امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گیاه ماریانا و کاربرد های آن

#1
ماریانا یکی از گیاهان کاربردی بوده که از خواص زیادی برخوردار می باشد گیاه ماریانا را برای تنگی واژن بسیار موثر است .

یکی دیگر از معجزات طبیعت که انسان را به حیرت می آورد گیاه ماریانا می باشد این گیاه با خواص فوق العاده ای که دارد برای درمان بسیاری از مشکلات خانم ها استفاده می شود . از این گیاه برای افزایش میل جنسی زوجین ، تنگی واژن بانوان ، عفونت های مزمن و غیره استفاده می شود برای این که از خواص حیرت انگیز این گیاه مطلع شوید با ما همراه باشید !


گیاه ماریانا و کاربرد های آن 1

گیاه ماریانا

تنگ شدن واژن با استفاده از ماریانا
طوری که می دانید زایمان های طبیعی و رابطه جنسی برای یک مدت طولانی باعث بزرگ شدن واژن می شود ، این موضوع برای زوجین بسیار ناخوشایند بوده و باعث کاهش میل جنسی می شود . اما جای نگرانی نیست چرا که گیاهی از دل طبیعت به نام ماریانا وجود دارد که می تواند واژن را به حالت طبیعی آن برگرداند و بسیاری از مشکلات دیگر را درمان نماید . روغن این گیاه می تواند واژن را به حالت اولیه آن برگرداند کافیست این روغن را برای مدتی به طور منظم استفاده نماید .



درمان ترشحات واژن با استفاده از روغن گیاه ماریانا
ترشحات واژن امر طبیعی است که می تواند بیانگر و یا زنگ هشداری در مورد سلامتی رحم را به شما گوش زد کند اگر احساس می کنید ترشحات واژن در شما افزایش یافته است می تواند دلایل زیادی داشته باشد .

عواملی که باعث افزایش ترشحات رحم در خانم ها می شود عبارتند از :

عدم تعادل در هورمون های زنانه
استرس های بیش از حد
رابطه جنسی غیر ایمن
آلرژی های مختلف
سیکل قاعدگی
عفونت ها مزمن
قارچ ها
عوامل فوق می تواند برای خانم ها زنگ خطر  محسوب شود که با ترشحات واژن بیان می شود اما جای نگرانی نیست چرا که ترکیب گیاه ماریانا طوری است که می تواند عواملی که باعث افزایش ترشحات واژن می گردد را در کمترین زمان درمان نماید ، برای این کار کافیست از روغن ماریانا استفاده نماید تا به طور کلی بتوانید این مشکل را برطرف سازید .


گیاه ماریانا و برطرف سازی عوامل بیماری زا
عوامل بیماری زا یا بهتر است بگوییم همان میکروب و ویروس ها موجود که می تواند اثرات ناگواری را از خود بجا گذارند ، این ویروس ها یا میکروب ها به دلیل این که محیط رحم و واژن به طور عموم مرطوب می باشد سریع تکثیر یافته و باعث بروز بیماری ها می شوند .

برای این که مانع بروز بیماری های رحم شوید لازم است از این گیاه استفاده کنید چرا که خاصیت ضد میکروبی داشته  و می تواند در کم ترین زمان ممکن ویروس های واژن را دفع سازد .


گیاه ماریانا و بر طرف سازی خارش واژن
این گیاه علاوه بر این که می تواند باعث تنگی واژن شود خواص داروی دیگری نیز دارد که یکی از مهم ترین آن درمان خارش های واژن است . علت بروز خارش واژن میکروب های دهانه رحم می باشد که می تواند در کمترین زمان باعث بیماری های مختلف شود اما اگر از روغن گیاه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماریانا در طول هفته به مدت سه روز استفاده نماید این خارش را درمان نموده و میکروب های دهانه رحم را از بین خواهد برد .


افزایش میل جنسی را با استفاده از گیاه ماریانا تجربه کنید
این روغن با ترکیب روغن آرگان می تواند باعث افزایش میل جنسی در بانوان و همچنین آقایان گردد ترکیب این دو روغن می تواند باعث بهبود یافتن حس ارتباط بین زوجین شود که در کمتر روغنی می توانید این خواص را مشاهده کنید .



ماریانا برطرف کننده بوی بد واژن
عده زیادی از خانم ها از بوی بد واژن رنج می برند در صورتی که روش های زیادی را امتحان نموده اند اما باز هم این بوی بد از بین نرفته است ، برای این دسته از بانوان ما روغن گیاه ماریانا را توصیه می کنیم ، استفاده یک وعده از این روغن می تواند تاثیر گذاری قابل توجه ای داشته باشد . بوی بدن واژن گاه به دلیل عدم رعایت بهداشت فردی می باشد و گاه به دلیل موجودیت عفونت ها و میکروب های دهانه واژن اما جای نگرانی نیست چرا که گیاه ماریانا خواص ضد عفونی و ضد قارچ دارد که می تواند قارچ های رحم و واژن را درمان نماید .



خلاصه مطلب فوق

بوی بد واژن یکی دیگر از مشکلاتی است که می تواند برای بانوان ناخوشایند باشد برای بر طرف سازی بوی بد واژن لازم است یک بار از روغن گیاه ماریانا را استفاده نماید .

درمانگر بی اختیاری ادرار با استفاده از روغن گیاه ماریانا
خانم های زیادی وجود دارند که بعد از زایمان های طبیعی دچار بی اختیاری در ادرار می شوند برای این که این بیماری را درمان کنید لازم است ماریانا را استفاده نماید مصرف این روغن باعث انقباض مجرای ادراری شده و مانع بی اختیاری ادرار می گردد .







درمان عفونت ها با گیاه ماریانا
عفونت های رحم و واژن یکی دیگر از مشکلاتی است که خانم ها و همین طور دختر خانم ها به آن دچار می شوند ، این عفونت های واژن  می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما با استفاده از روغن ماریانا می توانید این عفونت ها را از بین ببرید .



خلاصه مطلب فوق

اگر می خواهید عفونت های دهانه رحم را از بین ببرید لازم است از روغن ماریانا استفاده نماید .



قارچ های رحم را استفاده از ماریانا درمان کنید
قارچ های رحم یک پدیده بسیار حساس بوده که می تواند برای یک مدت طولانی بدون بروز هیچ گونه علایم  داخل رحم یا واژن فعالیت داشته باشند بعد از بروز علایم قارچ رحم می توانید گیاه ماریانا را استفاده نماید این گیاه خواص آنتی بیوتیکی دارد که می تواند قارچ ها در زمان کم درمان نماید .




نحوه استفاده از روغن گیاه ماریانا
برای استفاده از روغن این گیاه لازم مقداری روغن را با آب مخلوط کرده و داخل یک ظرف بزرگ بریزید و برای ۱۰ دقیقه داخل ظرف نشسته و سپس بدن خود را آبکش نماید ، آسان ترین روش برای استفاده از این روغن روش فوق می باشد البته  روش های دیگر نیز وجود دارد که می تواند برای شما موثر باشد .





کلام پایانی
یکی دیگر از معجزات طبیعت که از خواص فوق العاده ای برخوردار می باشد گیاه ماریانا است این گیاه می تواند برای بسیاری از بیماری های زنانه درمانگر فوق العاده ای باشد به طور مثال : روغن این گیاه می تواند برای درمان عفونت های رحم ، بی اختیاری در ادرار وغیر مفید باشد . علاوه بر این گیاه ماریانا می تواند باعث تنگی واژن شود این خواص ماریانا است که او را منحصر به فرد ساخته و باعث محبوبیت آن در بین خانم ها گردیده است .

منبع : ویکی سرا
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خواص گیاه کاکوتی و کاربرد دارویی آن
  ۲۳ خاصیت فوق العاده گیاه مورینگا برای سلامت بدن و زیبایی پوست و مو
  سم زدایی کبد با استفاده از گیاه خار مریم
  فلووکسامین چیست چه کاربرد و عوارضی دارد؟
  رانیتیدین کاربرد این داروی و عوارض رانیتیدین
  آب گیاه چریش و هویج و خواص شگفت انگیز آن
  زنبق گیاه رنبق و خواص دارویی گیاه زنبق
  روش عضله سازی با رژیم غذایی گیاه خواری
  معجزه گیاه رازیانه برای سلامت خانم ها
  خواص گیاه شیرین‌ بیان چیست؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان