امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یوگا برای سلامتی قلب مفید است!

#1
Heart 
یوگا برای سلامتی قلب مفید است! 1

شما اگر بتوانید به کلاس های یوگا بروید برای قلبتان بسیار مفید است.تمرین یوگا که به هند باستان بر می‌گردد، مرکز توجه تعدادی از مطالعات بالینی بوده است، و شواهد نشان می‌دهند که تمام آن حرکات سلام بر خورشید و سگ سر پایین، ممکن است در داشتن قلبی سالم‌تر نقش داشته باشند.



با توجه یه یک مطالعه که در مارس ۲۰۱۶ در مجله پرستاری قلب اروپا منتشر شد، افرادی که ریتم قلب نامنظم (مثلا فیبریلاسیون دهلیزی) داشتند، پس از انجام ۳۰ دقیقه یوگای سبک در هفته، به مدت ۱۲ هفته، بطور قابل توجهی فشار خون و ضربان قلب پایین تری پیدا کردند. این محققان گزارش دادند که یوگا،



سلامت روان و کیفیت زندگی این افراد را نیز بطور قابل توجهی بهبود بخشید.اگر شما یک بیماری قلبی دارید، با پزشکتان در مورد آنکه علاوه بر درمان معمولتان، کدام سطح از یوگا ممکن است برایتان مناسب باشد، صحبت کنید. و اگر شما یک مبتدی هستید یا مشکلات سلامتی دارید، قبل از کلاس با مربی یوگا صحبت کنید.



مربی شما می‌تواند نکات و اصلاحاتی (تغییراتی) ارائه دهد تا شما بتوانید حداکثر استفاده را از جلسه تمرینتان ببرید.عدم فعالیت فیزیکی، یک عامل خطر قابل توجه در ایجاد بیماری قلبی است. بیماری قلبی هم که مهم‌ترین عامل مرگ و میر این روزهاست. اما معکوس کردنش، ممکن است.

یوگا برای سلامتی قلب مفید است! 1

تحقیقات نشان می‌دهندافرادی که یوگا انجام می‌دهند، به احتمال بیشتری فعال شده و به یک روال تناسب اندام پایبند هستند، که می‌تواند از قلب محافظت کند.یک مطالعه که در سال ۲۰۱۲ در درمان‌های جایگزین در سلامت و پزشکی منتشر شد، دریافت شرکت کنندگانی که قبلا غیر فعال بودند و دو بار در هفته،



در یک کلاس یوگای ده هفته‌ای شرکت کردند، بیشتر احتمال داشت که از نظر فیزیکی فعال بمانند. انجمن قلب آمریکا، حداقل ۳۰ دقیقه فعالیت هوازی با شدت متوسط در حداقل ۵ روز در هفته برای سلامت کلی قلب، و فعالیت‌های عضله ساز با شدت متوسط تا بالا را حداقل ۲ روز در هفته برای مزایای سلامت اضافی، توصیه می‌کند.



در حالیکه محققان دقیقا تعیین نکرده اند که استرس، چگونه در بیماری قلبی نقش دارد، اما استرس قطعا می‌تواند منجر به افزایش در رفتارها و سایر عواملی شود که خطر ابتلا به بیماری قلبی را بالا می‌برند. این‌ها عبارتند از سیگار کشیدن، عدم فعالیت بدنی، پرخوری، و فشار خون بالا.



یوگا همچنین می‌تواند نقش قابل توجهی در کاهش استرس و مسائل مربوطه ایفا کند.یک مطالعه کانادایی، مقداری بهبودی در امتیازات اضطراب، افسردگی و کیفیت زندگی در خانم‌هایی نشان داد که در انتظار یک روند پزشکی استرس زا بعد از یک برنامه یوگای ۶ هفته‌ای بودند. دکتر جوئل کان، متخصص قلب، می‌گوید:

یوگا برای سلامتی قلب مفید است! 1

اکثر تکنیک‌های رهایی از استرس، شامل مقداری توجه به نفس کشیدن هستند. یکی از کانون‌های توجه اساسی در تمام سبک‌های یوگا، آگاهی از تنفس است. بنابراین، توجه صریح یا ضمنی به کاهش استرس، تقریبا در تمام کلاس‌های یوگا، طبیعی می‌باشد.



با توجه به یک بررسی روی مطالعات مختلف که در ژورنال فشار خون در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، شما می‌توانید در مدیریت فشار خون بالا نقش داشته باشید. در مقایسه با افرادی که ورزش نکردند، آنهایی که حداقل بمدت ۸ هفته در یک روال یوگا شرکت کردند، شاهد یک کاهش جزئی در فشار خونشان بودند.



دکتر رابرت اوستفلد، بنیانگذار و مدیر برنامه سلامت قلبی در مرکز پزشکی مونته فیور و استادیار پزشکی بالینی در کالج پزشکی آلبرت آینشتاین، که هر دو در نیویورک قرار دارند، می‌گوید: من گمان می‌کنم که فایده یوگا در اینجا، ترکیبی از بهبود آمادگی جسمانی و کاهش استرس است.



با توجه به یک مطالعه کوچک که در آوریل ۲۰۱۲ در Medicine and Science in Sports and Exercise منتشر شد، تمرین کردن یوگا با بهبود استقامت قلبی عروقی و کیفیت زندگی در بیماران آمریکایی مبتلا به نارسایی قلبی مرتبط دانسته شد. محققان، ۴۰ بیمار مبتلا به نارسایی قلبی را علاوه بر مراقبت‌های پزشکی معمولشان در یک برنامه ورزش در خانه ثبت نام کردند
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان