امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آمار ثبت‌نام ناشران در نمایشگاه کتاب تهران

#1
Lightbulb 
آمار ثبت‌نام ناشران در نمایشگاه کتاب تهران 1


در پایان چهارمین روز ثبت‌نام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۱۶۴۲ ناشر داخلی و ۵۴ نمایندگی و ناشر خارجی برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،  سیدرفیع احمد جواهری، مدیر کمیته ناشران داخلی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به آمار ثبت‌نام ناشران داخلی گفت: تا پایان چهارمین روز ثبت‌نام، تعداد ۱۶۴۲ ناشر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند. از این تعداد ثبت‌نام ۱۱۴۸ مورد به طور مستقل ثبت نام کرده‌اند، ۱۶۱ مورد تقاضای اعطای نمایندگی دارند و ۳۳۲ ثبت‎نام نیز به صورت موقت صورت گرفته است.
مدیر کمیته ناشران داخلی درباره آمار ثبت‌نام‌های صورت‌گرفته به تفکیک بخش‌ها نیز گفت: در بخش ناشران عمومی ۹۸۵، ناشران دانشگاهی ۳۳۵، ناشران آموزشی ۷۶ و ناشران کودک و نوجوان ۲۴۷ ثبت‌نام انجام شده است. همچنین از تعداد کل ثبت‌نام‌های صورت‌گرفته ۱۵۰۰ ثبت‎‌نام توسط ناشران خصوصی، ۱۴۱ ثبت‌نام ناشران غیرخصوصی و ۲ ثبت‌نام نیز از سوی ناشران خارجی بوده است.
همچنین احد رضایی، مدیر کمیته ناشران خارجی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره ثبت‌نام‌های صورت‌گرفته در این بخش اعلام کرد: ثبت نام در بخش لاتین در دو بخش انجام شده است. در بخش کتاب‌های ۲۰۱۶ به بالا، ۱۸ موسسه که نمایندگی ناشران لاتین را بر عهده دارند، ثبت نام خود را انجام داده‌اند. این ناشران در این بخش نمایندگی بیش از ۱۰۰ ناشر را برعهده دارند و ۱۶ هزار عنوان را در این بخش عرضه خواهند کرد.

او ادامه داد: در بخش ناشرانی که کتاب‌های لاتین آن‌ها قبل از سال ۲۰۱۶ است نیز ۱۱ ثبت نام انجام شده است که نمایندگی بیش از ۱۵۰ ناشر را برعهده دارند. بر اساس آمار ارائه‌شده ۲۱ هزار و ۱۰۰ عنوان کتاب نیز در این بخش عرضه خواهد شد. به طور کلی در دو بخش کتاب لاتین ۳۶ هزار و ۸۵۰ عنوان کتاب ارائه خواهد. فضای درخواستی این ناشران نیز ۱۴۶۳ متر مربع است.

رضایی درباره ثبت‌نام ناشران عرب نیز گفت: تاکنون ثبت‌نام ۲۵ موسسه تکمیل شده است که ۷۲۳۰ عنوان کتاب را در این بخش در معرض بازدید قرار خواهند داد. در این بخش ناشرانی از لبنان و سوریه نیز ثبت‌نام کرده‌اند و برخی از ناشرانی که نتوانسته‌اند مستقیما حضور یابند، آثار آن‌ها از سوی موسسات ایرانی که نمایندگی آن‌ها را دارند، عرضه خواهد شد.

مدیر کمیته ناشران خارجی تصریح کرد: ثبت‌نام ناشران لاتین تا پایان روز سه‌شنبه (۲۱ اسفندماه) ادامه خواهد داشت. موسسات ایرانی که نمایندگی ناشران خارجی را برعهده دارند در زمان ثبت‌نام باید مجوز نشر از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی یا جواز کسب خود از اتحادیه‌های تهران یا شهرستان‌ها را ارائه دهند.

ثبت‌نام ناشران داخلی و خارجی برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به طور همزمان از روز شنبه (۱۱ اسفندماه) آغاز شده است.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Eye-blink کتاب زبان بدن (چگونه افکار دیگران را بخوانیم)
  کتاب باشگاه پنج صبحی ها
Book کتاب رستاخیز مردگان
  کتاب ۴۸ قانون قدرت
  کتاب ۳۳ استراتژی جنگ
  کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم
  کتاب هرگز سازش نکنید
  کتاب نبرد من
Book کتاب { چگونه دیگران را روانکاوی کنیم؟}
  کتاب The Art of Seduction

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان