امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتشار چند کتاب برای کودکان و نوجوانان

#1
Wink 
انتشار چند کتاب برای کودکان و نوجوانان 1

کتاب‌های «آقای تاد در روز شوخی اول آوریل» و «خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد» از مجموعه «جودی دمدمی و دوستان»، «سگ‌ زامبی می‌تازد» و «پروژه کلاسی من؛ خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو» از مجموعه «تام گیتس»، «اژدهای چهاربال» از مجموعه «دشت پارسوا» و «حالا!» از مجموعه «آرچی کوچولو» به تازگی راهی بازار شده‌اند.
به گزارش ایسنا،  کتاب «آقای تاد در روز شوخی اول آوریل» نوشته مگان مک‌دونالد با ترجمه محبوبه نجف‌خانی و تصویرگری اِروین مادرید از مجموعه «جودی دمدمی و دوستانش» در ۶۴ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۴ هزار تومان در نشر افق منتشر شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: آخ جان! امروز روز تولد جودی دمدمی است!
روز شوخی اول آوریل است و جودی آرام و قرار ندارد چون می‌خواهد معلمش آقای تاد را دست بیندازد. اما او به یک دلیل دیگر هم روز اول آوریل را خیلی دوست دارد چون روز تولدش است. جودی نگران است که همه غرق کارهای بامزه شوخی اول آوریل شوند و روز تولدش را فراموش کنند.
همه می‌دانند که جودی دمدمی طرفدارهای زیادی در میان کتابخوان‌های حرفه‌ای دارد. اما بعضی از بچه‌ها تازه کتابخوان شده‌اند و جودی شک ندارد که قصه‌های تازه او دوستان جدیدش را هم ذوق‌زده می‌کند.



انتشار چند کتاب برای کودکان و نوجوانان 1

همچنین کتاب «خانم دمدمی در بدبیاری روز تولد»  از مجموعه یادشده نوشته مگان مک‌دونالد با ترجمه محبوبه نجف‌خانی و تصویرگری اِروین مادرید در ۶۴ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۴ هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: می‌شود فردا دوباره برای مامان تولد بگیریم؟
هرسال، در روز تولد خانم دمدمی اشکالی پیش می‌آید و برای همین امسال قرار است اوضاع تغییر کند. امسال جودی دمدمی می‌خواهد همه چیز را برنامه‌ریزی کند تا صددرصد مطمئن شود که روز تولد مامان عالی برگزار می‌شد. اما مگر به همین سادگی‌هاست؟

انتشار چند کتاب برای کودکان و نوجوانان 1

دیگر کتاب چاپ‌شده در نشر افق، کتابی از مجموعه «تام گیتس»  با عنوان «سگ زامبی می‌تازد» نوشته لیز پیشون با ترجمه آتوسا صالحی است که در ۲۴۰ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۸ هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: این هم از برنامه‌ریزی معرکه من برای این‌که سگ زامبی بهترین گروه موسیقی دنیا شود. که زیاد هم کار سختی نیست.(ولی انگار هست!) من از همین حالا باید:
به ترانه جدید فکر کنم.( که درباره معلم‌ها نباشد.)
یک کلیپ فوق‌العاده بسازم. (کاری ندارد.)
خوب بخوابم. (که با وجود سروصداهای بلند یک حیوان خانگی شب‌بیدار کار سختی است.)
دلیا را اذیت کنم. (این یکی هیچ ربطی به سگ زامبی ندارد اما کار باحالی است.)

انتشار چند کتاب برای کودکان و نوجوانان 1

«پروژه کلاسی من؛ خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو» نوشته لیز پیشون با ترجمه آتوسا صالحی عنوان دیگر کتاب مجموعه «تام گیتس» است که در ۲۶۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۹ هزار تومان در نشر یادشده راهی بازار شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که انجام پروژه کلاسی‌ام باعث شود این همه اطلاعات جالب و معرکه پیدا کنم؛ چیزهایی مثل این‌که:
یک تکه کیک باعث شده مامان و بابا با هم ازدواج کنند. (ماجرای کاملش را در کتاب بخوانید.)
گربه‌ها ۷۰ درصد عمرشان را در خواب می‌گذرانند.
بستنی نعنافلفلی خیلی حال به‌هم‌زن است.

انتشار چند کتاب برای کودکان و نوجوانان 1

همچنین رمان «اژدهای چهاربال» نوشته مریم عزیزی از مجموعه «دشت پارسوا» دیگر کتاب نشر افق است که در ۳۲۸ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۳۲هزار تومان عرضه شده است.
در پشت جلد کتاب نوشته شده است: کیانک زمزمه کرد: «دیگه کوچک‌ترین شباهتی به ماندانای جنگل افسون‌شده نداری.»
ماندانا پرسید: «این خوبه یا بد؟»
کیانیک گفت: «جادوگر بودن خیلی هم عالی و بدون نقص نیست. سعی نکن کاملا شبیه ما بشی.»
مریم عزیزی (متولد ۱۳۶۲، تهران) دانش آموخته شیمی محض است. او در اولین مجموعه شش‌جلدی‌اش «دشت پارسوا» می‌کوشد علاوه بر عناصر فانتزی، از ویژگی‌های ادبیات وحشت بهره برد و با خلق فضایی سحرآمیز و شخصیت‌هایی به یادماندنی، نگاه علاقه‌مندان جهان فانتزی را به سوی سرزمینش ایران بکشاند.


انتشار چند کتاب برای کودکان و نوجوانان 1

«حالا!» نوشته تریسی کوردروی با ترجمه آتوسا صالحی و تصویرگری تیم وارنز نیز در ۳۲ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۹ هزار  تومان در نشر یادشده در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: آرچی کوچولو از صبر کردن خوشش نمی‌آمد. خیلی کارها بود که دوست داشت انجام بدهد و خیلی چیزها بود که دلش می‌خواست. اما مشکل این‌جا بود که او همه چیزهای خوب را با هم می‌خواست، آن‌ هم همین حالا!
داستانی دوست‌داشتنی برای همه کوچولوهایی که اصلا صبر ندارند و همه چیز را همین حالا می‌خواهند و البته برای مامان و بابایشان!

انتشار چند کتاب برای کودکان و نوجوانان 1
پاسخ
آگهی
#2
خب واسه هر سني کتاب لازمه!
یادش بخیر قبلنا یچیزی
بنام قلب توی سینم میکوبید
@a®¥a
پاسخ
 سپاس شده توسط ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Eye-blink کتاب زبان بدن (چگونه افکار دیگران را بخوانیم)
  کتاب باشگاه پنج صبحی ها
Book کتاب رستاخیز مردگان
  کتاب ۴۸ قانون قدرت
  کتاب ۳۳ استراتژی جنگ
  کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم
  کتاب هرگز سازش نکنید
  کتاب نبرد من
Book کتاب { چگونه دیگران را روانکاوی کنیم؟}
  کتاب The Art of Seduction

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان