امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی بازی تانکی

#1
بازی تانکی آنلاین یک بازی کاملا رایگان است و هیچ شباهتی به بازی‌هایی که تاکنون انجام داده‌اید، ندارد.

صدای چرخ‌های تانک از خیابان‌ها و میدان‌های نبرد به گوش می‌رسد. دهانه‌ی توپ تانک به سمت هدف نشانه می‌رود و رعشه‌ی تمام‌کننده‌ی یک انفجار، نوید امتیاز جدیدی را می‌دهد. شما وارد یک بازی آنلاین جدید شده‌اید که هیچ شباهتی به بازی‌هایی که تاکنون انجام داده‌اید ندارد. این بار تانک‌ها شوالیه‌ و قهرمان میدان هستند.

تانکی آنلاین جدیدترین بازی آنلاین در ایران است که از طرف سایت سرگرمی وابسته به استودیو بازی سازی سورنا در ایران به صورت رایگان منتشر می‌شود. استودیو سورنا که پیش از این سابقه‌ی درخشان اجرای دو بازی محبوب تراوین و زولا را به صورت آنلاین داشته است، این بار نیز به سراغ یک بازی پرطرفدار آنلاین دیگر رفته است. نام این بازی "تانکی آنلاین" است.
این بازی آنلاین که برای رده‌ی سنی بالای یازده سال طراحی و ساخته شده است یک نبرد جذاب و مهیج و استراتژیک را در قالب یک نبرد زرهی برای گیمرها فراهم آورده است.
جذابیت این بازی برای کسانی که به استراتژی و هیجان علاقه‌مندند دوچندان است. در عین حال در تانکی آنلاین خبری از صحنه‌های خشونت آمیز نیست. به همین علت والدینی که نگرانی‌هایی بابت بازی‌های خشونت‌بار دارند می‌توانند با خیال راحت بچه‌ها را با این بازی تنها بگذارند.
در میدان نبرد هیچ خبری از شخصیت‌های انسانی، سلاح‌های مختلف در دست شخصیت‌های بازی یا صحنه‌های خونین نخواهد بود.
بررسی بازی تانکی 1
سریع و راحت وارد بازی شوید
در بازی تانکی آنلاین شما به تجهیزات سخت افزاری نیاز ندارید؛ تنها چیزی که به آن نیازمندید یک سیستم کامپیوتری و یک اتصال اینترنتی معمولی است. استودیو سورنا که توانسته است بازی زولا و تراوین را حتی برای ضعیف‌ترین سرعت اینترنتی به علاقه‌مندان عرضه کند، این بار هم توانسته است با پشتیبانی مناسب از این بازی، سرور مجهزی برای آن فراهم بیاورد.
 
هوش و قدرت استراتژی بازی خود را بیازمایید
اگر نمی‌دانید با چه محیطی روبه‌رو خواهید بود باید بگوییم که تانکی آنلاین یادآور بازی Battle City است؛ در عین حال که پویایی بازی‌های سه بعدی مدرن تیراندازی را نیز به همراه دارد.
روش جایزه دهی در تانکی آنلاین بدین صورت است که در انتهای هر مسابقه، تانکی آنلاین از طریق سیستم رتبه‌بندی گسترده‌ای که دارد رتبه شما را معین می‌کند. هرچه رتبه و امتیاز بیشتری در این بازی کسب کنید می‌توانید به تانکی قوی‌تر برای بازی دسترسی پیدا کنید. با هر رتبه‌ی جدیدی که بازیکنان کسب کنند، می‌توانند به مراحل، تانک‌ها، میدان‌های جنگ و چالش‌های مختلفی دست پیدا کنند.

 
چرا تانکی آنلاین متفاوت است؟
تصور کنید که شما در یک بازی با قوانین فیزیک دنیای واقعی روبه‌رو خواهید شد؛ به این معنا که تانک‌ها می‌توانند در چاله‌ها گیر کنند یا هنگام سقوط از پل‌ها پشت و رو شوند. پس شما باید با تمرکز و رعایت یک استراتژی مؤثر به میدان وارد شوید.
در تانکی آنلاین شما با محیطی کاملاً سه بعدی روبه‌رو خواهید شد؛ از جمله ساختمان‌ها، دیوارها، پل‌ها، بوته‌ها و درختان که همه فضایی واقعی را مجسم می‌کنند.
نکته‌ی سورپرایز کننده در این بازی آن است که تمام تانک‌های موجود در بازی توسط اشخاص حقیقی در دنیای واقعی کنترل می‌شوند. این موضوع باعث غیر قابل پیش‌بینی بودن تانکی آنلاین شده است و هیجان آن را دو چندان کرده است.
گیمرها می‌توانند در بازی تانکی آنلاین به تنهایی در برابر بازیکنان دیگر در حالت Deathmatch یا حالت کشت و کشتار، یک بازی مرگبار انجام دهند، در حالت Team Deathmatch یا مبارزه تیمی، تیم تشکیل دهند یا در حالت Capture the Flag یا تسخیر پرچم، برای به دست آوردن پرچم بازی کنند. آن‌ها همچنین امکان بازی استراتژیک برای به‌دست آوردن مکان‌های پر اهمیت در حالت Control Points یا کنترل منطقه را دارند.
شما در تانکی آنلاین تانک مورد علاقه‌ی خود را انتخاب می‌کنید. بازیکنان همچنین یک گاراژ هم دارند که در آن امکان تجهیز کردن تانک‌هایشان را دارند. این بازی امکانات فراوانی به کاربران خود ارائه می‌دهد. وجود امکانات گسترده در این بازی آنلاین و رایگان موجب شده که بسیاری جذب این بازی شوند و ساعت‌ها به بازی با آن بپردازند. صدها هزار بازیکن از سرتاسر دنیا در این رقابت مهیج با هم به رقابت می‌پردازند.
 
چگونه تانکی آنلاین بازی کنم؟
برای شروع بازی تنها کافی است به آدرس زیر بروید و در عرض کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید. تمام دستورالعمل‌های این بازی به زبان فارسی است و هیچ نکته‌ی گنگی در این بازی به چشم نمی‌خورد. شما می‌توانید در این بازی هیجان، قدرت استراتژی و اکشن را با هم تجربه کنید. این نکات نیز برای گیمرها جالب توجه است که:
  • بازی تانکی آنلاین نیاز به نصب و راه اندازی ندارد و بلافاصله بعد از ورود به بازی، می‌توانید آن را بازی کنید
  • یک خبر جالب دیگر برای گیمرها در مورد تانکی آنلاین این است که شما می‌توانید به راحتی و خیلی سریع با اکانت تلگرام خود وارد آن شوید و از بازی در آن لذت ببرید

تریلر
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آب کم است
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آن را اسراف نکنید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
water is low
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Do not waste it
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الماء قلیل
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لا تسرفوه






پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی call of duty در ایران تحریم شد + بازی پابجی در ایران فیلتر شد
  توضیحات کامل بازی erevollution + فیلم آموزشی بازی
  سخت ترین بازی دنیا(بازی کنید)
  طراحی و ساخت بازی انلاین + سورس بازی + اسکریپت
  بازی تحت وب و معتاد کننده tanki online(تانکی انلاین)
  بازی 100 خونه در شانس بازی
  تانکی آنلاین
Brick بهترین بازی انلاین سال 2012 جهان(برای کمک به ایران مجازی توی این بازی بیا داخل)
  بازی آنلاین و زیبای تام و جری + عکس ( حتما بیاین و بازی کنید! )
  یه بازی باحال!بیا تو بازی کن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان