امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دولت برای پرداخت معوقات بیمه‌ها کمک کند

#1
Lightbulb 
دولت برای پرداخت معوقات بیمه‌ها کمک کند 1

رییس کل سازمان نظام پزشکی ضمن اشاره به ایجاد انضباط مالی به دنبال اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک، در عین حال از دولت خواست که برای پرداخت مطالبات بیمه‌ها و ارایه دهندگان خدمات سلامت، کمک کند.
به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا ظفرقندی در همایش معاونین درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدیران کل بیمه سلامت و در مراسم رونمایی از سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک، اظهار کرد: خوشحالم که امروز نقطه عطفی در نظام سلامت کشور رقم می‌خورد. در عین حال معتقد هستم که هرچقدر منابع داشته باشیم باز هم انضباط مالی باید وجود داشته باشد. به عنوان مثال کشورهایی که چندین برابر ایران منابع دارند هم به روش ما عمل نمی‌کنند. ما می‌توانیم در یک نسخه، دو بار ام آر آی بنویسیم. نسخه‌نویسی الکترونیک قدم بزرگی در راستای ایجاد انضباط مالی در حوزه سلامت است و کمک می‌کند که آمار درست در دست داشته باشیم.
وی ادامه داد: در عین حال نظام پزشکی می‌تواند با اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک، انضباطی را هم برای جامعه پزشکی ایجاد کند. نظام پزشکی قطعا با تمام توان در این برنامه هم در جهت اجرا و هم در جهت فرهنگ‌سازی کمک می‌کند.
رییس سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک به فرهنگ‌سازی هم در جامعه پزشکی و هم در میان مردم نیاز دارد و ما با تمام توان در اجرای آن کمک می‌کنیم. قطعا شروع کار با مشکلاتی همراه است. ما می‌توانیم در بحث اجرای نظام ارجاع، هماهنگی انجمن‌های علمی و پزشکان عمومی کمک کنیم. در عین حال امیدوارم در اجرای سیاست‌ها به سمت اقدامات تشویقی رویم. در حال حاضر قانونی در مجلس شورای اسلامی تصویب شده که امیدواریم در شورای نگهبان رد شود و آن این است که به ازای هر نسخه مقداری از پزشک کسر شود، اما این اقدامات درست نیست برای ایجاد فرهنگ باید سیاست‌های تشویقی قرار داد.
ظفرقندی همچنین بیان کرد: در عین حال از دولت می‌خواهم که برای پرداخت معوقات بیمه‌ها کمک کند. البته دکتر شریعتمداری قول دادند که تا پایان سال دو پرداختی خوب داشته باشند و خواهش می‌کنیم بیمه سلامت هم در این زمینه کمک کند.
رییس سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: در عین حال دکتر نمکی هم قول داده‌اند که تا پایان سال وضعیت تعرفه‌ها را اعلام کنند که این اقدام گام بسیار خوبی در راستای انضباط مالی است و امیدواریم این اتفاق بیفتد تا مشکلات جامعه پزشکی در آینده کمتر شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط ✩σραqυєηєѕѕ✭
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هزینه درمان شقاق با لیزر و عمل جراحی 1402 + تعرفه بیمه
  شرایط بیمه برای هزینه عمل کیست مویی با لیزر و جراحی – سال ۱۴۰۰
  بهترین راه برای افزایش اشتها + مواد غذاتی و خوراکی برای باز شدن اشتها
Exclamation تبلیغات غیرواقعی ازخدمات بیمه سلامت پیگیری می‌شود!
Question بیمه سلامت چقدر از هزینه داروهای «ام. اس» را می‌پردازد؟
Star سامانه "۱۶۶۶" بیمه سلامت آماده پاسخگویی به بیمه‌شدگان در نوروز
Thumbs Up ۱۱ هزار بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت استان تهران
Star لحاظ یارانه توانبخشی برای مبتلایانِ اوتیسم آماده‌باش نوروزی برای دارو و درمان بیماران
Exclamation نوبخت: دولت با اختصاص یارانه به تولیدکنندگان از افزایش قیمت دارو پرهیز کند
Star استفاده از تجربه سازمان جهانی بهداشت در حوزه بیمه سلامت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان