امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رئیس شورای ارزشیابی هنرمندان استعفا کرد

#1
Exclamation 
رئیس شورای ارزشیابی هنرمندان استعفا کرد 1


محمدرضا اسدزاده که کمتر از یک سال ریاست شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران را برعهده داشت، امروز (۱۳ اسفند ماه) از این سمت استعفا کرد.
محمدرضا اسدزاده در گفت‌گویی با ایسنا ضمن تأیید این خبر، درباره علت استعفای خود از سمت ریاست شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: فکر می‌کنم افراد لایق‌تری نسبت به بنده وجود دارند که می‌توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند.
او ادامه داد: از همان ابتدا علی‌رغم میل باطنی و برای کمک به آقای صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) این مسئولیت را برعهده گرفتم و الان احساس می‌کنم در این سمت مؤثر نیستم. فکر می‌کنم افراد دیگری هستند که می‌توانند این کار را به خوبی انجام دهند. لذا امروز (دوشنبه، ۱۳ اسفند ماه) استعفای خود را رسماً به حوزه وزارتی اعلام کردم.
اسدزاده همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت شاهد اعمال نظرهایی بیرونی در تصمیمات شورا بوده است؟ گفت: هیچ اعمال نفوذی در پرونده‌ها یا مسائل دیگر از هیچ ناحیه‌ای وجود نداشت. واقعیت این است که شورا روند قانونی خوبی داشت و تمام پرونده‌ها طبق روال قانونی انجام شدند.
او همچنین یادآور شد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حتی در یک مورد هم در پرونده‌های شواری ارزشیابی هنرمندان اعمال نظر نکرده است.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان