امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آرای صادرشده در نمایشگاه کتاب ٣١ تغییر نمی‌کند

#1
Exclamation 
آرای صادرشده در نمایشگاه کتاب ٣١ تغییر نمی‌کند 1


رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: آرای صادره در هیات بدوی و تجدید نظر سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به قوت خود باقی خواهد ماند.
به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نخستین جلسه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز دوشنبه (٢٠ اسفند ماه) در معاونت امور فرهنگی زوارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

داریوش رضوانی درباره مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه ضمن مرور آیین‌نامه، شرح وظایف و تاکید بر رعایت همه چارچوب‌های قانونی با لحاظ دقت، صحت، انصاف، قاطعیت و مستند بودن، مقرر شد جلسات شورا به طور روزانه در ایام برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تشکیل شود.

رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: در این جلسه اعضای شورا نظرات خود را در خصوص تجارب و اتفاقات سال‌های گذشته بیان کرده و پیشنهادهای خود را برای این دوره از نمایشگاه کتاب تهران مطرح کردند.

او درباره احکام صادرشده برای ناشران در نمایشگاه پیشین نیز گفت: هیات بدوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به هیچ وجه در خصوص آرای صادرشده در هیات بدوی و تجدیدنظر سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران وارد نمی‌شودد و آرای صادرشده به قوت خود باقی خواهد ماند.

رضوانی درباره برنامه‌های این هیئت در نمایشگاه کتاب آینده گفت: اعضای شورا بر پیشگیری از شکل‌گیری هر نوع تخلف و نظارت دقیق شورا اتفاق نظر داشتند و بر سالم‌سازی محیط نمایشگاه برای فعالان حوزه نشر و خودداری از حضور افراد فاقد هویت که به محتوای نمایشگاه آسیب وارد می‌کنند، تاکید کردند.

او تصریح کرد: آرای صادرشده هیئت بدوی متقن به موزاین حقوقی است و عامل موثری در بازدارندگی از شکل‌گیری حلقه‌های تخلف خواهد بود.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ٤ تا ١٤ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.  

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Eye-blink کتاب زبان بدن (چگونه افکار دیگران را بخوانیم)
  کتاب باشگاه پنج صبحی ها
Book کتاب رستاخیز مردگان
  کتاب ۴۸ قانون قدرت
  کتاب ۳۳ استراتژی جنگ
  کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم
  کتاب هرگز سازش نکنید
  کتاب نبرد من
Book کتاب { چگونه دیگران را روانکاوی کنیم؟}
  کتاب The Art of Seduction

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان