از filler  که میتواند کلسیم هیدروکسی اپتات و یا اسیدهیالورونیک (ژویدرم) باشد با سوزن ظریفی به زیر پوست تزریق میشود. این تزریق برای رفع قوزبینی، در بالا و پایین قوز به میزان لازم تزریق میشود تا برجستگی قوزبینی را محو کند یا در نقاط خاصی از نوک بینی تزریق میشود و نوک آن راتا حدودى بالاتر میبرد.



همچنین اگر بینی دچار ناصافی، غیرقرینگی یا تورفتگی است میتوان با پرکردن این نواحی سطح بینی را صاف و یکدست و ظاهری متناسب ایجاد کرد.



چه کسانی مناسب استفاده از این روش هستند ؟



١- افرادی که میخواهند قوس بینی یا قوز بینیشان ( کم تا متوسط ) محو شود.

٢- افرادى که غیرقرینگی یا تورفتگی روی بینی دارند.

٣- غیرقرینگی نوک ویا انحراف نوک بینى

۴- افرادی که مایلند نوک بینی سر بالاتری داشته باشند.

۵- افرادی که قبلا جراحی بینی انجام دادهاند و از ظاهر بینی خود راضی نیستند و مایلند بدون جراحی اصلاحاتی در آن ایجاد کنند، مثلا ناصافى و یا تورفتگى در سطح و نوک بینى دارند.

۶- افرادى که پل بینى تورفته دارند و بینى شان کوتاه بنظر میرسد میتوانند با تزریق فیلر و پر کردن پل بینى ظاهر بینى را بلندتر نشان دهند.



چه افرادی کاندیدای مناسبی برای رینوپلاستی غیرجراحی نیستند ؟



١- افرادی که کلا بینی حجیم و بزرگی دارند و متناسب صورتشان نیست.



٢- افرادی که انحراف سپتوم (تیغه بینی) دارند.



٣- افرادی که افتادگی بینی شدید دارند.



۴- افرادى که قوز خیلى برجسته دارند نمى توان قوز بینى شان را کامل محو کرد .



تفاوتهای جراحی بینی و روشهای غیر جراحی



١- در روش جراحی، فرد کاملا بیهوش است در حالیکه در روش غیرجراحی فرد علاوه بر هوشیار بودن میتواند مرحله به مرحله تزریق را در آینه مشاهده و پزشک را یاری کند.



٢-روش غیرجراحی نیاز به استراحت پس از عمل ندارد و به ندرت امکان دارد تورم کم یا کبودی مختصر ایجاد شود که به مدت ۳ تا ۴ روز از بین میرود.



٣- در مقایسه با عمل رینوپلاستی، در این روش درد پس از عمل وجود ندارد یا بسیار اندک است.



۴- عوارض بیهوشی که خود گاهی اوقات بسیار خطرناک است در این روش غیر جراحی وجود ندارد.



۵- در روش غیرجراحی به بستن چسب روی بینی یا پانسمان نیاز نیست.



۶-نتیجه این روش بلافاصله قابل رویت است و فرد همان موقع میتواند تغییر را در بینى خود مشاهده کند.



۷- نیازى به پانسمان و یا زدن چسب ندارد دوام و ماندگاری به دلیل اینکه بینی حرکتی ندارد کلا فیلرها در ناحیه بینى دوام بیشتری نسبت به سایر مناطق دارد و در افرادی که از کلسیم  هیدروکسی اپتات استفاده میکنند حداقل ٣ تا ۵سال و ژویدرم تا ٣ الى ۴سال باقی میماند، در صورت رضایت فرد میتواند دوباره از نو تزریق کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان