امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تصویب اقامت ۱۰ساله مایل هروی در مجلس

#1
Lightbulb 
تصویب اقامت ۱۰ساله مایل هروی در مجلس 1


فرزند نجیب مایل هروی از تصویب اقامت ۱۰ساله این پژوهشگر زبان و ادبیات فارسی در کمیسیون ویژه اقامت مجلس خبر داد.
شهاب مایل هروی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت فعلی پدرش، نجیب مایل هروی گفت: الحمدلله حال‌شان خوب است و با خبرهای خوشی که می‌رسد دوباره کارهای تحقیقاتی خود را شروع کرده‌اند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و دوباره لطمه روحی به ایشان وارد نشود کتاب‌شان تا اردیبهشت‌ماه سال آینده آماده خواهد شد.
او همچنین درباره قول‌های مساعدی که برای اقامت ۱۰ ساله نجیب مایل هروی داده شده است، با تأکید بر این‌که مهر اقامت بر پاسپورت او نخورده است، گفت: دیروز آقای پژمان‌فر - نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی - به من پیامک فرستاد و گفت با دستور آقای محمدجواد ظریف - وزیر خارجه - مبنی بر اقامت ۱۰ ساله نجیب مایل هروی در کمیسیون ویژه اقامت مجلس شورای اسلامی موافقت شده است. البته هر زمان اقامت ۱۰ ساله بر پاسپورت استاد بخورد ما این موضوع را از جانب خودمان تأیید می‌کنیم.
فرزند نجیب مایل هروی با بیان این‌که درج اقامت ۱۰ ساله در پاسپورت در عرض ۲۴ ساعت هم شدنی است، اظهار کرد: معمولاً این پروسه‌ها زمان‌بر است. در هیئت دولت تصمیمات دیگری هم درباره پدرم گرفته شده است که یکی از آن‌ها اهدای مسکن بود. با مساعدت‌های آقای عباس آخوندی - وزیر سابق راه و شهرسازی - این موضوع در هیئت وزیران تصویب شده است اما از این موضوع خبری نشد. زمانی که ما پیگیری می‌کنیم می‌گویند پروسه‌های اداری زمان‌بر است. مسئله اقامت را هم دیشب به ما پیامک زدند که هنوز خبری نشده است. او ۶۷ سال دارد و هر سال باید برای تمدید اقامتش به افغانستان مراجعه می‌کرد؛ امیدوارم این مسئله اقامت ۱۰ ساله را پیگیری کنند.
شهاب مایل هروی همچنین بیان کرد: ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در چهل‌سالگی انقلاب و ۲۲ بهمن‌ماه خبرهای خوشی برسد تا برخی از عناصر داخلی و خارجی از مسئله استاد مایل هروی نتوانند سوء استفاده‌ای بکنند. استاد از نظر معیشتی در مضیقه قرار دارد؛ امیدوارم دولت این موضوع را هرچه زودتر ختم به خیر کند. او سال‌ها برای متون زبان فارسی در ایران زحمت کشیده است. امیدوارم دوستان حکومتی بیشتر تلاش کنند و زودتر این مسئله به نتیجه برسد. ما دوست نداریم مسائل استاد وارد حاشیه شود تا دشمنان انقلاب و ایران بخواهند از آن سوء استفاده کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واژه‌های جدید را چه کسانی تصویب می‌کنند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان