امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چند کتاب جدید برای بچه‌ها منتشر شد! (:

#1
Big Grin 
چند کتاب جدید برای بچه‌ها منتشر شد! (: 1


کتاب‌های «خانم گرانجی آشپز خارجی»، «خانم روشه دلش خوشه» و «خانم ماساتی معلم احساساتی» از مجموعه «مدرسه عجیب و غریب»، «غول اسپاگتی» از مجموعه «ماجراهای کارآگاه ماریلا»، «سده‌های میانی مصیبت‌بار» از مجموعه «تاریخ ترسناک» و «دره مردگان راه رونده» از مجموعه «دشت پارسوا» به تازگی راهی بازار شده‌اند.
به گزارش ایسنا، از مجموعه «مدرسه‌های عجیب و غریب» کتاب‌های «خانم گرانجی آشپز خارجی»، «خانم روشه دلش خوشه» و «خانم ماساتی معلم احساساتی» نوشته دَن گاتمَن با ترجمه محبوبه نجف‌خانی و با تصویرگری جیم پایلوت هرکدام در ۸۸ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۴ هزار تومان در نشر افق منتشر شده‌ است.  
 در نوشته پشت جلد «خانم گرانجی آشپز خارجی» می‌خوانیم: آخه حلزون هم شد غذا؟
خانم گرانجی خنده‌دار حرف می‌زند، چون از یک کشور دیگر آمده که اسمش فرانسه است. او خیال می‌کند سالن استفراغات مدرسه یک رستوران شیک و پیک است! تازه، روی پوره سیب‌زمینی یک پیغام رمزی نوشته. خانم گرانجی عجیب‌ترین آشپز کل تاریخ جهان است.
 در پشت جلد کتاب «خانم روشه دلش خوشه» نوشته شده است: خانم روشه، معلم زبان اسپانیایی، همه جای مدرسه گیاه دارواش آویزان کرده! از طرفی قرار است توی جشن بزرگ مدرسه آقای ناوال بابانوئل شود، نکند اِی.جِی باز هم دسته گل به آب بدهد و جشن را به‌هم بریزد؟
در نوشته پشت جلد «خانم ماساتی معلم احساساتی» عنوان شده است: ای بابا! این معلم ما هم که مدام اشکش به راه است! ماه شعر ملی است. خانم ماساتی که معلم برنامه بچه‌های باهوش و بااستعداد است، به شعر و شاعری علاقه زیادی دارد. غروب خورشید را که می‌بیند، احساساتی می‌شود و می‌زند زیر گریه. او فکر می‌کند پسرها باید احساساتی باشند و مدام با قافیه حرف می‌زند! یعنی زندگی اِی.جِی دوباره مثل اولش می‌شود؟
دن گاتمن (۱۹۵۵) در نیویورک به دنیا آمد. روان‌شناسی خواند، مجله منتشر کرد، برای بزرگ‌ترها کتاب ورزشی درآورد و از این جور کارهای گنده و مهم انجام داد! اما چون عشقش نویسندگی بود، بعد ازهمه این کارها نشست و برای کودکان داستان‌های طنز نوشت. گاتمن کودکان را خیلی دوست دارد.



چند کتاب جدید برای بچه‌ها منتشر شد! (: 1

 همچنین کتاب «غول اسپاگتی»  نوشته کیت پنکهرست با ترجمه ریحانه جعفری از مجموعه «ماجراهای کارآگاه ماریلا» در ۱۷۶ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۲ هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: هیچ معمایی خیلی پیچیده و هیچ مشکلی حل‌نشدنی نیست. اما اگر می‌خواهی کارآگاهی حرفه‌ای شوی، باید خوب حواست را جمع‌ کنی تا بفهمی آیا واقعا یک غول پاگنده عاشق اسپاگتی توی جنگل مخفی شده است یا نه؟!



چند کتاب جدید برای بچه‌ها منتشر شد! (: 1

دیگر کتاب چاپ‌شده در نشر افق، کتابی از مجموعه «تاریخ ترسناک» با عنوان «سده‌های میانی مصیبت‌بار» نوشته تری دیری با ترجمه پیمان اسماعیلیان و تصویرگری مارتین براون است که در ۱۳۶ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و بهای ۲۲هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: تاریخ با تکه‌های زشت جاافتاده‌اش!
«سده‌های میانی مصیبت‌بار» شما را به روزگار طاعون و جنگ و شکنجه می‌برد، به دورانی که زنان کلاه‌های بلند نوک‌تیز سر می‌کردند و دهقان‌ها بدجور بی‌اعصاب و شورشی بودند.
حالا آیا می‌خواهید بدانید که...
دلقک‌های درباری چه لطیفه‌هایی تعریف می‌کردند؟
چرا پرهای ماتحت مرغ‌ها را می‌کندند؟
شیره ده‌ساله به درد چه کاری می‌خورد؟
پس کتاب را بخوانید تا از تمام حقایق حقارت‌بار سده‌های میانی باخبر شوید و به تماشای نمایشی ترسناک‌تر از همیشه بنشینید؛ نمایشی مرگ‌بار با حضور سلحشوران گردن‌کلفت، دهقان‌های جان برکف و بچه رعیت‌های بخت‌برگشته!
تاریخ هرگز این‌چنین ترسناک نبوده است!


چند کتاب جدید برای بچه‌ها منتشر شد! (: 1

همچنین «دره مردگان راه‌رونده» از مجموعه «دشت پارسوا» نوشته مریم عزیزی در ۲۱۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۵هزار تومان در نشر افق راهی بازار شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: آبتین زمزمه کرد: «وقتی برگردی!» لحنش معمولی بود اما ریشه موهایش سرخ‌رنگ شده بود: «این مدت نمی‌دیدمت اما می‌دونستم هستی، فقط کاری نکن که دیگه نه ببینمت و نه دیگه باشی.»
جام را دستش داد: «اینو توی مغزت فرو کن که باید برگردی و همه چی رو برای آبتین فیروزی هم تعریف کنی. کاری نکن مجبور شم خودم بیام برگردونمت.»



چند کتاب جدید برای بچه‌ها منتشر شد! (: 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Eye-blink کتاب زبان بدن (چگونه افکار دیگران را بخوانیم)
  کتاب باشگاه پنج صبحی ها
Book کتاب رستاخیز مردگان
  کتاب ۴۸ قانون قدرت
  کتاب ۳۳ استراتژی جنگ
  کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم
  کتاب هرگز سازش نکنید
  کتاب نبرد من
Book کتاب { چگونه دیگران را روانکاوی کنیم؟}
  کتاب The Art of Seduction

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان