امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انسان‌ها قطعا موجب تغییرات اقلیمی شده‌اند!

#1
تجزیه و تحلیل جدید داده‌های ماهواره‌ای چهل ساله نشان می‌دهد که مطمئناً بشر به طور فعالانه‌ای موجب تغییرات اقلیمی جهانی شده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان‌ها قطعا موجب تغییرات اقلیمی شده‌اند! 1

به گزارش بیگ بنگ، انکارکنندگان، در برابر شواهد ناگزیر و مسلّم اغلب ادعا می‌کنند که زمین در حال گرم شدن است و بلایای طبیعی فقط به این در حال افزایش است چون راه دیگری ندارد و روند معمول همین است- آنها به اشتباه سماجت می‌کنند که استفادۀ بشر از سوخت‌های فسیلی هیچ ربطی به این مسئله ندارد. در حال حاضر دانشمندان می‌گویند احتمال درست بودن این ادعا فقط یک در میلیون است.

بله کاملاً مطمئنیم

طبق گزارش رویترز احتمال این ادعا که علت تغییرات اقلیمی پیش‌رونده می‌تواند هرچیزی باشد به جز فعالیت‌های بشر، فقط یک در میلیون است. تحقیقات انجام‌شده توسط دانشمندان آزمایشگاه ملی لارنس لیورمور کالیفرنیا می‌گوید به همین دلیل است که اکنون داده‌های اقلیمی به استاندارد جهانی شواهد علمی رسیده است. “بنجامین سانتر”، دانشمندی که این تحقیق را سرپرستی کرد، گفت: «داستان از این قرار است که دانشمندان نمی‌دانند علت تغییرات اقلیمی اشتباه است. ولی ما می‌دانیم.»

هیچگونه عدم قطعیتی وجود ندارد

فرآیند تحقیق علمی هیچوقت عدم قطعیت را حذف نمی‌کند: محققان فرضیه‌های خود را مورد آزمون قرار می دهند تا دنیا را بهتر درک کنند، اما همیشه عوامل دیگری هم وجود دارد که می‌تواند بر یافته‌های آنها تأثیر بگذارد. به بیان دیگر، یک استاندارد طلایی به راحتی به دست نمی‌آید. در این تجزیه و تحلیل جدید، سه مجموعه داده ماهواره‌ای که توسط دانشمندان اقلیم مورد استفاده قرار گرفته بود، بررسی شد.

تجزیه و تحلیل نشان داد که دو عدد از آن مجموعه داده‌ها به این استاندارد طلایی عدم قطعیت رسیده‌اند که بشر در سال ۲۰۰۵ موجب تغییرات اقلیمی شده و مجموعه داده سوم نشان داد که بشر در سال ۲۰۱۶ موجب تغییرات اقلیمی شده است. این سطح از اطمینان که در تحقیقات علمی بسیار غیرمعمول است، تأثیر بشریت بر سیارۀ زمین را به وضوح نشان می‌دهد. و حالا باید بفهمیم که چه کاری باید انجام دهیم. طبق این تجزیه و تحلیل: «بشر نمی‌تواند بهای نادیده گرفتن این نشانه‌های واضح و روشن را بپردازد.»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نقطه ی کور چشم انسان
  انسان حس مغناطیسی دارد
Rainbow تحولات مغز انسان ۳۰ ثانیه پس از مرگ
  شباهت درخت نخل و انسان
  دانستنی جالب انسان
  واقعا انسان‌ها فقط از 10 درصد مغزشان استفاده می‌کنند؟
  چرا نوزاد انسان قادر به راه رفتن نیست؟
  آیا “انسان‎های باستانی” قربانیان انقراض ششم بودند؟
  موی انسان می‌تواند وزن ۲ فیل را تحمل کند!
  آیا می دانید نیمی از بدن انسان را میکروب ها تشکیل داده اند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان