امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مسایل اقتصادی در پرخاشگری افراد چقدر موثر است؟

#1
Bug 
مسایل اقتصادی در پرخاشگری افراد چقدر موثر است؟ 1

یک روانشناس معتقد است: اینکه گفته شود پول آرامش می آورد درست نیست اما آسایش را می تواند به همراه داشته باشد.
شهرام اسلامی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه نارضایتی جامعه را درگیر خشونت کرده است، اظهار کرد: گاهی اوقات نارضایتی ها خود را با پرخاشگری نشان می‌دهد که باید برطرف شود، اما همه منتظر شخص دیگری برای رفع این مشکل هستند، درحالی که خود شخص باید این تغییر را در زندگی به وجود آورد.
وی گفت: با مدیریت هیجانات که بخشی از آن به نام کنترل خشم شناخته می‌شود، می توان جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را گرفت.
این روانشناس در ادامه با اشاره به اینکه خشم موضوع بدی نیست، افزود: انسان ها حق دارند عصبانی شوند اما حق ندارند فریاد بزنند چرا که با شروع فریاد آسیب ها آغاز می شود، راه حل های کشورهای غربی نیز دردی از ما در این مورد دوا نمی‌کند و باید به دنبال راهکارهایی بود که با فرهنگ و تمدن ایرانی مطابقت داشته باشد.
اسلامی، ناامیدی را بدترین گناه در دین اسلام عنوان کرد و گفت: گناه آغاز کننده بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جامعه است و اگر فردی در زندگی امیدوار باشد قطعا بهتر می‌تواند مسیر زندگی خود را پیدا کند.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی مالی امید را در زندگی ایجاد می کند، اظهار کرد: اگر شخصی نتواند پول دربیاورد و شرمنده افرادی که دوستشان دارد شود، ممکن است برای ثابت کردن دوست داشتنش دست به ناهنجاری بزند و خود را برای فردی که دوستش دارد اثبات کند.
این روانشناس با اشاره به اینکه قطعا مسائل اقتصادی در زندگی افراد تاثیر گذار است، تصریح کرد:  قطعا مسائل اقتصادی در زندگی افراد تاثیرگذار است و می تواند نارضایتی را به شکل پرخاشگری در جامعه افزایش دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ✩σραqυєηєѕѕ✭
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان