امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتشار نامه‌های همسر ناظم حکمت و یک رمان

#1
Star 
انتشار نامه‌های همسر ناظم حکمت و یک رمان 1


ترجمه کتاب «ناظم حکمت در قلب پیرایه» به همراه ترجمه رمان «سادی» نوشته‌ کورتنی سامرز منتشر شد.
به گزارش ایسنا، «ناظم حکمت در قلب پیرایه» (نامه‌ها و عاشقانه‌های بانوی گیسوحنایی) شامل نامه‌های پیرایه، همسر سوم ناظم حکمت، شاعر ترک، که به همت نازان آریسوی منتشر شده، با ترجمه یاسمن پوری در ۱۵۰ صفحه و با قیمت ۱۶ هزار تومان توسط نشر سنگ به چاپ رسیده است.
در معرفی ناشر از این کتاب عنوان شده است: این کتاب که نامه‌های بانوی گیسوحنایی ادبیات ترکیه به ناظم حکمت است تاکنون در این کشور ۱۲۱ بار تجدید چاپ شده و ازجمله محبوب‌ترین آثار حال حاضر در ترکیه است. آریسوی علاوه بر این نامه‌ها، نکاتی را از زندگی ناظم و پیرایه به متن افزوده که واجد اطلاعات جدید و جالبی از رابطه‌ این دوست. پیرایه که در ترکیه به بانوی گیسوحنایی مشهور است، این نامه‌ها را عمیقاً صادقانه و با احساساتی به‌شدت زنانه نوشته است و از این رو نوشته‌هایش سخت به دل می‌نشینند.



انتشار نامه‌های همسر ناظم حکمت و یک رمان 1

همچنین رمان «سادی» نوشته کورتنی سامرز با ترجمه‌ رضا اسکندری آذر در ۳۲۰ صفحه و با قیمت ۳۴ هزار تومان توسط نشر یادشده منتشر شده است.
در معرفی این کتاب هم آمده است: این رمان نخستین‌بار اواخر سال ۲۰۱۸ در آمریکا منتشر شد و خیلی زود به فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز راه یافت. «سادی» داستان انتقام دختری رنج‌کشیده است که تنها خواهرش را به قتل رسانده‌اند. کورتنی سامرز برای روایت این داستان جنایی متفاوت، با ترکیب دو شیوه روایی متفاوت، ساختار تازه‌ای به وجود آورده است که رمان را از نظر تکنیکی نیز برجسته می‌کند. این نویسنده‌ ۳۲ ساله، پیش‌تر جایزه‌ سیبل را در حوزه‌ داستان جوانان دریافت کرده است.
«سادی» سال گذشته در رأی‌گیری سایت گودریدز، رتبه‌ی دوم بهترین کتاب سال را در گروه داستان جوانان به دست آورد.

انتشار نامه‌های همسر ناظم حکمت و یک رمان 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان