امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تحقق مدیریت هزینه‌های سلامت با الکترونیکی شدن فرآیندها و تجمیع منابع

#1
Exclamation 
تحقق مدیریت هزینه‌های سلامت با الکترونیکی شدن فرآیندها و تجمیع منابع 1

نماینده سازمان جهانی بهداشت در تهران گفت: در صورتی که تجمیع منابع و الکترونیکی شدن اقدامات عملیاتی شود، مدیریت هزینه به خصوص برای سازمان‌های بیمه‌گر را در پی خواهد داشت؛ چرا که بررسی دقیقی بر نحوه پرداخت‌ها صورت می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، دکتر کریستف آندریاس هاملمان به پیشرفت قابل توجه کشورمان در حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: ایران نسبت به سایر کشورهای دیگر با سطح اقتصادی مشابه پیشتاز است؛ به طوری که در جلسات و نشست‌های منطقه‌ای این کشور را به دلیل پیشرفت‌های قابل توجهی که داشته مثال می‌زنیم ولی با این حال راه پیشرفت باز است و می توان به سمت جلو حرکت کرد.
وی ادامه داد: رفع مشکلات اقتصادی دغدغه مسئولان ایران است. بسته سلامت خوبی مطابق استانداردها طراحی شده که سازمان جهانی بهداشت نیز در جریان بوده، ولی مشکل در اجرایی کردن آن است؛ به طوری که بیشترین خدمات با کمترین هزینه ارائه شود تا مردم فشار کمتری داشته باشند.
نماینده سازمان جهانی بهداشت در تهران با بیان اینکه بسته خدمات سلامت مناسب همواره دغدغه دولت و مسئولان وزارت بهداشت بوده است، افزود: بالا رفتن قیمت نرخ ارز، تحریم‌ها و در پی آن عدم همکاری و عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران، مشکلاتی را به وجود آورده است. با وجود این شرایط در جلسات مختلف در وزارت بهداشت بارها شاهد بودیم که مسئولین به دنبال راهکاری هستند که با قیمت مناسب و به بهترین شیوه بسته خدمات را در اختیار مردم قرار دهند.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی به همکاری و تعامل متقابل کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت از جمله ایران و آلمان اشاره کرد و گفت: این اقدام باعث می‌شود که کشورهای عضو تجربه‌های مثبت، آزموده شده و موفق خود را در اختیار دیگر کشورها بگذارند تا مسیر درستی را در برنامه‌ریزی‌ها انتخاب کنند.  
هاملمان افزود: در صورتی که تجمیع منابع و الکترونیکی شدن اقدامات، عملیاتی شود، مدیریت هزینه به خصوص برای سازمان‌های بیمه‌گر را در پی خواهد داشت تا بررسی دقیقی بر نحوه پرداخت‌ها صورت گیرد. در این راستا سازمان‌های بیمه‌گر ایرانی  و آلمانی می‌توانند از تجربیات متقابل یکدیگر بهره‌مند شوند تا هر چه سریع‌تر به اهداف‌شان دست یابند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ✩σραqυєηєѕѕ✭
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هزینه درمان شقاق با لیزر چقدر است؟
  هزینه درمان شقاق با لیزر و عمل جراحی 1402 + تعرفه بیمه
  هزینه درمان کیست مویی با لیزر و عمل جراحی – سال 1401
  هزینه عمل لیزر شقاق و جراحی در بیمارستان خصوصی
  تاثیر جنسیت جنین بر سلامت مادر و کودک
  بزرگترین دشمنان سلامت قلب را بشناسید
  درمان زگیل دست و پا با لیزر یا کرایو؛ علت، علائم و هزینه درمان
  هزینه عمل جراحی هموروئید و درمان بواسیر با لیزر چقدر است؟
  شرایط بیمه برای هزینه عمل کیست مویی با لیزر و جراحی – سال ۱۴۰۰
  ارتباط مصرف سیگار الکترونیکی با تنگی نفس در افراد جوان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان