امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین cms چیه؟

#1
Wink 
سیستم‌های مدیریت محتوای بسیاری وجود دارد که هر کدام از نقاط قوت و ضعف خاصی برخوردار هستند و به طور قاطع نمی‌توان گفت که کدام پنل مدیریت محتوا از دیگری برتری دارد. لذا پرسش و پاسخ در این مورد کاری بیهوده است؛ زیرا یکی بهترین سی ام اس را سیستم مدیریت محتوای وردپرس و دیگری دروپال می داند. برخی از این CMSها برای وبلاگ‌ نویسی و برخی برای اداره سایت های چندزبانی مناسب هستند.

به جای طرح این سوال که بهترین سیستم مدیریت محتوا کدام است بهتر است این گونه بیان کنیم که با توجه به هدفی که از طراحی سایت خود دنبال می‌کنیم کدام سی ام اس پاسخگو نیاز ما است؟

با توجه به آنچه گفته شد باید طبق نیاز خود یکی از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) را انتخاب کنیم. اگرچه برخی از سی ام اس‌ها مانند وردپرس و جوملا از محبوبیت بیشتری برخوردارند؛ اما به طور قطع نمی‌توان آنها را بهترین سیستم مدیریت محتوا در همه زمینه‌ها معرفی کرد. در این مقاله از دکتر وردپرس سعی می‌شود تا تعریفی از CMS ارائه شده و بهترین‌های این حوزه به اختصار توضیح داده شوند.
CMS چیست؟

تعریف CMS که مخفف اصطلاح Content Management System است به معنی سیستم مدیریت محتوا یا پنل مدیریت یک سایت است و نرم افزاری است که جهت مدیریت ساده و به روزرسانی محتوای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. cms تمامی ابزارهای لازم برای مدیریت یک سایت را دارد. CMS چرخه زندگی یک صفحه وب را از ایجاد و بروزرسانی تا انقراض آن در بر می‌گیرد.در وب سایت‌هایی که با سیستم مدیریت محتوا ایجاد شده اند مطالب ،عکس‌ها و فیلم‌ها را می توان بدون نیاز به علم برنامه نویسی مدیریت کرد. سه نمونه از معروف‌ترین سیستم های مدیریت محتوا که به رسمیت شناخته شده اند عبارتند از:جوملا،وردپرس و دروپال.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://doctorwp.com/best-cms/
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان