امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ]

#1
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

مقدمه: سلامـ <:
این تایپکـ صرفا برای علاقمندانِ به این عرصه روح نواز هست و جهت آشنایی بیشتر با کسایی که "لایقِ شناخته شدن هستن!" نه امثال حمید صفت ها و مهرابُ اینا (;
گروه هایی که قراره درموردشون بحث و غیره شه  مُلتفــِ ـت ، پلاکـ ، دیـ ـوار ، مِلّـ ـی    | چیزی که الان زیاده خوانندس در همه سبک های موسیقی، اللخصوص این سبک که یک سری مُدَعی خالی از استعداد در حال اشباع کردنش هستن و در حال حاضر اگه یکی که واقعا کارش خوب باشه بخواد دیده شه باید خیلی تقلا کنه یا پارتیش قطور باشه به این صورت که یکی که دستش تو کاره راش بندازه. این تایپک قصد داره مستقیما عنوان کنه که خوبایِ رپ کیا هستن!، کیا باید بیشتر شناخته بشن!*،  فعلا داستان تایپک حول محور معرفی میچرخه ، اگه حالُ وقتی بود 'شاید' یه سری اخبارُ ... مربوطه هم قرار بگیره.
ممکنه گروه های دیگه ای هم باشن که هستن و ذکر نشد چرا که در حد و قواره این بزرگواران نیستن( کاغذ هم فقد به این خاطر نیس که خیلی دیگه روش ویراژ داده شده تو انجمن، و چیز جدیدی برای گفتن نیست،اینکه خودمم حال نکردم  شاملش کنم هم بی تأثیر نبوده.. |:
ملتفت که خب قطعا شناخته شدس ولی چیزی که باید درمورد بقیشون بدونید اینه که فوق العادَن!
 و اینکه ممکنه یه سری از متن های جمع آوری شده قدیمی باشن پس تا جایی که اطلاعات من قد میده یه چیزایی نسبتا کوتاه اضافه میشه.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -









دیـوار


ایـن صـ ـدایِ دیـ ـواره ..!

 + عکس یخورده قدیمیه و بهرام که خیلی ساله جدا شده از گروه و صرفا این عکس کامل ترین عکسی بود که میشد گیر آورد.

[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1




دیوار در ابتدا نام سایتی تفریحی بود که مهدی پورداد در سال 1384 راه اندازی کرد . اواخر سال 84 همراه با دوران اولیه گسترش فرهنگ هیپ هاپ در ایران ، سایت دیوار در بخش انجمن های خود به بررسی موضوعاتی در این باب پرداخت که بعد ها باعث شد این سایت به طور کلی به موضوع هیپ هاپ ایران اختصاص داده شود اما دلیل اصلی شناخته شدن این تشکل ، راه اندازی پادکستی با نام  رادیو دیوار است که در سال 84 با پیشنهاد مهدی پورداد به احسان قره ضیاالدینی ( آتور ) صورت گرفت. اولین نسخه رادیو دیوار در چهارم دی ماه هشتاد و پنج با تهیه کنندگی احسان قره ضیاالدینی و با گویندگی مهدی پورداد ، شاهین پژوم و عارف خوشنژاد و با کمک بامداد ضبط و پخش شد رادیو دیوار اولین پادکست اختصاصی و اولین رادیوی اینترنتی است که اختصاصا به موضوع هیپ هاپ ایران می پردازد از رادیو دیوار تعداد یازده نسخه با موضوعات و برنامه های مختلف ، از جمله مصاحبه با هنرمندان ، اخبار ، نقد و بررسی و آموزش و ... درباره هیپ هاپ پخش شد. که آخرین نسخه آن در اردیبهشت ماه سال 87 تهیه و پخش شد که به معرفی آلبوم بیست و چهار ساعت از بهرام پرداخت به پیشنهاد رادیو زمانه ، برنامه های رادیو دیوار از نسخه ششم به بعد هر هفته از این رادیو  پخش می شد و تعدادی هم برنامه ی اختصاصی برای رادیو زمانه تولید شد که فقط به پخش آهنگ های رپ فارسی می پرداخت. که این موضوع بعد ها به یکی از دلایل بازداشت اعضای دیوار تبدیل شد .



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1
 
در سال 86 دیوار تصمیم گرفت وارد عرصه تولید موسیقی شود و در همین راستا شروع به مذاکره و استعداد یابی کرد و در نهایت با بهرام ، بابک تیغه ، گروه تن به ده ، نیموش و ساچمه و با مدیریت احسان قره ضیاالدینی و مهدی پورداد کار خود را شروع کرد. از اولین کارهای منتشر شده از دیوار می توان به « مرگ رپ فارسی » ، « پایه ی کار » و « دیوار بتون » اشاره کرد. چندی بعد ابتدا بابک تیغه و سپس گروه تن به ده به صورت توافقی از دیوار جدا شدند . از دیوار کارهای متعددی منتشر شد اما مهمترین آنها آلبوم « بیست و چهار ساعت » از بهرام است که یکی از بهترین آلبوم های منتشر شده در موسیقی زیرزمینی ایران به شمار می رود. این آلبوم که آهنگ سازی و مدیریت اجرایی آن با آتور بود ، شهریور ماه سال هشتاد و هفت به صورت سی دی و در اینترنت پخش شد . بازداشت و تشکیل پرونده برای اعضای دیوار و پلمپ دو استودیوی این تشکل که در اسفند ماه سال هشتاد و هفت اتفاق افتاد باعث شد وقفه ای طولانی مدت در کار این تشکل به وجود آید . بهرام و احسان قره ضیاالدینی یک هفته در بند 209 اوین بازداشت بودند و استودیوی اصلی دیوار و استودیو 44 هم به مدت هشت ماه پُلمپ شدند . پس از این اتفاق ساچمه و نیموش نتوانستند این وقفه را در کار این تشکل تحمل کنند و در بهار هشتاد و هشت از دیوار جدا شدند . از دیگر فعالیت های دیوار می توان به راه اندازی سایت خیابون و باشگاه هواداران دیوار در سال هشتاد و هفت اشاره کرد که البته فعالیت این دو سایت به همراه سایت اصلی دیوار فعلا در حالت تعلیق است. در حال حاضر تشکیل دهنده ی اعضای دیوار رکوردز از دو رپکن به اسم های رض و نوید و دو آهنگساز به لقب های آتور و مضراب درحال فعالیت هستند و از آلبوم هایی که به دست این اعضاء ساخته شده میتوان به مجموعه «خشت» از نوید و مجموعه «مزمن» از رض اشاره کرد  .

+ خواننده های حال حاضر دیوار رض و نوید هستن و آهنگساز ها هم آتور و مضراب ، آلبوم های رنگی و شهروند از رض  و آلبوم یکـ از نوید طی سال های بعد از نگارش متن بالا منتشر شدن و کُلی تک آهنگ دیگه که پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید مخصوصا کارای نوید صدر رو.  رض هم جدیدا تو آلبوم فرکانس اعلام حضور کرده..




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -




پـلاکـ


پلاکیم به گردن ..


[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1

موسسان : ديگرد ، بامداد ، پدرام


تاريخ تاسيس : خرداد ماه ١٣٨٩

دليل انتخاب اين اسم (پلاک) : پلاک هويت سربازه و اعضای پلاک هر كدوم به نوعی خودشون رو سرباز ميدونن

اعضای فعلی : بامداد يارا ديگرد + داریوش هم یه زمانی عضو بود ولی جدا شد و وارد ملتفت شد..


طراح كاور : سواد

اولين كار : موزيک "حاشيه نميخواد" از بامداد و ديگرد

موضوع و مضمون كارها : فرهنگی - اجتماعی ، به طور كلی يک دغدغه فرهنگى طور در كارها موج ميزند ، از نظر اعضای گروه هنر بر پايه گره گشايى احساسات هنرمند تعريف ميشه و سعی بر اين دارند احساسات و روزمرگی هايشان را براى مخاطب ترجمه كنند.

هدف : ترجمه پايبند به متن

كارها بسيار مفهومی و عميق و نياز به تامل زياد دارند ، و نبايد با يكي دوبار شنيدن در مورد ان اظهار نظر كرد.

مخاطبانِ پلاک معمولا كسانی هستند كه به دنبال مفهوم و فرار از سطحی نگری می باشند.

سورنا هم مورد تعریف تمجید قرار داده گروه رو : خط سوم کامل ترین اثری بود که شنیدم.
+
1_داريوش هم عضو پلاک بود اما پس از مدتی به دلايل شخصی از گروه جدا شد، اینم ذکر شد بالا که عضو ملتفت شد. 


        |نکته:بین جدا شدن این دوتا چند سالی فاصله وجود داره!|


2_بامداد استعداد ناب این گروه هم تغریبا دو سه سال پیش اگه اشتباه نکنم جدا شد، آخرین کارش در گروه هم شور بود که یارا و دیگرد هم با آهنگسازی خوده شور حضور داشتن به عبارتی کل گروه بودن { شور یه مدت کوتاهی عضو بود } 
- من آخرین دیــ ـو دماوندمـ، در برو زاخار.. !
بامداد بعد از جدایی هم دیس ترک طوطی، آهنگ سرخی، و این اخیرا هم پیر میشم همراه نوید و جیره به همراه فرزان رو منتشر کرد

خیلی خوبه کاراش این پسر <:

پ ن : لیـنک مصاحبه سایت میدان با پلاکـ 
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://meidaan.com/archive/23742




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -





مِلّـ ـی


چه بیـتی شُخم زده دِهقون ♫♪ <:
 (اشاره به سعید دهقان)


دو عضو اصلی، اولی سعید دهقان آهنگساز بسی بسیار قَدَر، و صفیـر به عنوان خواننده .


[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1



خب مطلب درست حسابی ای پیدا نکردم و دست به قلم میشم خودم ( تایپ [: )
سعید بخاطر علاقش و اون رغبتی که نسبت به موسیقی داشته و پیداش میکنه کم کم میاد جلو.. تا جایی که الان یکی از خفن ترین هاست! 
اول اگه اشتباه نکنم با صفیرُ آئین و دانیال چریک که احتمالا اونم آهنگسازه تو گروه چریـکـ بودن که حدودا سه سال پیش سعیدُ صفیر خارج میشن و گروه جدیدی به اسم مِلـ ـی رو پایه گزاری میکنن ( پایه گزاری!! کسی ندونه فک میکنه سلسله اشکانیانِ D: ) سعید دهقان تو زیرزمین حکم رونالدو تو فوتبال رو داره همین که تو تیمش باشی یک هیچ جلویی #درایـن حد!
آهنگسازی داریوش رو هم میکنه جدیدا ام یه آهنگ به اسم بالاتر میخوان بیرون بدن.
- اُمید صفیر ام که گفتم تو چریـکـ بودُ نهایتا با سعید گروه جدیدی زدن #مِلّی!
کاراشون واقعا شنیدنیه..
یه چند وقتیه یه عضو دیگه هم بنام رُخ وارد گروه شده + یه آهنگساز خیلی خوب و مشتی دیگه هم به نام نجوا اضافه شده به لیبل مِلی
≈پس شدن چهارتا فعلا، سعید دهقان، صَفیر، رُخ، نَجوا≈
و با آهنگسازی دهقان مگه میشه کسی کار بد بیرون بده <:
 میتونید این اثر رو از سایت های دیگه بشنوید، اینجا لینک آهنگ هایی که مُجاز نیستن نمیشه قرار داد <:








- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -





مُلتـَفـِت



مُلتَفِتی؟ نه نیسـتی ! 



[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1


بیوگرافی ملتفت




ملتفت نام تشکلی ایرانی است  که در زمینه موسیقی رپ فعالیت میکند



این گروه با پایه گذاری سروش لشکری ملقب به هیچکس از سال 1390 فعالیت رسمی خود را اغاز کرده است | بعد از منحل شدن صامت که پیشرو ام توش بود


آلبوم انجام وظیفه و اهنگ هایی نظیر 80 . چی شنیدی . تف . مستقل و..... از این تشکل به صورت رسمی منتشر شده است


اعضای این گروه در حال حاضر هیچکس . مهدیار اقاجانی (اهنگساز گروه) . اشکان فدایی . علی قاف و داریوش میباشند که داریوش به تازگی به این تشکل اضافه شده است | با ریویل هم همکاری نزدیکی دارن ولی مطمئن نیستم تو گروهه یا نه.. و اینکه چون خیلی خیلی وقته که ریویل کلا هیچ آهنگُ خبری بیرون نداده کلا در حاله ای از ابهامه |:

ریویل| Reveal انگلیسی میخونه چون بچه اونوَره، نوه ابراهیم گلستانه و کلا جد در جد هنرمند بودن این خانواده ، مانی حقیقی کارگردان هم فامیلشونه! (((:


تو آهنگ خط من هم حضور داشت با بچه های پایدار و مهراد هیدن .
- -

+
میگن قاف ..!
علی قاسمی اسم کاملش هست اگه اشتباه نکنم و قافعلی هم صداش میکنن فن ها و اصن یه شور و حرارت باحال،خفن، و منحصر بفردی که اصطلاحاََ امضای خودشه تو کاراشه اُ حتما با صدای خودش باید شنیده شه ((:
چارتا مگس دورِتَن، فک نکن شدی عـَ*  [جای خالی را با ن پر کنید :| ]
- - -
"فدایی فتیش شعر داره،تو اقیانوس جوهر خودشو ول داده"
اشکان فدایی که اصن خداس حقیقتا !
آلبوم عدل  یکی از بهترین آلبوم های رپ فارس هست.. 
وطن یعنی قهرمانِ مُرده!
- - - 
هیچکـس هم چهره نام آشنای رپ فارس هست و فک کنم حتی سنتی دوست ها هم حداقل یه بار اسمشو شنیده باشن!
 اولیـن آلبوم درست حسابی رپ فارس به اسم جنگل آسفالت رو دهه هشتاد منتشر کرد و ما مُجاز را همچنان چشم در راهیم.
 " ضعیف میمیره، همیشه قوی سرتره! "
- - -
مهدیار اون سنتورو بیار!
بدون شک یکی از خوبای موسیقی که اکثرا یه رگه هایی از علاقه به موزیک سنتی هم تو کاراش دیده میشه
فدایی رو مهدیار کشف کرد
- - -
تو رویا هام غلط میزنم!
تبهـ ـکار ادبیـات!
داریوش اول عضو پلاکـ بود.
بامداد، احترام : مهربونا خوبن، مث رض رنگی، مث داریوش ردّی (:
بقول سعید دهقان اسکینی گَنگ! داریوش هم ازاوناییه که واقعا اینکارس + اگه نبود هم مطمئنا تو ملتفت نبود!
+ کاشف به عمل اومد که جدیدا از ملتفت هم جدا شده |:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


مطمئناََ متن نیازمند ویرایش و اضافه شدن خیلی چیزاست، که به مرور روش کار میشه و اخبار و اثر های خوب این عزیزان قرار داده میشه بدون لینـکـ دانلود البته.. [:

- و من الله توفیق.








[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، سهَ‌ند ، Actinium ، رها جوووون.لپتاپ ، AMIRMAHDI_AEZAZI ، [ SouL ] ، saba3 ، †cυяɪøυs† ، ☆єℓαнєн✮ ، م‍حمّد ، thug life ، ارزوخواجه ، ρσєѕɪ ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، _leιтo_ ، Prometheus ، Mutemit
آگهی
#2
موهاتو بادِ ماشینا شونه میکنه (:
 ..
[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1

لیـنک دانلود حذف شد..* و خودتون میتونید از سایت های دیگه این اثر رو بشنوید
پاسخ
 سپاس شده توسط سهَ‌ند ، [ SouL ] ، saba3 ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، سهَ‌ند
#3
اثر های شنیدنی نوید و رض از دیوار!
- - -

[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1


لیـنک دانلود حذف شد و خودتون میتونید از سایت های دیگه این اثر رو بشنوید


-   -   -   -
بهتره جهت آشنایی کامل با رض این اثر رو هم بشنوید تا کار دیوار رو همینجا تموم کنیم  ،فعلا بحث معرفی سَبک مطرحه وگرنه آهنگ های خیلی خوب زیاد دارن همشون
کلا رض تو یه فاز دیگه ایه و خیلی هیپ هاپی طور نیس کاراش و تغریبا همشون همین طوراس، نباید انتظار داشته باشید اون وسط یهو گنگ شه بگه  تهران021، تفاوت جنس سُنتی و صنعتی رو خواهید فهمید.... ((:
-   -   -   -



[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1


لیـنک دانلود حذف شد و خودتون میتونید از سایت های دیگه این اثر رو بشنوید
پاسخ
 سپاس شده توسط [ SouL ] ، thug life ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، Prometheus ، سهَ‌ند
#4
بعد از ملی مقصد بعد پلاکـِ  فقط آهنگ های دیگه این گروه ها قرار داده میشن (فول آلبوم نه |: ، گُلچین میشن یه سری از خوبای قابل انتشار تو انجمن و قرار داده میشن تو تایپک، البته که سلیقه حاجیتون هم دخیله  D: ) فقط مِن بابِ فیض بیشتر از قدرت تکست نویسی و حنجره این بزرگواران که مطمئنا در گروه های دیگه رپ فارس چه گروه چه کسی که تنها کار میکنه، فرقی نداره، نمیتونید مثلشون رو پیدا کنید( پیدا کردین هم گوشُ دماغتون رو ببندید و به کسی نگین ! cof )
 رسالت تایپک اینه که مخاطب رو به کسی که 'باید' برسونه اُ سلیقه ها ممکنه متفاوت باشه ولی نقطه مشترک رو میشه دید و اون کیفیته!

-   -   -   -   -   -   -   -   -   -
آهنگـ مال 6 سال پیشه حدودا و اون زمانی که صفیر تو  چریک بود با سعید دهقان.

[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1

لیـنک دانلود حذف شد و خودتون میتونید از سایت های دیگه این اثر رو بشنوید








[آخرین کار صفیر 2 ماه پیش تحت لیبل ملّی بنام جهانگیر ]

[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1

لیـنک دانلود حذف شد و خودتون میتونید از سایت های دیگه این اثر رو بشنوید
پاسخ
 سپاس شده توسط saba3 ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، سهَ‌ند
#5
-   -   -   -   -


#معرفی یک اثر خوب، از بامداد..!
نه تاریکم ، نه روشن، بامدادم مَـن !
+
از همونایی که حتما باید شناخته بشه ، حتماََ |:
این اثر عید همین امسال پخش شد البته دقیقش اگه اشتباه نکنم 29 اسفند بوده شُما عیدی حسابش کن!
 با آهنگسازی شور که جفتشون هم از پلاک جدا شدن هرچند شور خیلی کوتاه بود حضورش در حد یه اثر به نام شور!

-   -   -   -   -


آهنـگـ سُرخی از بامداد.
میسازن بُت ، میزارن واسه فورووش <:
[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1

میتونیـد این آهنگ رو در سایت های مربوطه 'آهنـگ و موسیقی' بشنوید!
|حالا اگه نمیگفتم هم مثلا از ویکی پدیا سر در میاوردید| D:
پاسخ
 سپاس شده توسط thug life ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، SABER
#6
                                  مجموعه ریمیکس چاردیواری 

[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1

- - - - -
ببـین پسر جان، این یه ریمیکسه!
البته خارجیا میگن ریمیکسه ها، بزار ببینم من چی بگم..: خب من میگم تَدوینِ دو!
#هیچکَـ ـس
- - - - -
مجموعه ی ریمیکس “چار دیواری” شامل 6 ترک از بهترین قطعات منتشر شده از تشکل دیوار است که توسط “نکو” تهیه شده است و روحی تازه به کالبد این قطعات بخشیده است و این قطعات شامل 6 ترک از نوید ، رض ، سورنا و بامداد است که به زیبایی هر چه تمام تر ریمیکس شده است.تمام قطعات منتشر شده دارای متن افزوده هستند که میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

این یه معرفی کامل این مجموعه بود، همشون هم شنیدنی هستن. اما چیزی که این پست امروز میخواد به عنوان اثر پیشنهادی معرفی کنه قطعه چاردیواری از مجموعه چاردیواری هست که میکس آهنگ های نوید صدر، بامداد ، رض و سورنا هست| ورس اول از رض هست که برای قطعه بهار از آلبوم رنگیه ، دومی بنام بهم بگو از نوید و بامداد فوق العادس! و سومین نفری که تو اثر چاردیواری صداش رو شنیدید هم بدون شرح اضافه قابل حدسه که سورنا هست از آهنگ این همه. که همه این هارو هنرمندی به اسم نِکو تو یک میکس، با یه بیتی که واقعا نشسته روکار منتشر کرده! | چه بیت نِکویی!
آهنگ بهم بگو از بامداد و نوید که اینجا میکس شده هم اصلیشو واقعا پیشنهاد میکنم گوش کنید. (;
پاسخ
 سپاس شده توسط سهَ‌ند ، thug life ، saba3 ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، سهَ‌ند
آگهی
#7
اثر پیشنهادی جدید..''
آهنگـ جدید از صفیر همین امروز منتشر شد.
با آهنگسازی دهقـان.

-  -  -  -  -  -

                                              مُسری


[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1


میگی کاش، سَرسَبز میشد آفریقا
کم تر میکُشت آمریکا
کم جنگـ میشد آسیا
سفید،کم فرق میکرد با سیاه..
پاسخ
 سپاس شده توسط thug life ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، سهَ‌ند
#8
و اما داریوش ..!

- تبهـکـار ادبیات -
-    -    -    -
#اثر پیشنهادی
به ترتیب تاریخ انتشار قرار داده شدن..


                                      کُلی خط، رو یه سطر

[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1

موزیکـ از یه هنرمند خارجیه که بچه ها ورداشتن گزاشتن رو کار، تنظیم از مضراب 'از اعضای دیوار' این آهنگ مال 6 سال پیشه و زمانی که داریوش تو پلاک بود، تو کاور هم اون پایین لیبل پلاک مشخصه ..!
در کل اثر شنیدنی ای هست و داریوش یه مدلیه که اگه از یه آهنگش خوشتون اومد و سبکش رو دوست داشتید میتونید برید باقی آهنگاشم گوش کنید 
سه تاشون فوق العاده شنیدنی هستن!

-    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -
آخرین آهنگـ داریوش تحت تشکل پلاکـ، با آهنگسازی فوق العاده خفن سعید دهقان! ((;
6 سال پیش منتشر شُد،

                                                خُدافظ 

[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1

 سمت مردم دراز نشه دستش هى...

 فوتباليست دسته 1، دست مُزدش، از يه دكتر عمومى بيشتر نباشه، جوابه تمامه عقايدت ، يدونه نيشخند نباشه اُ نبينيم كه يه دختر تو سنّه، 13 خرابه
 اينقدر حواست "جمعِ" كه
 جايى به نا حق "تفريقى" نشه
 جَوون سمتِ دود حتى، تفريحى نره
 همه چيو مثبت ببينيمُ داد بزنيم بَد بينى خفه..!
-    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -
≈ اولیـن اثر داریوش بعد از پیوستن به تشکل مُلتَفِت با آهنگسازی مهدیار آقاجانی ≈
 - 4 سال پیش منتشر شده -
                                                               کــوتـاهـی

[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1

+
+
+
+
خلاصه مطلب و معرفی کوتاه ▼

[  منبع: ملتفت نیوز
" داریوش " نام: داریوش لقب: داریوش #پنجمی

 : عضو رسمى تشکل پلاک محل تولد: اهواز محل سکونت: شهرک اکباتان | تهران | تحصیلات: دیپلم ریاضى تاریخ تولد: 1374/01/8 داریوش از سن خیلى کم شروع به شعر نوشتن کرد و " بامداد " که رفیق و بچه محلشون بود با هم تصمیم گرفتن کار بیرون بِدن و تشکل پلاک را گسترش بدن . قبل از پخش میکس تیپ " سرباز صفر " که اولین مجموعه ى داریوش بود و از سایت ملتفت و سپس توسط هیچکس ، فدائى ، تشکل دیوار و سایت هاى معروف پخش شد و مورد توجه خیلى از طرفداراى رپ فارسى قرار گرفت. سپس " بهرام " از وى حمایت مستقیم کرد
چندی بعد با بیرون دادن آهنگ خداحافظ رسما از پلاک خداحافظی کرد. و با دادن تک آهنگی به نام کوتاهی مهدیار آقاجانی داریوش را عضو ملتفت معرفی کرد.
او همچنین با رض رپر عضو دیوار در آلبوم رنگی 
آلبوم ساخت ایران از قاف
تک آهنگ هیچکس به نام موی پریشون همکاری داشته است.  ] 
پاسخ
 سپاس شده توسط ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، سهَ‌ند
#9
| اثر جدید رِض با آهنگسازی متفاوت از 'فارسی' |

-    -    -

این ذاتِ جاری، نمیشه محدود، این راه که ساختیم نمیشه مسدود..

                                             - زیرُ رو -

 [ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1

-        -       -

تو آلبوم فرکانس که جدیدا منتشر شده هم رض یه ترک ازش پخش شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط کــــــــــⓐرمَن ، thug life ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، سهَ‌ند
#10
میرسیم به یه اثر ناب و واقعا شنیدنیه دیگه از نوید!


-   -   -   -   - 

                                                  نوید - پرده ها 

[ ⌥زیـRapـر زَمیـHipHopــن⌥ ] 1



  یه بی حسیه سر تو رگامه ..
| کلا بچه های دیوار کارشون درسته (; |
پاسخ
 سپاس شده توسط ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان