امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398

#1
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 9 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، عملگرا، احساساتی، با صداقت، طرفدار سادگی، سخاوتمند و دارای قدرت تخیلی قوی هستید. شما ذهنی بسیار قوی دارید و قدرت درک و یادگیریتان نیز بسیار بالا است و معتقد هستید که هیچ وقت برای یاد گرفتن دیر نیست. شما رفتار و شخصیتی خوشایند دارید که باعث محبوبیت شما می شود، اما دمدمی مزاجی و ولخرجی را باید کنار بگذارید. امسال باید اولویت هایتان را برای خود مشخص کرده و روی آنها تمرکز کنید تا تلاش هایتان نتایجی را که انتظار دارید برای شما به همراه داشته باشند. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید امسال به ثمر خواهند نشست و سود زیادی را برای شما به همراه خواهند آورد. درگیری هایی که برای مدتی طولانی در ارتباط با یک ملک داشته اید امسال بالاخره به صورت دوستانه ای به نتیجه خواهند رسید. برنامه ریزی های جدیدی که برای آغاز کارها و پروژه های جدید انجام داده اید به خوبی پیش خواهند رفت و شروع موفقیت آمیزی خواهند داشت. روابط خانوادگیتان به خوبی پیش خواهند رفت و همسر و فرزندانتان شما را غرق در عشق و محبت خود خواهند کرد. از لحاظ وضعیت سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما برای اینکه خیالتان از این بابت کاملا راحت باشد بهتر است از مصرف هرگونه دخانیات خودداری کنید و به رژیم غذاییتان نیز توجه بیشتری داشته باشید. روابط عاطفی شما امسال با مشکل خاصی همراه نخواهند بود، اما منتظر اتفاقات غیرمنتظره هم نباشید. ماه های مهر، دی و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز ممکن است برای شما یک روز همراه با بحث و جدل باشد. دیگران مدام در حال مخالفت و مشکل تراشی هستند و این موضوع می تواند در پیش بردن برنامه روزانه تان مشکلات جدی ایجاد کند. شما هم به اندازه دیگران لجباز و سرسخت هستید و هیچ یک از دو طرف قصد کوتاه آمدن ندارند. خودتان را برای یک روز پرماجرا آماده کنید. امروز هیچ چیزی از نگاه تیز بین شما دور نخواهد ماند و به همه چیز توجه خواهید کرد. حس ششم شما قویتر از هروقت دیگری کار می کند، مغزتان به تیزی شمشیر و احساستان فوق حساس است. امروز تمام روز رادارهایتان با قدرت تمام فعال خواهند بود و با تلاش بسیار کم خواهید توانست به موفقیت های بسیار زیاد دست پیدا کنید.
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز انعطاف پذیری شما به آزمایش گذاشته خواهد شد. خوشبختانه شما خواهید توانست با توانایی فوق العاده ای خودتان را با شرایط مختلف وفق داده و تغییرات لازم را به موقع در برنامه هایتان ایجاد کنید و همچون موج سواری ماهر بر موج تغییرات سوار شوید. این کار به شما کمک خواهد کرد بیشتر کارهایتان را با موفقیت به انجام برسانید. آرام و منطقی باشید و نگذارید احساسات دیگران شما را تحت تاثیر قرار دهند. ممکن است کمی تمایل به تنبلی داشته باشید. اگر دلتان می خواهد روی مبل لم بدهید و هیچ کاری نکنید، اشکالی ندارد. اما یادتان باشد که انرژی بسیار زیادی در درونتان دارید که اگر بخواهید از آن استفاده کنید برای شما نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز شما توانایی خیلی بالایی در حل کردن هر گونه معمایی دارید و می توانید به خوبی دلایل اصلی مشکلات و مسائل مختلف را پیدا کرده و برای آنها راه حلی بیابید. این موضوع باعث می شود که شما در انجام پروژه مهمی که در دست اقدام دارید و همچنین انجام مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید به خوبی عمل کنید. ایده هایی که به سرتان می زنند را عملی کرده و به سادگی و با روبرو شدن با مشکلات کوچک میدان را خالی نکنید. شما گاهی احساسات خود را از دیگران مخفی می کنید و به آنها به چشم نقطه ضعف خود نگاه می کنید، اما احساساتی بودن شما در واقع یکی از ویژگی های ارزشمند شماست، از بیان احساس خود هراس نداشته باشید.
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز اتفاقاتی که اصلا انتظارش را ندارید برنامه هایی که برای روز خود داشته اید را به هم خواهند ریخت و این نکته مهم را به یادتان خواهند آورد که گاهی کنترل کارها از دست ما خارج است و تنها کاری که از دستمان بر می آید این است که خودمان را با جریان اتفاقات هماهنگ کنید. دوستان و اعضای خانواده از شما انتظار دارند که در فعالیت های گروهی آنها شریک شوید، اما شما وقت کافی برای این کار را ندارید. کارهای بسیاری در انتظارتان هستند که باید انجام شوند و مدام هم یک چیزی پیش می آید که مزاحمتان شود و کارهایتان را به تعویق بیندازد. خونسردی خودتان را حفظ کنید و در آرامش کارها را تا جایی که از دستتان بر می آید پیش ببرید.
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز انرژی شما خیلی بیشتر از حالت عادی شده است و آنقدر سرحال و پرانرژی شده اید که مدت ها از آخرین باری که چنین احساسی داشته اید می گذرد. این طوری به نظر می رسد که شما دارید شروع تازه ای را تجربه می کنید و این فرصت به شما داده شده است تا با نگاهی نو به همه چیز نگاه کنید. یادتان باشد که اگر می خواهید امروز پیروز و موفق باشید باید حساسیتی بیش از همیشه داشته باشید. اگر قرار بوده است کاری را به انجام برسانید که هنوز چند روز برای تکمیل آن فرصت دارید به شما توصیه می شود که همین امروز آن را به انجام برسانید و منتظر فرا رسیدن موعد نهایی نباشید. ممکن است روزهای آینده به اندازه ی امروز خوش شانس نباشید.
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز به نظر می رسد که همه چیز با شما سر جنگ و ناسازگاری دارد و اطرافیانتان و همچنین موقعیت هایی که در آنها قرار می گیرید برایتان تا حدود زیادی غیر قابل تحمل شده اند. یادتان باشد راهی را که در حال حاضر دارید طی می کنید خود شما انتخاب کرده اید. شاید موانعی که سر راهتان قرا گرفته اند را پیش بینی کرده باشید، شاید هم نکرده باشید، بهر حال راه فراری ندارید و باید با آنها مقابله کنید. بهترین راه برای اینکه امروز را به خوبی بگذرانید این است که بین درون و بیرونتان تعادل را برقرار کنید. نه تمام سردرگمی و خشمتان را سر دیگران تخلیه کنید و نه تمام احساسات خود را سرکوب کرده و در درونتان مخفی نگه دارید!
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز سعی کنید در هر گروه و جمعی که قرار می گیرید جزء افراد پیشرو باشید و روحی جسور داشته باشید و خودتان را برای ماجراجویی و هیجان آماده کنید. شما به طور غریزی برای چالش های تازه آماده اید و نباید این فرصت فوق العاده برای کسب تجربه های جدید را به راحتی از دست بدهید. تنها چیزی که امروز می تواند سد راهتان شود و سرعتتان را کم کند ذهن منطقی تان است. البته که داشتن عقل و منطق کاملا ضروری است، اما نباید خودتان را قربانی احتیاط غیر ضروری بکنید که سعی دارد شما را از هر هیجانی دور نگه دارد. امروز احتیاط را کنار بگذارید و خیالتان هم راحت باشد که هیچ اتفاق بدی برایتان نخواهد افتاد.
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز ذهن شما به طور غافلگیر کننده ای در آرامش به سر می برد و هیچ خبری از افکار آشفته و درهم و برهم همیشگی تان نیست. تفکر شما در حال حاضر با اهدافی که برای خودتان تعیین کرده اید در هماهنگی کامل به سر می برد و می توانید با ذهنی باز در راه رسیدن به خواسته ها و اهدافتان تلاش کنید. چند روز گذشته زمانی برای تفکر و برنامه ریزی بوده اند و حالا زمان آن فرا رسیده است که نقشه هایی را که برای خودتان کشیده اید عملی کنید. چند روز آینده با جنب و جوش و فعالیت زیادی همراه خواهد بود و باید حداکثر توانتان را به کار بگیرید و از هر چیزی که تمرکزتان را به هم می ریزد دوری نمایید.
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز حالتان خوب است و از صبح که بیدار می شوید حس خیلی خوبی دارید. اعتماد به نفس شما به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و همین شما را قادر می سازد تا در انجام هر کاری که به عهده می گیرید موفق باشید. چند روز گذشته اوضاع آرام و تا حدود زیادی برای شما کسل کننده بوده است، شما از چند روز بیکاری خسته شده اید و امروز آماده اید تا با قدرتی بیش از همیشه کارهایی را که در برنامه امروزتان جای داده اید به انجام برسانید. باید مواظب باشید که بیش از اندازه عجولانه رفتار نکنید، در غیر این صورت ممکن است جزئیات مهمی را که روی نتیجه ی کارتان اثر مستقیم خواهند داشت را نادیده بگیرید.
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز ذهن و احساس شما در دو طرف یک حصار قرار گرفته اند و تعادل برقرار کردن بین آنها کاری دشوار به نظر می رسد. ذهن شما در حال حاضر در جهت ثبات و آرامش حرکت می کند اما قلبتان به دنبال جنب و جوش و حرکت است. متأسفانه چنین حالتی نتایج مثبتی را برای شما به همراه نخواهد داشت و مانع داشتن عملکردی مناسب خواهد بود. در اولین گام باید سعی داشته باشید که بین این دو تعادل ایجاد کنید. مسئولیتی به عهده ی شما گذاشته شده است که هر چه بیشتر برای انجام آن تلاش می کنید کمتر موفق می شوید. چرا برای انجام این کار از شخصی که در این زمینه توانایی لازم را دارد کمک نمی گیرید؟
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز ممکن است به صورتی کاملا ناگهانی و غیرمنتظره کارها و مسئولیت های زیادی به عهده ی شما گذاشته شوند. شما بدون شک در انجام این کارها موفق خواهید بود، زیرا در انجام همزمان چند کار مختلف توانایی زیادی دارید و خودتان هم بعد از چند روز تعطیلی سرحال و پرانرژی هستید و دوست دارید حسابی کار کنید. اما ممکن است همزمان صدایی از درونتان شما را به سکون و آرامش دعوت کند. شاید چنین حس دوگانه ای برایتان عجیب باشد، اما ایجاد تعادل بین این دوحالت به هیچ وجه غیرممکن نخواهد بود. سعی کنید ساعات پایانی روز را به استراحت اختصاص دهید و به کارهایی که در طول روز انجام داده اید فکر کنید.
فال روزانه یکشنبه 9 تیر 1398 1
امروز شما با ذات جنگجویتان که شما را به تلاش برای رسیدن به رویاهایتان تشویق می کند در هماهنگی کامل به سر می برید. تنها قسمتی از این کار که برایتان دشوار خواهد بود این است که چطور مسیرتان را آغاز کنید. اگر فکر می کنید خودتان به تنهایی از پس برنامه ریزی برای کارهایتان برنخواهید آمد از یک نفر که می دانید از دانش و تجربه ی کافی برخوردار است کمک بگیرید. اگر افکار و ایده های تعصب آمیز اطرافیانتان شما را از کاری که می خواهید انجام دهید و هدفی که به دنبالش هستید باز می دارند. بهتر است سریع واکنش نشان ندهید و سعی کنید به موقعیت از دید آنها نگاه کنید تا بتوانید نقاط مشترکی یافته و روی آنها کار کنید تا بین دو طرف تعادل ایجاد کنید.
گاهے اوقات سخت مے گذرد ، ولے مے گذرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فال روزانه در روز 13 اسفند 1399
  فال روزانه - پنج شنبه 27 شهریور 1399
  فال روزانه جمعه 23 خرداد 99
  میزان استرس شما چقدر است و چطور می‌توانید استرس روزانه‌تان را کاهش دهید؟
  فال روزانه ۳۰دی سال۹۸
  تاپیک جامع فال روزانه
  فال روزانه یکشنبه 15 دی 98
  فال روزانه سه شنبه 26 شهریور 1398
  فال روزانه سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
  فال روزانه دوشنبه 10 تیر 1398

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان