امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عملکرد گالری‌ها در سال ۹۶ مکتوب شد

#1
Lightbulb 
عملکرد گالری‌ها در سال ۹۶ مکتوب شد 1


کتاب «پیش‌نگاه»، مشتمل بر آثار ۲۹ نگارخانه در سال ۹۶، روز پنجشنبه (۹ اسفند ماه) در گالری گلستان رونمایی می‌شود.
به گزارش ایسنا، مژگان قدوسی _ مدیر مسئول نشریه «پیش‌نگاه» _ درباره رونمایی از کتاب سال این نشریه گفت: «پیش‌نگاه» پنج سال است که منتشر می‌شود و هر ماه اطلاع‌رسانی برنامه گالری‌ها را به عهده دارد. هدف اصلی «پیش‌نگاه» اطلاع‌رسانی به مردم و جذب مخاطبان بیشتر در زمینه بازار هنر است.
قدوسی ادامه داد: تاکنون دو جلد کتاب «پیش‌نگاه» مشتمل بر آرشیو تخصصی هنرمندان در سال ۹۴ و ۹۵ منتشر شده و امسال نیز می‌خواهیم سومین «پیش‌نگاه» را رونمایی کنیم. در این کتاب نام بیش از یک‌هزار و صد هنرمند آمده و گفت‌وگویی با نادر سیحون (مدیر گالری سیحون) نیز با موضوع رویکرد گالری‌ها و گالری‌داری به همراه مقاله‌ای از مرداویج توکلی منتشر شده است
مدیر مسئول نشریه «پیش‌نگاه» یادآور شد: کتاب سال این نشریه تاریخ مدون و مستدلی است که در سال‌های بعد می‌تواند مأخذ پژوهشگران در حوزه آثار گالری‌ها و کارنامه گالری‌دارها و هنرهای تجسمی باشد.
او اعلام کرد که در برنامه رونمایی از کتاب «پیش‌نگاه»، امیر راد (رئیس انجمن نقاشان) و پریسا پهلوان (مدیر گالری ویستا) و لیلی گلستان (مدیر گالری گلستان) درباره رویکرد گالری‌ها در هنر معاصر سخنرانی می‌کنند.
در سومین کتاب «پیش‌نگاه» آثار این گالری‌ها در سال ۹۶ منتشر شده است: آب انبار، آتبین، آرته، آریا، اثر، افرند، الهه، ایجی، ایوان، دنا، دستان +۲، زیرزمین دستان، راه ابریشم، ژاله، ساربان، سایه، سیحون، شلمان، طراحان آزاد، گلستان، ماه، نگر، والی، ویستا، هور و هفت ثمر.
مراسم رونمایی از کتاب پیش نگاه روز پنج شنبه (۹ اسفند ماه) در گالری گلستان از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است.




عملکرد گالری‌ها در سال ۹۶ مکتوب شد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Thumbs Up فراخوان نخستین جشنواره میراث مکتوب رضوی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان