امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش رئیس اینستاگرام به انتقادات سلنا گومز

#1
آدام موسری رئیس تازه‌گماشته‌شدۀ اینستاگرام در مصاحبه با رادیو 1 بی‌بی‌سی در واکنش به سخنان اخیر سلنا گومر در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر اینکه اینستا باعث افسردگی او شده است و اینکه او اپ آن را از روی گوشی خودش حذف کرده، گفت: ما دلمان نمی‌خواهد در این شبکه کسی افسرده شود، اما حقیقت این است که نمی‌توانیم کاری بکنیم که هیچ انسانی حرف‌های آزاردهنده بر زبان نیاورد.

سلنا گفته بود که اینستا باعث می‌شود که حسی بدی نسبت به خودم داشته باشم؛ و نگرش‌ام نسبت به بدن‌ام عوض شود.

موسری در واکنش به این سخنان سلنا گفت که شنیدن این سخنان باعث یأس و تاسف او است، اما آنچه که سلنا در اینستا با بیشتر 100 میلیون دنبال‌کننده تجربه می‌کند متفاوت از آن چیزی است که یک کاربر عادی تجربه می‌کند. دنیای یک چنین افرادی کاملا متفاوت است. اینستا در تلاش است که سلنا و تمامی کسان دیگری که از آن استفاده می‌کنند در این فضا تجربیات مثبتی را از سر بگذرانند.

موسری گفت که دلش می‌خواهد مستقیم با سلنا صحبت کند تا بفهمد او چه ایده‌های درباره بهبود اینستا دارد. اگر او فکر می‌کند که چیز خاصی وجود که به درد اینستا می‌خورد یا نمی‌خورد، من مشتاق شنیدن آن هستم. ما از شنیدن انتقاد بدمان نمی‌آید. ما دوست داریم گفتگو کنیم.

او در ادامه گفت که ابزارهایی که برای نوجوانان کم و سن سال 14-15 ساله طراحی می‌کنیم باید متفاوت از ابزارهای دیگر باشد. نیاز است که لایک‌های اینستا را برایشان خصوصی کنیم تا فضای رقابتی‌ای که در میزان بازخورد پست‌های ارسالی میان‌شان وجود دارد کمتر بشود. اینستا در نظر دارد که روش‌هایی را برای ریپورت و بلاک محتوای آزاردهنده پیش از آنکه در دنیای واقعی صورتی وخیم به خود بگیرد معرفی کند، همچنین امکانی را می‌خواهیم ایجاد بکنیم که افراد بفهمند که آیا مطالب پست ارسالی شان باعث ناراحتی دیگران می‌شود یا نه.

او در ادامه گفت که این‌گونه انتقادات که به اینستا وارد می‌شود مفید است، چون کمک می‌کند که بتوانیم مسائل موجود در دنیای آنلاین را برطرف کنیم.  

او درباره آزار و اذیت موجود در اینستا نیز گفت که مساله آزار و اذیت از مدت‌ها پیشتر در جوامع انسانی وجود داشته و تنها با ظهور اینترنت در درون آن نیز شیوع پیدا کرده است. راه حل این مساله به فراسوی مرزهای دنیای مجازی باز می‌گردد. ای نکته‌ای است که گاه کمتر به آن توجه می‌شود.

آدام موسری که از اکتبر سال گذشته به مدیریت اینستا گماشته شده در ادامه گفت: گاهی برای ما خوشایند نیست که مورد انتقاد قرار بگیریم و اشتباهات‌مان را علنی بیان کنند، اما در کل فکر می‌کنم این موضوع یک نوع پویایی سالم و مفید می‌تواند باشد. تفحصاتی که از سوی مراکز دانشگاهی، نظارتی و سیاسی صورت می‌گیرد به نظرم در کل امری خوب و مفید است. وقتی مشکلی پیش می‌آید، اینستا در تلاش است که در اسرع وقت به آن رسیدگی کند.

او گفت که هر چه تعداد بازدید از یک محتوای غیرقانونی بیشتر باشد سرعت رسیدگی به آن نیز بیشتر خواهد بود؛ مثلا یک پست با صدها هزار بیننده را خیلی زودتر از یک پست با تنها چند ده بیننده مورد بررسی قرار خواهیم داد.

او در ادامه می‌گوید که ارتباط مردم با یکدیگر کلی مزایا و چیزهای خوب با خودش به همراه دارد. ما وقتی کارمان را شروع کردیم، تمرکزمان روی جنبه های مثبت قضیه بود و هنوز هم عقیده‌مان بر همین است. ما تمرکز زیادی روی جنبه‌های منفی ارتباط مردم با یکدیگر نداشتیم . تکنولوژی خوب و بد ندارد – تنها همان چیزی است که هست. شبکه‌های اجتماعی می‌توانند جنبه های خوب و بد را در کنار هم داشته باشند. ما باید بیشتر تلاش بکنیم تا جنبه های منفی را تشخیص بدهیم.

موسری در پایان تاکید کرد که اینستا نیز مانند هر چیز دیگر باید به اندازه مورد استفاده قرار بگیرد: من فکر می‌کنم که برای انجام دادن هر کاری باید محدودیتی وجود داشته باشد. فرقی نمی‌کند که حالا این موضوع تلویزیون دیدن باشد یا فعالیت در اینستا یا ورزش کردن.

 
واکنش رئیس اینستاگرام به انتقادات سلنا گومز 1
انسان تنها یا موجودی فروتر از انسان است یا فراتر؛
به عبارتی یا حیوان است یا خدا. 


پاسخ
 سپاس شده توسط رها جوووون.لپتاپ ، سهَ‌ند ، _.miss_.em ، SABER ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، Aesthetic
آگهی
#2
با سلنا موافقم اینستا خیلی فضای جالبی نیست و زیاد وقت ادم رو میگیره همش زندگی های فیک همش ما بالاییم و خودم چند وقت پیش پاکش کردم
we don’t care what them people say.
پاسخ
 سپاس شده توسط Actinium ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، Aesthetic
#3
به هر رو سلنا بزرگ بانوی عالم بشریت است که ریاست اینستا باید در جهت منویات او گام بردارد. اما سلنا نیز بسیار حساس است؛ اینکه بخواهیم در فضای عمومی اینستا که از تمامی نژادها، فرهنگ ها و قشرها جمع آمده، همه مردم به شیوه نجبا و اشراف رفتار کنند نوعی آرمانگرایی است که به هیچ رو لااقل تا چند قرن آینده محقق نخواهد شد. 

سلنا نیز بهتر است به جای این قرتی بازی ها آلبومش را روانه بازار کند.
انسان تنها یا موجودی فروتر از انسان است یا فراتر؛
به عبارتی یا حیوان است یا خدا. 


پاسخ
 سپاس شده توسط Aesthetic ، †cυяɪøυs†
#4
برای وقت گذروندن خوبه ولی بقیه موارد؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واکنش رئیس اینستاگرام به انتقادات سلنا گومز 1

ما روحمون به خون آلوده ست. ما هزارتا احساسو کشتیم.....
پاسخ
 سپاس شده توسط AMIRMAHDI_AEZAZI
#5
(09-08-2019، 10:45)Open world نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
برای وقت گذروندن خوبه ولی بقیه موارد؟

اره برای وقت گذروندن خوبه
البته برای خیلی چیزا ها ی دیگه خوبه
مثل تبلیغ یک کلا
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ
 سپاس شده توسط AMIRMAHDI_AEZAZI
#6
مطلب خوبی بود
♜⇦بــــَرا دو , ســـِه دقــــه لـــــاس ، بــــِه هر کـــِســـی نــــَگو عشقم⇨♜

✔◀✘عشق حرمت داره !✘▶✔
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش امیر تتلو به مرگ مرتضی پاشایی
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
  اینستاگرام به پست مدونا درباره بیماری کرونا برچسب گمراه کننده زد!
  واکنش های توییتری به حاشیه های اخیر امیرتتلو
  دکوراسیون منزل زیبای سلنا گومز*خیلی خوجله ^__^
Music سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!
Music حمایت سلنا گومز از مهاجران غیرقانونی
  سلنا گومز: سرانجام به سنی رسیده‌ام که تنها بودن را دوست دارم
  سلنا گومز: آهنگ‌هایی که از لحاظ عاطفی با مردم ارتباط برقرار می‌کنند محبوب من هستند
Music واکنش عضو شورای شهر به اجرای رسمی و غیررسمی گروه‌های موسیقی پایتخت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان